Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: D-1/X/2023 Dostawa z wykonaniem: 101 sztuk WEWNĘTRZNYCH ROLET OKIENNYCH dla ZSCKR w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, ul. Mokoszyńska 1

Termin:
Zamieszczenia : 13-10-2023 13:54:00
Składania : 19-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 19-10-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo:

Informujemy o postępowaniu POD NAZWĄ:

Wykonanie, montaż i dostawa 101 sztuk wewnętrznych rolet okiennych, dla ZSCKR w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz,
ul. Mokoszyńska 1

Prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel:
506-866-192, 15-832-34-71 (Krzysztof Sieja-kierownik adm.-gosp. ZSCKR w Sandomierzu)

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OFERTA_DO_WYP.pdf pdf 12240.59 2023-10-13 13:54:00 Postępowanie
ZESTAW_OFERT.pdf pdf 195.56 2023-10-19 13:01:37 Publiczna wiadomość
WYB_WYKON.pdf pdf 337.76 2023-10-23 10:53:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-23 10:53 Zamówienia Publiczne Zamawiający ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie przedstawia informację z komisyjnego wyboru Dostawcy (wykonawcy)
w powyższym postępowaniu. (plik w załączeniu).

WYB_WYKON.pdf

2023-10-19 13:01 Zamówienia Publiczne Zamawiający ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie przedstawia zestawienie ofert wykonawców biorących udział w postępowaniu. (plik w załączeniu). O wyborze wykonawcy poinformujemy, po sprawdzeniu warunków technicznych złożonych ofert .

ZESTAW_OFERT.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa z wykonaniem: 101 sztuk WEWNĘTRZNYCH ROLET OKIENNYCH. Dostawa z wykonaniem: 101 sztuk WEWNĘTRZNYCH ROLET OKIENNYCH W TYM: (95 sztuk rolet w kasecie aluminiowej i 6 sztuk rolet wolno wiszących), w budynku szkoły ZSCKR w Sandomierzu. WG. WYZNACZONEJ SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ- FORMULARZ OFERTY (OFERTA_DO_WYP) KTÓRY NALEŻY UZUPEŁNIĆ I DOŁĄCZYĆ DO POZYCJI CENA. PRZED WYCENĄ ROLET PRZEPROWADZIĆ KONIECZNIE POMIAR Z NATURY I PRZEDSTAWIĆ ZAMAWIAJĄCEMU DO APROBATY WYBRANE MATERIAŁY TKANINY NA WYKONANIE ROLET. 1 dostawa Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im, Ziemii Sandomierskiej
Mokoszyńska 1
27-600, Sandomierz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - PO WYKONANIU DOSTAW-ZAMÓWIENIA Przelew 7 dni od daty wykonania usługi i akceptacji prawidłowo wystawionej faktury VAT. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty użytego sprzętu i transportu, po stronie Wykonawcy. WYKONANIE USŁUGI TYLKO PO CENACH Z DOŁĄCZONEGO POWYŻEJ FORMULARZA OFERTY!!! Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA MAKSYMALNIE DO: 06.11.2023-włącznie. OŚWIADCZAMY ŻE ZREALIZUJEMY CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO: 06.11.2023-włącznie. ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WCZEŚNIEJSZEJ REALIZACJI CAŁOŚCI DOSTAWY-ZAMÓWIENIA PO USTALENIU TERMINU Z ZAMAWIAJĄCYM ZA POMOCĄ PLATFORMY ZAKUPOWEJ ON. W PRZYPADKU NIE DOTRZYMANIA TERMINU WYKONANIA ZAMÓWIENIA LUB REZYGNACJI Z WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5% wartości całej umowy brutto za każde 2 dni zwłoki od ustalonego terminu wykonania. Przy odstąpieniu od realizacji zamówienia z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca zapłaci On zamawiającemu karę handlową w wysokości 5% wartości całości dostawy brutto. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. WYKONAWCA DOKONA WNIESIENIA I MONTAŻU ROLET WE WSKAZANE MIEJSCE W BUDYNKU ZAMAWIAJĄCEGO-ZSCKR W SANDOMIERZU. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - WYKONAWCA UDZIELI 2 LATA GWARANCJI NA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA-WYKONANE ROLETY. PO WYKONANIU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA DOSTARCZY ZAMAWIAJĄCEMU WYMAGANE APROBATY I OCENY TECHNICZNE ZASTOSOWANYCH MATERIAŁÓW POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WYMAGAŃ TECHNICZNYCH WG. FORMULARZA OFERTY. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 206