Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: : Remont strefy wejściowej z dostosowaniem do obowiązujących przepisów wraz z robotami towarzyszącymi w Komendzie Powiatowej Policji we Wrześni, ul. Szkolna 23, 62-300 Września

Lucyna Kośmicka-Skrzypczak
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 17-10-2023 10:43:00
Składania : 20-10-2023 10:41:00
Otwarcia : 20-10-2023 13:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OPIS ZAMÓWIENIA

Na zadanie polegające pn: Remont strefy wejściowej z dostosowaniem do obowiązujących przepisów wraz z robotami towarzyszącymi

                                               

 

 

Zamawiający

Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu

60-844 Poznań

ul. Kochanowskiego 2a

 

I.                   Lokalizacja inwestycji

 

Komenda Powiatowa Policji we Wrześni, ul. Szkolna 23, 62-300 Września

 

 

 

Zakres zamówienia obejmuje:

 

A. Część I zadania - w zakresie demontażu, dostawy i montażu drzwi oraz instalacji elektrycznej w tym systemem kontroli dostępu (KD) na terenie KP P-ń Września:

W ramach zadania należy kompleksowo wykonać:

1/ Demontaż, utylizację istniejących drzwi zewnętrznych.

Dostawa, montaż i obróbka nowych drzwi zewnętrznych w klasie RC-2 bezprogowe - płaskownik z otworami montażowymi, Uc≤ 1,1. Zamek główny w klasie 7, wkładka w klasie 4. Gałka/gałka ze stali nierdzewnej. Próg opadający. Nowe drzwi fabrycznie wyposażone w elektrozaczep rewersyjny 12V z wyślizgiem i osłoną zapadki oraz kontaktron wpuszczany w ościeżnicy i skrzydle wraz z przewodem o długości min. 5m do połączenia z instalacją kontroli dostępu. Wymiary sprawdzić na budowie.         szt.      1

2/ Sterownik / kontroler wraz z okablowaniem        szt.       1

3/ Czytnik kart zbliżeniowych wraz z okablowaniem          szt.      2

4/ Zasilacz buforowy z akumulatorami wraz z okablowaniem        kpl.      1

5/ Przycisk wyjścia awaryjnego wraz z okablowaniem        szt.      1

6/ Elektrozaczep rewersyjny 12V z wyślizgiem i osłoną zapadki lub zwora elektromagnetyczna (montaż nawierzchniowy)  wraz z okablowaniem      szt.      1

7/ Kontaktron wpuszczany w ościeżnicy i skrzydle lub elementy do montażu nawierzchniowego  wraz z okablowaniem szt.       1

8/ Demontaż, utylizacja istniejącego okablowania i elementów instalacji KD wraz z trasami kablowymi i okablowaniem zasiljącym      kpl.      1

9/ Wykonanie magistrali komunikacyjnej     kpl.      1

10/ Wykonanie okablowania zasilającego (230V) wraz z niezbędną rozbudową obiektowych rozdzielnic niskiego napięcia        kpl.      1

11/ Trasy kablowe      kpl.      1

12/ Kucie z zaprawieniem bruzd       kpl.      1

13/ Pomiary okablowania      kpl.      1

14/ Programowanie, konfiguracja, uruchomienie, sprawdzenia i testy       kpl.      1

15/ Dokumentacja powykonawcza (w wersji papierowej 2 egz.i wersji elektronicznej (edytowalnej i nieedytowalnej) 2 egz.) wraz z certyfikatami, zaświadczeniami dostarczanych gotowych wyrobów, pomiarami, sprawdzeniami, testami, szkoleniami            kpl.      1

 

 

B. Część II zadania - w zakresie demontażu, dostawy i montażu instalacji elektrycznej w tym systemu kontroli dostępu (KD) na terenie KP P-ń Września:

1/ Sterownik / kontroler wraz z okablowaniem        szt.       2

2/ Czytnik kart zbliżeniowych wraz z okablowaniem          szt.      4

3/ Zasilacz buforowy z akumulatorami wraz z okablowaniem        kpl.      2

4/ Przycisk wyjścia awaryjnego wraz z okablowaniem        szt.      2

5/ Przycisk przejścia wraz z okablowaniem  szt.      1

6/ Elektrozaczep rewersyjny 12V z wyślizgiem i osłoną zapadki lub zwora elektromagnetyczna (montaż nawierzchniowy)  wraz z okablowaniem      szt.      2

7/ Kontaktron wpuszczany w ościeżnicy i skrzydle lub elementy do montażu nawierzchniowego  wraz z okablowaniem szt.       2

8/ Karta zbliżeniowa z kolorowym nadrukiem dwustronnym, holderem i smyczą szt.      200

9/ Oprogramowanie serwerowe         szt.      1

10/ Licencja na kolejne stanowsko    szt.      1

11/ Serwer      kpl.      1

12/ Stacja robocza z monitorem lub laptop, z klawiaturą, z myszką i oprogramowaniem  kpl.      1

13/ Switch 24 x 1GBit zarządzalny   szt.      1

14/ Demontaż, utylizacja istniejącego okablowania i elementów instalacji KD wraz z trasami kablowymi i okablowaniem zasiljącym      kpl.      1

15/ Wykonanie magistrali komunikacyjnej   kpl.      1

16/ Wykonanie okablowania zasilającego (230V) wraz z niezbędną rozbudową obiektowych rozdzielnic niskiego napięcia        kpl.      1

17/ Trasy kablowe      kpl.      1

18/ Kucie z zaprawieniem bruzd       kpl.      1

19/ Pomiary okablowania      kpl.      1

20/ Programowanie, konfiguracja, uruchomienie, sprawdzenia i testy       kpl.      1

21/ Dokumentacja powykonawcza (w wersji papierowej 2 egz.i wersji elektronicznej (edytowalnej i nieedytowalnej) 2 egz.) wraz z certyfikatami, zaświadczeniami dostarczanych gotowych wyrobów, pomiarami, sprawdzeniami, testami, szkoleniami            kpl.      1

 

Dla wskazanych przez Zamawiającego wejść / wyjść z budynku, przejść do strefy zamkniętej wykonać system kontroli dostępu oparty na rozwiązaniach prod. Roger. Zamawiający wymaga pełnej zgodności, kompatybilności i funkcjonalności dostarczonych elementów/osprzętu/ urządzeń instalacji kontroli dostępu z aktualnie użytkowanymi prod. Roger. System oparty o czytniki zbliżeniowe. Należy zainstalować dwustronne punkty kontroli dostępu. Dla jednych drzwi wykonać przycisk przejścia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

W celu utrzymania standaryzacji oprogramowania, kart zbliżeniowych i pełnej jego kompatybilności, ze względu na fakt rozszerzania posiadanych i użytkowanych przez Zamawiającego systemów, kart i oprogramowania, system kontroli dostępu powinien być kompatybilny z rozwiązaniami technicznymi jednostki nadrzędnej i aktualnie użytkowanymi przez jednostki podległe KWP w Poznaniu z możliwością zarządzania przez system LAN.

System kontroli dostępu ma być wpięty do sieci komputerowej i posiadać dodatkowy czytnik kart umożliwiający programowanie kart. Wykonawca powinien dostarczyć komputer wraz z zainstalowanym i skonfigurowanym oprogramowaniem umożliwiającym programowanie kart oraz rozliczającym czas pracy. Interfejs wpięty w magistralę komunikacyjną kontroli dostępu umożliwić ma komunikację za pośrednictwem sieci komputerowej. Szczegóły techniczne należy ustalić z Zamawiającym przed rozpoczęciem realizacji prac.

 

Wymagania do oprogramowania:

Budowa modułowa oprogramowania do kontroli dostępu uwzględniająca:

- Stronę główną – monitorowanie bieżących rejestracji,

- Urządzenia – dodawania nowych urządzeń do systemu (bez limitu urządzeń),

- Karty – moduł dodawania nowych kart (bez konieczności wprowadzania kart za pomocą czytnika USB, RS 232),

- Pracownicy – wprowadzanie do systemu nowych użytkowników, modyfikowanie danych personalnych, blokowania kart,

- Profile uprawnień – tworzenie, modyfikowanie i usuwania tzw. profili uprawnień. Do każdego profilu można przypisać punkt kontroli dostępu i nadać mu określone prawa. Pracownik może mieć przypisany jeden lub więcej profili,

- Operatorzy – zarządzanie i nadawania uprawnień do poszczególnych modułów programu, urządzeń i pracowników wskazanym operatorom systemu,

- Goście – umożliwia obsługę gości wizytujących firmę i rejestrację ich w systemie oraz nadania im odpowiednich uprawnień do poruszanie się po obiekcie,

- Klucze – umożliwia wydawanie kluczy pracownikom, którzy mają przydzielone odpowiednie uprawnienia do wskazanych pomieszczeń,

- Raporty – szeroki zakres raportowania zdarzeń powstałych w systemie kontroli dostępu; raporty umożliwiające rozliczenie czasu pracy,

- Rejestracje - przeglądania zdarzeń dotyczących np. odczytów kart przez czytniki. System powinien gromadzić informacje, takie jak: rodzaj zdarzenia, data zdarzenia, numer karty, numer czytnika, tryb pracy. W module musi zostać zawarta wyszukiwarka umożliwiająca szybkie odnalezienie poszukiwanej rejestracji,

- Logi systemowe - moduł służy do przeglądania zarejestrowanych zdarzeń wykonywanych przez użytkowników aplikacji,

- Dostęp do raportów poprzez stronę www,

- Łatwe odtworzenie reguł dostępu pamiętanych w autonomicznych czytnikach w razie ich awarii lub wymiany,

- Odczytywanie rejestracji w sposób ciągły (w tle) zapewniając stały dostęp do aktualnych zdarzeń w kontrolowanym systemie,

- Generowanie raportów przez program obejmujących m.in.: dowolne filtrowanie odczytów (rejestracji zdarzeń),

- Struktura oprogramowania klient-serwer.

 

Wymagania do czytników:

- Obsługa kart zbliżeniowych - MIFARE Classic 1k&4k, Plus S & X (SL1, SL3), Ultralight (UID), Ultralight C (UID), DesFire (UID), DesFire EV1 (UID), Desfire EV2 (UID),

- Odczyt kart zgodnie ze standardem KWP Poznań (odczyt numeru tylko z sektora pamięci),

- Możliwość obsługi NFC, wykorzystując technologię emulacji karty na smartfonie poprzez zainstalowanie odpowiedniej aplikacji (aplikacja dostępna w Google Play oraz Apple),

- Częstotliwość pracy - RFID 13,56 MHz , możliwość implementacji modułu Bluetooth 2,4 GHz,

- Interfejs komunikacyjny - ABA Track II, Wiegand 26(H10301) / 58 bitów,

- Sygnalizacja  - dioda LED dwukolorowa; sygnalizator akustyczny,

- Czujnik antysabotażowy - optyczny, wyjście typu NC (przy zamontowanym czytniku) obciążalność max 100 mA,

- Napięcie zasilania - 9-14V DC,

- Stopień ochrony obudowy - IP 65 wg EN 60529,

- Temperatura pracy - od -25ºC do +55°C,

- Wilgotność względna otoczenia - max 100% (dopuszczalna kondensacja),

- Wymagana ilość kart zbliżeniowych odpowiednio zadrukowanych według wytycznych Zamawiającego wyposażonych w etui i smycz – 15 szt.

 

Wymagania do sterowników kontroli dostępu:

- Sterownik kontroli dostępu obsługujący do min. 2-4 czytników kart zbliżeniowych (obsługa min. jednego-dwóch przejść kontroli dostępu). Możliwość podłączenia do 16 modułów rozszerzeń (każdy z obsługą do min. 2-4 czytników),

- Płyta główna - dwuprocesorowa, oparta na technologiach AVR i ARM9,

- Interfejsy:

- 1 x Ethernet – przeznaczony do personalizacji instalacji za pomocą strony www oraz komunikacji z oprogramowaniem zarządzającym za pomocą szyfrowanego połączenia TCP/IP,

- 1 x RS-232/RS-485 – do konfiguracji sterownika,

- 1 x RS-232 – do urządzeń peryferyjnych,

- 1 x separowany galwanicznie interfejs CAN (do podłączenia modułów rozszerzeń),

- 4 x AbaTrackII / Wiegand,

- Wejścia: 2 x przycisk otwarcia drzwi; 2 x kontaktron; 4 x sabotaż czytnika 1 x sabotaż sterownika; 1 x info o zasilaniu; 1 x alarm PPOZ (optoizolowane),

- 2 x wyjście rygiel (przekaźnik NO/NC 30V/1A) 3 x wyjście Vout (każde max 1A) 1 x wyjście Vout (max 500mA) przy interfejsie RS232 (LS2) 1 x wyjście 5V (max 500mA) przy interfejsie RS484 (LS5),

- Temperatura pracy: od -10˚C do +55˚C,

- Pamięć wewnętrzna RAM – 2 MB,

- Pamięć wewnętrzna Flash – 4 GB,

- Możliwość zapisu do 1 000 000 zdarzeń w pamięci sterownika,

- Sposoby identyfikacji przy pomocy kodu wejściowego, karty, karty i PIN-kodu, karty i PIN-kodu po godzinach,

- Uprawnienia dla kart: siatka czasowa, aktywność karty, termin ważności, limit przejść (N-razy),

- Harmonogram automatycznego trwałego odblokowania PKD,

- Mechanizm anti-passback z funkcja śluzy, blokujący oraz ograniczający pojemność strefy,

- Rozbudowana siatka czasowa uprawnień (4 zakresy dziennie, 28 zakresów na tydzień),

- Możliwość blokady i odblokowania przejścia karta rezydenta,

- Rozdzielność uprawnień ze względu na stronę PKD,

- Wykrywanie sabotażu centralki oraz czytników.

 

Wymagania do zasilacza:

Zasilacz buforowy z podtrzymaniem napięcia umożliwiający pracę każdego sterownika lub modułu rozszerzeń przez min. 24 godzin w przypadku zaniku napięcia zasilającego ~230V.

 

Wymagania do przycisku wyjścia awaryjnego:

Przycisk wyjścia awaryjnego w kolorze zielonym, element wciskany plastykowy z resetem kluczykiem, pokrywa ochronna przezroczysta, dioda LED czerwona zasilana 12 V DC, styki połączeniowe (com, nc, no) pojedyncze, IP44.

 

Wymagania dotyczące zgodności urządzeń KD z aktualnie używanymi kartami zbliżeniowymi dla systemu KD:

Zamawiający wymaga zgodności dostarczonego sprzętu z typem wykorzystywanych kart zbliżeniowych. Karty zbliżeniowe aktualnie stosowane przez KWP Poznań są kartami Mifare Classic 1k i wymagają od czytników:

- Pełnej zgodności ze standardem ISO/IEC 14443 część 1, 2, 3 i 4 w tym protokołem T=CL,

- komunikacji w protokole komunikacyjnym „Type A”,

- Odczyt numeru ze wskazanego sektora (brak możliwości wykorzystania numeru seryjnego karty Mifare 1k).

Uwaga:

Wykonawca dostarczy 200 sztuk kart zbliżeniowych z nadrukiem dwustronnym kolorowym wg wytycznych Zamawiającego wraz z holderem i smyczą.

 

 

Minimalne wymagania komputera (klient) oraz serwera:

Klient:

- System operacyjny:  Windows 7/8/10/Server 2012/Server 2016,

- Architektura:  32 bit (x86) lub 64 bit (x64),

- Procesor:  Dwurdzeniowy 2,0 GHz (Pentium E2180 lub lepszy),

- Pamięć RAM:  4 GB,

- Wolne miejsce na dysku:  200 MB,

- Rozdzielczość ekranu: 1280x720,

- Inne:  uprawnienia administratora systemu podczas instalacji, Karta sieciowa 100 Mbit/s.

 

Serwer:

- System operacyjny:  Windows 7/8/10/Server 2012/Server 2016,

- Architektura:  32 bit (x86) lub 64 bit (x64),

- Procesor: Czterordzeniowy 2.4 GHz (Intel Xeon E5530 lub lepszy),

- Pamięć RAM:  8 GB,

- Wolne miejsce na dysku:  100 MB,

- Rozdzielczość ekranu: 1280x720,

- Inne:  uprawnienia administratora systemu podczas instalacji, Serwer baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2/2012/2014/2016/2018, Instalacja sterowników do wirtualnych portów szeregowych, Napęd CD lub port USB, Karta sieciowa 100 Mbit/s.

 

Schemat podłączenia urządzeń w systemie KD

 

System należy oprzewodować / okablować zgodnie z wytycznymi producenta. Przewody prowadzić w trasach kablowych wykonanych z listw/korytek/kanałów elektroinstalacyjnych pcv (kolorystykę dopoasować do aktulanej kolorystyki ścian) montowanych natynkowo. Przewody prowadzone w poszczególnych pomieszczeniach winny być wkute w ścianę a następnie zaprawione na pełnej długości wykonanego bruzdowania (jeżeli nie ustalono innego rozwiązania montażu instalacji z Zamawiającym/Użytkownikiem obiektu). Przewody na odcinku od trasy kablowej do elementów końcowych instalacji tj. m.in. czytników zbliżeniowych, przycisków wyjścia, kontaktronów, innych elementów znajdujących się w ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych należy wkuć w ścianę a następnie zaprawić na pełnej długości wykonanego bruzdowania (jeżeli nie ustalono innego rozwiązania montażu instalacji z Zamawiającym/Użytkownikiem obiektu). Okablowanie montowane podtynkowo należy wykonać w taki sposób aby w przyszłości była zachowana możliwość jego wymiany (przewody wkute należy zaprawić na pełnej długości wykonanego bruzdowania). Przy prowadzeniu tras kablowych zachować bezpieczne odległości od innych instalacji oraz istniejących urządzeń. W listwach/korytkach/kanałach elektroinstalacyjnych pcv stosować systemowe rozpórki przeznaczone do przytrzymywania okablowania oraz wzmocnienia konstrukcji trasy kablowej. Zmiany kierunku tras kablowych wykonać z zastosowaniem systemowych elementów kątowych (trójniki, kolanka, łuki, zaślepki, itp.) rekomendowanych przez producenta listw/korytek/kanałów elektroinstalacyjnych pcv. Przejścia kabli przez ściany/stropy/przegrody nie będące ścianą oddzielenia pożarowego uszczelnić akustycznie, w przeciwnym wypadku należy wykonać przejście ppoż zgodnie z wymaganą odpornością ogniową oraz zgodnie z aprobatą i rozetą jeśli jest to wymagane. W miejscu prowadzenia instalacji wykonać estetyczne obróbki na wszystkich przejściach przez ściany/stropy/przegrody z rozetą jeśli jest to wymagane. Pozostałe nierówności wynikające z tolerancji wykonania ścian/stropów/przegród a mające wpływ na wizualny efekt wykonania tras kablowych lub montażu elementów instalacji kontroli dostęp[u należy estetycznie uzupełnić np. białym akrylem wodoodpornym.

Zasilanie sterownika kontroli dostępu wykonać z najbliższej istniejącej rozdzielnicy niskiego napięcia. Wykorzystać istniejące zabezpieczenia lub doposażyć istniejącą rozdzielnicę niskiego napięcia 0,4kV dla potrzeb zasilania wskazanej instalacji (w zakresie m.in. okablowania, aparatury zabezpieczającej-sterującej-itp.).

Opcjonalne zdemontowane urządzenia należy przekazać Zamawiającemu. Złom należy zutylizować. Usuwanie lub zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. - Dz. U. z 2022 r., poz. 699) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. - Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 z późn. zm.), z zachowaniem wymaganych formalności; złom metalowy z demontaży dokonywanych w trakcie prac rozbiórkowych stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany, po wcześniejszym powiadomieniu Zamawiającego, przekazać go do punktu skupu złomu i niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający odbiór złomu przez punkt skupu, w celu wystawienia przez Zamawiającego faktury obciążeniowej dla tego punktu skupu. Należność za sprzedaż złomu stanowić będzie dochód Zamawiającego.

W przypadku stosowania jakichkolwiek rozwiązań systemowych należy przy wycenie uwzględnić wszystkie elementy danego systemu niezbędne do zrealizowania całości prac.

Wykonawca dzięki umiejętnościom zawodowym w swojej specjalności powinien zdawać sobie sprawę z zakresu i rodzaju prac jakie należy wykonać. W oparciu o posiadaną wiedzę techniczną i niezbędne doświadczenie powinien uzupełnić szczegóły, które mogły zostać pominięte w powyższym opisie tak, aby idealnie wykonać opisane roboty i zagwarantować wymagany rezultat.

 

Dla wykonanych instalacji elektrycznych w tym systemu kontroli dostępu (KD) wykonać:

a) pomiary okablowania zasilającego i sygnałowego z sporządzeniem protokołów z wykonanych pomiarów (w trakcie i po realizacji poszczególnych etapów prac wykonanie stosownych regulacji, pomiarów, testów, badań, sprawdzeń w tym współdziałania układów i urządzeń, uruchomień urządzeń-instalacji) – protokoły załączyć w dokumentacji powykonawczej;

b) sprawdzenia, uruchomienia i testy wykonanych instalacji z sporządzeniem protokołów z wykonanych czynności (w trakcie i po realizacji poszczególnych etapów prac wykonanie stosownych regulacji, pomiarów, testów, badań, sprawdzeń w tym współdziałania układów i urządzeń, uruchomień urządzeń-instalacji) – protokoły załączyć w dokumentacji powykonawczej;

c) przeprowadzić szkolenie/instruktaż stanowiskowy dla Użytkownika instalacji potwierdzony protokołem z szkolenia. Protokół z szkolenia podpisany przez uczestników szkolenia – protokoły załączyć w dokumentacji powykonawczej;

d) dokumentację powykonawczą przekazać Inwestorowi:

- w wersji papierowej – 2 egz. podpisane i podpieczętowane przez kierownika robót / właściciela firmy zawierającą min.:

- stronę tytułową;

- oświadczenie kierownika robót / właściciela firmy;

- powykonawczy opis wykonanych robót;

- dokumenty jakościowe zabudowanych materiałów w tym m.in. deklaracje, certyfikaty, karty katalogowe, itp.;

- gwarancję na dostarczone materiały, urządzenia i wykonane instalacje;

- protokoły z m.in.: odbiorów, regulacji, testów, współdziałania, sprawdzeń, badań, pomiarów, szkoleń, itp.;

- instrukcje w tym min. obsługi, konserwacji, eksploatacji, itp.;

- powykonawcze rysunki, schematy, spisy obwodów, itp. wraz z aktualizacją istniejących instalacji o zmiany wynikające z wprowadzonych zmian w obiektowych instalacjach / systemach, w tym m.in.:

- aktualizacja schematu ideowego instalacji/systemu KD,

- zaktualizowanie i uzupełnienie opisów aparatów i obwodów o zabudowane nowe elementy w istniejącej rozdzielnicy niskiego napięcia 0,4kV (jeżeli dotyczy),

- zaktualizowanie spisu obwodów w istniejącej rozdzielnicy niskiego napięcia 0,4kV (jeżeli dotyczy),

- zaktualizowanie schematu istniejącej rozdzielnicy niskiego napięcia 0,4kV o zabudowane nowe elementy (jeżeli dotyczy) i umieszczenie go w rozdzielnicy w kieszeni na dokumentację. Symbole-opisy aparatów elektrycznych jak i numeracja-opisy obwodów oraz legenda mają być widoczne w stopniu umożliwiającym odczytanie poszczególnych informacji bez konieczności użycia lupy; 

- wersji elektronicznej – 2 egz. na nośniku typu pendrive lub CD/DVD w formacie .pdf  (.pdf z formatu edytowalnego oraz .pdf jako opieczętowany i podpisany skan) i w formacie edytowalnym: .docx, .xslx, .dwg).,

- załączyć kopię zapasową / backup istniejącej instalacji / systemu KD po wykonych pracach,

- dokumentacja w wersji papierowej ma być tożsama z dokumentacją w wersji elektronicznej i analogicznie na odwrót.

 

Zgodnie z zasadami obowiązującego Prawa Budowlanego, przy wykonaniu robót należy stosować jedynie te wyroby, które uzyskały pozytywną ocenę stwierdzającą przydatność do stosowania w budownictwie. Są to wyroby, dla których wydano:

-             certyfikat na znak bezpieczeństwa, wykazujący, że została zapewniona zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie polskich norm, aprobat technicznych oraz zastosowanych przepisów,

-             deklarację zgodności (certyfikat zgodności) z właściwą normą bądź aprobatą techniczną, jeżeli dany wyrób nie jest objęty certyfikacją na znak bezpieczeństwa.

        W sprawach nieokreślonych dokumentacją obowiązują m.in.:

-             Prawo Budowlane,

-             Warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie,

-           Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych (wg Ministerstwa Budownictwa i Instytutu Techniki Budowlanej),

-           normy Polskiego Komitetu Normalizacyjnego (P.K.N.),

-           instrukcje, wytyczne, świadectwa dopuszczenia, atesty Instytutu Techniki Budowlanej,

-           instrukcje, wytyczne i warunki techniczne producentów i dostawców materiałów budowlano-instalacyjnych,

-           przepisy techniczne instytucji kontrolujących jakość materiałów i wykonywanych robót.

 

 

Zamawiający:

1/Załącza do postępowania :

Zlecenie

formularz ofertowy

zamawiający wyznacza

-termin wizji na dzień   19.10.2023r godz.1100  na terenie Komendy Powiatowej Policji  we Wrześni

Wizja jest obowiązkowa.

 

 

 

 

a)     przekazanie do realizacji  placu budowy - niezwłocznie po podpisaniu Zlecenia

b)    termin realizacji zadania od dnia podpisania zlecenia   do 15 grudnia  2023

 

 

II.                 Inne wymagania:

a)      Warunkiem koniecznym do złożenia oferty jest przedłożenie wypełnionego formularzu  ofertowego.

b)      Zamówienie może być podzielony do realizacji na części w zakresach określonych  w formularzu ofertowym jako częściach A i niezależną B.

c)      Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, dopuszcza się formę negocjacji cenowych po dokonanym wyborze oferenta.

W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami którzy złożyli oferty.

d)     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;

e)     Oferty należy składać za pośrednictwem elektronicznej  platformy  zakupowej;

f)       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;

g)     Wykonawca zobowiązuje się podpisać zlecenie w terminie – do 2 dni roboczych od daty telefonicznego lub e-mailowego poinformowania go o takiej możliwości;

h)     Składanie ofert do dnia  20 października  2023 r. do godz. 13.00.

 

 

III.              Wymagania dotyczące Wykonawcy

a)        Wykonawca składając ofertę oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia;

b)       Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w zakresie prac elektrycznych, oraz zatrudnionych pracowników na umowę o pracę.

c)      Wykonawca oświadcza, iż nie istnieją przesłanki określone w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 roku, poz. 835) i nie podlega wykluczeniu z udziału w zleceniu.

 

 

 

IV.     Kryterium oceny ofert

Cena  oferty  -  100%

Załącznikiem do oferty  formularz ofertowy.( w ATH  lub PDF)

Oferta bez załączonego formularza ofertowego nie będzie rozpatrywana.

 

 

V.                 Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki zawarte w niniejszym zapytaniu i jest świadomy  odpowiedzialności  prawnej  za   złożoną ofertę.

 

VI.               Kontakt do Zamawiającego:

           Przemysław Kaczor    w godz. 7.30 do 15.30                          tel.47 77 126 61

           Lucyna Kośmicka- Skrzypczak w godz. 7.30 do 15.30       tel.47 77 124 69

              

Załączniki:

1. Zlecenie

2. Formularz ofertowy

 

 

 

 

Roboty należy wykonać pod nadzorem osób uprawnionych do kierowania robotami

Budowlanymi w zakresie robót elektrycznych.

W sprawach nieokreślonych obowiązują m.in.:

- Prawo Budowlane,

- Warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie,

- Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych (wg

Ministerstwa Budownictwa i Instytutu Techniki Budowlanej),

- normy Polskiego Komitetu Normalizacyjnego (P.K.N.),

- instrukcje, wytyczne, świadectwa dopuszczenia, atesty Instytutu Techniki

Budowlanej,

- instrukcje, wytyczne i warunki techniczne producentów i dostawców materiałów

budowlano-instalacyjnych,

- przepisy techniczne instytucji kontrolujących jakość materiałów i wykonywanych

robót.

Wszelki zaproponowany materiał elektryczny przed wbudowaniem i realizacją

zamówienia podlega akceptacji Zamawiającego/Inspektora Nadzoru w zakresie typu,

rodzaju, wyglądu oraz w zakresie spełnienia wymagań technicznych.

W przypadku stosowania jakichkolwiek rozwiązań systemowych należy uwzględnić

wszystkie elementy danego systemu niezbędne do zrealizowania całości prac.

Przepisy i rozporządzenia:

- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 -Prawo Budowlane Dz.U. nr 89 z 25.08.1994 z

źniejszymi uzupełnieniami,

- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie

warunków technicznych, jakim powinny odpowiada budynki i ich usytuowanie,

- Polskie Normy przywołane w Załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra

infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. z późniejszymi zmianami w sprawie

warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie

lub normy równoważne.

- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 lutego 2003r. zmieniające

rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiada

budynki i ich usytuowanie,

- Wytyczne nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 lipca 2013 r. w sprawie

standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w

obiektach służbowych Policji,

- Rozporządzenie MSWiA z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie ochrony

przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów,

- 14. Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tekst jedn.

Dz. U. z 2021 r. poz. 869 z późn. zm.),

- Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w

sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. [Dz. U. Nr 129,

poz. 844 oraz zmiana z 2002r. Nr 91 poz. 811],

- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 5 sierpnia

1993r. w sprawie aprobat i kryteriów technicznych oraz jednostkowego

stosowania wyrobów budowlanych [Dz.U. Nr 107; poz. 679 oraz z 2002r. Nr 3,

poz.71 ;Nr 25, poz.256],

- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 31 lipca

1998 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wzoru deklaracji zgodności oraz

sposobu znakowania wyrobów budowlanych, dopuszczonych do obrotu i

powszechnego stosowania w budownictwie [Dz.U. Nr 113; poz. 728],

- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 24 lipca

1998 r. w sprawie określenia wykazu wyrobów budowlanych nie mających

istotnego wpływu na spełnienie wymagań podstawowych oraz wytwarzanych i

stosowanych według uznanych zasad sztuki budowlanej [Dz.U. Nr 99, poz.

637],

- Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999r. w sprawie

bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych

[Dz.U. Nr80;poz.912],

- Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca

2001 r w sprawie kosztorysowania obiektów i robót budowlanych [Dz.U. Nr

60.poz.867],

- Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (ze zm.),

- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (ze zm.),

- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (ze zm.),

- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie

sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu

znakowania ich znakiem budowlanym (ze zm.),

- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 12 września 2002 r. mieniące

rozporządzenie w sprawie wprowadzenia obowiązku stosowania niektórych

Polskich Norm dla budownictwa Usytuowanie [Dz.U. Nr156.poz.1304],

- zalecenia producentów urządzeń,

- rozporządzenia nie wymienione powyżej.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia'' — kopia.docx docx 105.24 2023-10-17 10:43:00 Postępowanie
Formularz ofertowy_KD_KPP Września_Zał nr 1 - do oferty składanej przez Wykonawcę''.xlsx xlsx 16.03 2023-10-17 10:43:00 Przedmiot zamówienia
zlecenie.docx docx 70.99 2023-10-17 10:43:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rob.bud -

Formularz ofertowy_K [...].xlsx

zlecenie.docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2572 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 209