Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AT.ZP.271.30.2023RMN „Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 3 w Słupsku”.

Roksana Mikułko-Nadolska
Urząd Miejski w Słupsku
Termin:
Zamieszczenia : 12-10-2023 08:49:00
Składania : 20-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 20-10-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 99.39 2023-10-12 08:49:00 Postępowanie
SWZ z Załącznikami.zip zip 2342.72 2023-10-12 08:49:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert PM3.pdf pdf 555.99 2023-10-20 13:03:10 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 2 - PM3.pdf pdf 177.45 2023-10-31 11:15:44 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 3 - PM3.pdf pdf 177.87 2023-10-31 11:24:46 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZ. 4 - PM3.pdf pdf 189.71 2023-10-31 11:31:55 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZ. 5- PM3.pdf pdf 165.75 2023-10-31 11:42:06 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZ. 6- PM3.pdf pdf 185.17 2023-10-31 11:54:32 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZ. 8 - PM3.pdf pdf 179.65 2023-10-31 12:03:10 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 7 - PM3.pdf pdf 168.61 2023-11-03 12:46:30 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 1 - PM3.pdf pdf 212.5 2023-11-03 13:26:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-03 13:26 Roksana Mikułko-Nadolska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 1 - PM3

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-11-03 12:46 Roksana Mikułko-Nadolska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz.7 - PM3

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-10-31 12:03 Roksana Mikułko-Nadolska INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZ. 8 -PM3

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2023-10-31 11:54 Roksana Mikułko-Nadolska INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZ. 6 -PM3

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2023-10-31 11:42 Roksana Mikułko-Nadolska INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZ. 5- PM3

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2023-10-31 11:31 Roksana Mikułko-Nadolska INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZ. 4 - PM3

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2023-10-31 11:24 Roksana Mikułko-Nadolska INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZ. 3 - PM3

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-10-31 11:15 Roksana Mikułko-Nadolska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 2 - PM3

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-10-20 13:03 Roksana Mikułko-Nadolska Informacja z otwarcia ofert - PM3

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-10-12 09:05 Roksana Mikułko-Nadolska Działając na podstawie art. 222 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza
przeznaczyć kwotę 166.310,41 brutto, w tym:
Część Nr 1 – jaja: 2.697,00 zł brutto
Część Nr 2 – mleko i produkty mleczarskie: 27.195,20 zł brutto
Część Nr 3 – artykuły spożywcze różne: 41.136,33 zł brutto
Część Nr 4 – pieczywo: 12.238,30 zł brutto
Część Nr 5 –mięso i wędliny: 23.079,50 zł brutto
Część Nr 6 – warzywa i owoce: 44.039,49 zł brutto
Część Nr 7 – mrożonki: 9.129,39 zł brutto
Część Nr 8 – ryby: 6.795,20 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 565