Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PCD.WTIT.2262.320.2023 Wykonanie remontu opaski przed budynkiem Galeria Śluza w: Bramie Poznania, Poznań, ul. Dziekańska.

Katarzyna Mleczek
Poznańskie Centrum Dziedzictwa Oddział: Biuro Administracji
Termin:
Zamieszczenia : 11-10-2023 13:49:00
Składania : 17-10-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Znak sprawy:  PCD.WTIT.2262.320.2023              

 

Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:


 

Wykonanie remontu opaski przed budynkiem Galeria Śluza  w:

Bramie Poznania, Poznań, ul. Dziekańska.

 

1.    Przedmiot zamówienia:

Przed budynkiem Galeria Śluza, wzdłuż frontowej ściany, od ul. Dziekańskiej położona jest opaska, wykończona kostką granitową i kamieniem polnym. Zaobserwowano częściowe zapadnie kostki granitowej oraz płyt kamiennych tworzących chodnik prowadzący do wejścia budynku. Przedmiotem zapytania jest remont opaski polegający na zerwaniu nawierzchni wraz z odzyskiem materiałów, na szerokości ok. 1m od budynku, naprawy podbudowy i ponownym położeniu kostki granitowej, kamienia polnego oraz płyt kamiennych.

 

Zakres prac:

·  rozebranie nawierzchni z kamienia polnego - kamień do ponownego montażu   -6m2

·  rozebranie nawierzchni z kostki granitowej – kostka do ponownego montażu     -14m2

·  rozebranie chodnika z płyt kamiennych - kamień do ponownego montażu          -2 m2

·  rozebranie krawężników kamiennych - krawężniki do ponownego montażu        -20mb

·  wykonanie niezbędnych prac: zerwanie starej podbudowy, zagęszczenie gruntu, wykonanie nowego podkładu betonowego na gruncie i położenie nawierzchni z odzysku.

·  wywóz pozostałego po przeprowadzonych pracach gruzu i innych pozostałości.

Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonania zlecenia zgodnie ze sztuką budowlaną.

 

 

2.    Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2023 r. Ewentualne przesunięcia terminów wykonania do uzgodnienia z Zamawiającym przed podpisaniem umowy.

3.    Kryteria oceny ofert z opisem: cena=100%

Ważne:

Oferta musi zawierać cenę obejmującą wykonanie usługi brutto.

4.    Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.

5.    Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

1) Krzysztof Borowicki      tel. nr 796 280 222

6.    Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

7.    Zamawiający zaleca wizję lokalną na obiekcie, po uprzednim telefonicznym umówieniu.

8.    Zamawiający przewiduje podpisanie umowy na realizację zamówienia zgodnie ze wzorem złączonym do zapytania (jeśli dotyczy[1]*).

9.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz  składania ofert częściowych.

10. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:

- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do postepowania

- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do postepowania.

11.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

· tel. 22 101 02 02

· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

 


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;

·         Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;

·         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 

·         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

·         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·         posiada Pani/Pan:

          na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

          na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

          na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

          prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·      nie przysługuje Pani/Panu:

          w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

          prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

           na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.



[1] jeśli dotyczy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OWZ.pdf pdf 137.58 2023-10-11 13:49:00 Postępowanie
OWU.pdf pdf 234.81 2023-10-11 13:49:00 Postępowanie
Oświadczenia.pdf pdf 78.48 2023-10-11 13:49:00 Postępowanie
zał. nr. 1-umowa.pdf pdf 460.87 2023-10-11 13:49:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-10-25 10:39 Katarzyna Mleczek Szanowni Państwo,
Zamawiający informuję, iż w postępowaniu została wybrana oferta firmy:
MARBUD GRZEGORZ MIGDAŁEK
62-025 Kostrzyn, Półwiejska 48
NIP 7861192826

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za realizację zamówienia Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie wykonawca poniesie w związku z ich realizacją, w tym koszty, jakie towarzyszyć będą pełnej realizacji obowiązków nałożonych na Wykonawcę. 1 usługa Poznańskie Centrum Dziedzictwa
Gdańska 2
61-123, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenia - Zapoznałem się z załączonymi do zapytania oświadczeniami. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenia 2 - Oświadczam, iż nie ma wobec mnie zastosowania art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 196