Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/53/2023 Postępowanie w trybie nieograniczonym na dostawę materiałów medycznych jednorazowego użytku

Termin:
Zamieszczenia : 16-10-2023 10:29:00
Składania : 20-11-2023 09:00:00
Otwarcia : 20-11-2023 09:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 970.9 2023-10-16 10:29:00 Postępowanie
Zał_nr_1_1_1_117_formularze_asortymentowo_cenowe.xlsx xlsx 538.97 2023-10-16 10:29:00 Postępowanie
Załącznik_nr_1_Formularz_ofertowy.docx docx 39.73 2023-10-16 10:29:00 Postępowanie
JEDZ.zip zip 85.63 2023-10-16 10:29:00 Postępowanie
Załącznik_nr_3_Projekt_umowy.pdf pdf 597.04 2023-10-16 10:29:00 Postępowanie
Załącznik_nr_4_Ośw_o_aktualności.doc doc 45 2023-10-16 10:29:00 Postępowanie
Załącznik_nr_5_Grupa_kapitałowa.doc doc 123 2023-10-16 10:29:00 Postępowanie
Załącznik_nr_6_Ośw_o_zgodności_produktów.doc doc 50.5 2023-10-16 10:29:00 Postępowanie
Zał_nr_7_7a_Oświadczenia_Ukraina.docx docx 900.77 2023-10-16 10:29:00 Postępowanie
o zamówieniu.pdf pdf 1523.33 2023-10-16 10:29:29 Postępowanie
o zmianie.pdf pdf 69.53 2023-10-18 14:32:24 Postępowanie
o zmianie terminu.pdf pdf 73.97 2023-11-06 09:32:30 Postępowanie
SWZ03112023.pdf pdf 970.62 2023-11-06 09:32:40 Postępowanie
Zał_nr_1_1_1_117_formularze_asortymentowo_cenowe_13112023.xlsx xlsx 541.09 2023-11-13 12:01:10 Postępowanie
Załącznik_nr_6_Ośw_o_zgodności_produktów13112023.doc doc 50.5 2023-11-13 12:01:15 Postępowanie
Załącznik_nr_3_Projekt_umowy_13112023.pdf pdf 591.52 2023-11-13 12:01:19 Postępowanie
o zmianie.pdf pdf 69.53 2023-10-18 14:31:17 Publiczna wiadomość
o zmianie terminu.pdf pdf 73.97 2023-11-06 09:31:38 Publiczna wiadomość
1_Zmiana terminu_na_20112023.pdf pdf 341.14 2023-11-03 12:37:35 Publiczna wiadomość
SWZ03112023.pdf pdf 970.65 2023-11-03 12:37:35 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia_13112023.pdf pdf 1496.46 2023-11-13 11:56:50 Publiczna wiadomość
Zał_nr_1_1_1_117_formularze_asortymentowo_cenowe_13112023.xlsx xlsx 541.09 2023-11-13 11:56:50 Publiczna wiadomość
Załącznik_nr_6_Ośw_o_zgodności_produktów13112023.doc doc 50.5 2023-11-13 11:56:50 Publiczna wiadomość
Załącznik_nr_3_Projekt_umowy_13112023.pdf pdf 591.52 2023-11-13 11:56:50 Publiczna wiadomość
sprostowanie_wyjasnien_15112023.pdf pdf 154.06 2023-11-15 12:54:24 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.pdf pdf 385.04 2023-11-21 12:16:03 Publiczna wiadomość
oferty na platformę.zip zip 130305.06 2023-11-22 13:39:23 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia_sprostowanie.pdf pdf 384.7 2023-11-29 07:38:20 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wynikach_postępowania240124.pdf pdf 419.38 2024-01-24 14:10:57 Publiczna wiadomość
sprostowanie_wyniku_2501.pdf pdf 150.74 2024-01-25 07:32:58 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wynikach_postępowania160224.pdf pdf 462.39 2024-02-16 14:29:31 Publiczna wiadomość
Informacja_o_unieważnieniu_czynności_wyboru_260224.pdf pdf 153.09 2024-02-26 12:59:24 Publiczna wiadomość
Informacja_o_unieważnieniu_postępowania090424.pdf pdf 162.31 2024-04-09 14:16:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-09 14:16 Paulina Kulma INFORMACJA o unieważnieniu postępowania prowadzonego trybem przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605), zwanej dalej ustawą Pzp., powyżej 215 000 Euro na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku. Nr sprawy ZP/53/2023.

Informacja_o_unieważ [...].pdf

2024-02-26 12:59 Paulina Kulma Zamawiający informuje o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty, działając na podstawie art. 16 i 17 uPzp, pismo w załączeniu.

Informacja_o_unieważ [...].pdf

2024-02-16 14:29 Paulina Kulma Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu ul. Komeńskiego 35 działając na podstawie art. 253 ust. 1 uPzp, zawiadamia, że w wyniku postępowania prowadzonego trybem przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605) powyżej 215 000 euro na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, Nr sprawy: ZP/53/2023 informuje o dokonanym na podstawie art. 239 ust. 1 uPzp wyborze najkorzystniejszej oferty, w załączeniu.

Informacja_o_wynikac [...].pdf

2024-01-25 07:32 Paulina Kulma Zamawiający zamieszcza sprostowanie do informacji o wynikach postępowania w zakresie pakietu 109 oraz 111, w załączeniu.

sprostowanie_wyniku_ [...].pdf

2024-01-24 14:10 Paulina Kulma Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu ul. Komeńskiego 35 działając na podstawie art. 253 ust. 1 uPzp, zawiadamia, że w wyniku postępowania prowadzonego trybem przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605) powyżej 215 000 euro na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, Nr sprawy: ZP/53/2023 informuje o dokonanym na podstawie art. 239 ust. 1 uPzp wyborze najkorzystniejszej oferty, w załączeniu.

Informacja_o_wynikac [...].pdf

2023-11-29 07:38 Paulina Kulma Zamawiający zamieszcza sprostowanie do informacji z otwarcia ofert. W załączeniu dokument ze zmianą w kolorze czerwonym.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-22 13:39 Paulina Kulma Zamawiający zgodnie z treścią art 74 ust. 1 pkt 1) udostępnia oferty, jakie wpłynęły w niniejszym postępowaniu.

oferty na platformę. [...].zip

2023-11-21 12:16 Paulina Kulma Zamawiający zgodnie z treścią art. 222 zamieszcza informacje z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-20 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć 7 005 778,46 zł brutto w podziale:
Pakiet BRUTTO
1 18 808,20 zł
2 116 640,00 zł
3 939,60 zł
4 26 416,80 zł
5 210 103,20 zł
6 61 241,40 zł
7 17 058,60 zł
8 195 193,89 zł
9 59 404,75 zł
10 4 814,90 zł
11 187 304,72 zł
12 14 057,28 zł
13 1 527,12 zł
14 183 106,44 zł
15 270 518,40 zł
16 18 468,00 zł
17 29 326,32 zł
18 950,40 zł
19 2 149,20 zł
20 1 544,40 zł
21 47 120,40 zł
22 36 303,34 zł
23 129 600,00 zł
24 111 384,72 zł
25 198 914,40 zł
26 46 742,40 zł
27 22 969,01 zł
28 12 690,00 zł
29 39 657,60 zł
30 37 679,58 zł
31 20 485,98 zł
32 13 068,00 zł
33 10 746,00 zł
34 2 505,60 zł
35 2 239,38 zł
36 56 974,32 zł
37 12 808,80 zł
38 19 618,20 zł
39 982,80 zł
40 11 467,44 zł
41 8 262,00 zł
42 73 931,40 zł
43 12 312,00 zł
44 22 842,00 zł
45 1 123,20 zł
46 3 641,76 zł
47 12 197,89 zł
48 583,20 zł
49 813 780,00 zł
50 18 430,20 zł
51 31 288,14 zł
52 13 500,00 zł
53 59 589,00 zł
54 28 938,60 zł
55 6 007,50 zł
56 5 184,00 zł
57 67 290,86 zł
58 432,00 zł
59 18 971,28 zł
60 47 952,00 zł
61 743 045,94 zł
62 20 995,20 zł
63 118 692,00 zł
64 171 860,40 zł
65 60 048,00 zł
66 18 511,20 zł
67 1 404,00 zł
68 108 179,06 zł
69 8 920,80 zł
70 63 234,00 zł
71 205 515,36 zł
72 45 684,00 zł
73 5 034,96 zł
74 25 920,00 zł
75 24 192,00 zł
76 13 500,00 zł
77 111 564,00 zł
78 12 493,44 zł
79 4 093,20 zł
80 4 017,60 zł
81 38 610,00 zł
82 12 927,60 zł
83 17 982,00 zł
84 20 088,00 zł
85 304 611,84 zł
86 30 817,80 zł
87 159 100,20 zł
88 31 752,00 zł
89 169 183,94 zł
90 5 680,80 zł
91 23 660,10 zł
92 58 456,08 zł
93 21 384,00 zł
94 140 956,74 zł
95 2 160,00 zł
96 8 343,00 zł
97 5 734,80 zł
98 211 896,00 zł
99 8 398,08 zł
100 24 300,00 zł
101 16 200,00 zł
102 41 454,50 zł
103 4 471,20 zł
104 1 105,38 zł
105 2 266,38 zł
106 12 150,00 zł
107 4 247,64 zł
108 140 220,00 zł
109 95 792,40 zł
110 2 381,40 zł
111 2 300,40 zł
112 4 536,00 zł
113 32 400,00 zł
114 29 408,40 zł
115 24 462,00 zł
116 55 080,00 zł
117 3 348,00 zł
RAZEM 7 005 778,46 zł
2023-11-15 12:54 Paulina Kulma Zamawiający dokonuje sprostowania wyjaśnień z dnia 13.11.2023, dotyczy odpowiedzi na pytanie nr 27, pismo w załączeniu.

sprostowanie_wyjasni [...].pdf

2023-11-15 11:13 Paulina Kulma Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-11-13 11:56 Paulina Kulma Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Komeńskiego 35 informuje, że zgodnie z art. 284 ust.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp udziela wyjaśnień na pytania, które wpłynęły od Wykonawców zgodnie z art. 284 ust. 1 i 2 ustawy Pzp

Wyjaśnienia_13112023 [...].pdf

Zał_nr_1_1_1_117_for [...].xlsx

Załącznik_nr_6_Ośw_o [...].doc

Załącznik_nr_3_Proje [...].pdf

2023-11-06 09:31 Paulina Kulma Zgodnie z art 88 ust 3 Zamawiający publikuje ogłoszenie o zmianie terminu składania i otwarcia ofert, oraz o terminie związania ofertą.

o zmianie terminu.pd [...].pdf

2023-11-03 12:37 Paulina Kulma Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Komeńskiego 35 informuje, że zgodnie z art. 137 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.

1_Zmiana terminu_na_ [...].pdf

SWZ03112023.pdf

2023-10-18 14:31 Paulina Kulma Zamawiający udostępnia ogłoszenie o sprostowaniu, dokument w załączeniu.

o zmianie.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 5255