Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-10-2023 11:50:00 |
Składania : | 23-10-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na dostawę i
montaż nowej bramy przemysłowej z drzwiami, dopasowanej do istniejącego miejsca
i demontaż starej bramy na hali kotłów w Centralnej Ciepłowni w Oleśnicy ul.
Ciepła 2
1. Zamawiający:
Miejska Gospodarka Komunalna
Spółka z o.o. - 56-400 Oleśnica, ul.
11-go Listopada 17- Krajowy Rejestr Sądowy - Rejestr Przedsiębiorców nr KRS
0000144423 - Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. NIP 911-000-49-37 ;
Regon
93059206484009 ;
tel.
(071) 396-71-10 ; fax. (071) 314 39 58 ; www.mgk.olesnica.pl
;
2. Adres strony internetowej, na której
zamieszczone będzie ogłoszenie:
www.mgk.olesnica.pl/zamowienia-publiczne/platforma-zakupowa
www.platformazakupowa.pl
3. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest na dostawa i montaż nowej bramy przemysłowej
z drzwiami, dopasowanej do istniejącego miejsca i demontaż starej bramy na hali
kotłów w Centralnej Ciepłowni w Oleśnicy ul. Ciepła 2
Obecnie
znajdująca się brama to SPU 40 z drzwiami produkcji firmy Hormann KG Verkaufsgeselischaft
o wymiarach 5000x3625 z napędem WA 100/B45, napięcie pracy 230 V, napięcie
sterowania 24 V. Sterowanie z zabezpieczeniem głównej krawędzi zamykającej.
Przedmiot zamówienia
powinien być fabrycznie nowy, posiadać wszelkie atesty i zabepieczenia.
4.
Warunki udziału w postępowaniu :
O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
-
wykonywali w okresie ostatnich 3 lat
zamówienia o charakterze i wielkości porównywalnej z zakresem przedmiotowego zamówienia i
wykonali je należycie;
- odbędą
wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącym stanem,
- udzielą
24 miesięcznej gwarancji na wykonane i dostarczone urządzenie;
5.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Oferta powinna być złożona w
postacie osobnego dokumentu i na platformie zakupowej w postaci wypełnionego arkusza.
6. Wykaz prac i kosztów po stronie
Zamawiającego
- udostępnienie miejsca do wizji lokalnej
7. Termin wykonania zamówienia :
Oferta
powinna zawierać cenę netto i brutto, termin wykonania zadania, czas trwania gwarancji,
sposób płatności.
8. Forma
i miejsce złożenia oferty:
Ofertę należy sporządzić na formularzu będącym
załącznikiem nr 1 do niniejszego zaproszenia
i składać w terminie
do 23.10.2023 r. godz.; 10:00
Wynagrodzenie wykonawcy powinno uwzględniać
wszystkie koszty związane z wykonaniem
zamówienia.
Zmiana treści formularza
jest niedopuszczalna i skutkować może odrzuceniem oferty.
9.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie- Cena oferty – 100%,
10.
Osoby upoważnione do kontaktów z Oferentami
Łukasz Szczepanek - 691 742 416
e-mail: lszczepanek@mgk.olesnica.pl
Justyna Janik-Sarnecka –
Oleśnica, ul. Ciepła 2, tel. 502 435 874 ;
e-mail: jjanik-sarnecka@mgk.olesnica.pl
11.
Uwagi
Brama zamontowana jest od zachodu, przez
co narażona jest na silne podmuchy wiatru, co należy wziąć pod uwagę przy
doborze konstrukcji bramy.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 502 435 874,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty