Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-10-2023 14:46:00 |
Składania : | 20-10-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 20-10-2023 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
KSL.7021.7.4.2023.KZ Krosno, dnia 16.10.2023 r.
OGŁOSZENIE
Postępowanie
przeprowadzone zostanie w trybie uproszczonym zgodnie z zapisem § 8 pkt 3
załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia
2020 r.
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 632, www.krosno.pl,
OGŁASZA
że zamierza udzielić zlecenia na:
Naprawy dotyczące fontann – wymiana wirnika pompy obiegowej zasilania dysz bocznych na krośnieńskim Rynku
Zakres usługi :
1.
Demontaż i montaż pompy obiegowej
2. Wymiana wirnika pompy obiegowej
dysz bocznych pompy typu 50PJM180 n= 2900 obr/min.
3. Protokół z pomiarów badania
ochrony przeciwporażeniowej i oporności izolacji elektrycznej.
4.
„Materiały inne” niezbędne do rzetelnego wykonania usługi.
Termin realizacji zamówienia do dnia 10 listopada 2023 r.
Termin płatności: 20 dni od wystawionej faktury
W załączeniu formularz ofertowy Załącznik nr 1
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
1. Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową https://platformazakupowa.pl elektronicznie –
2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20 października 2023 r., do godziny: 11:00 w formie elektronicznej na adres prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl
3. Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 20 października 2023 r. o godz. 11:05 w Urzędzie Miasta Krosna
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Inspektor Krzysztof Zaborowski Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami ul. Bieszczadzka 5, pok. Nr 212, tel. (13) 47 43 632.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-20 13:18 | Krzysztof Zaborowski | Protokół z otwarcia ofert |
Komunikaty