Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-10-2023 13:49:00 |
Składania : | 17-10-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Znak sprawy: PCD.WTIT.2262.320.2023
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w
Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
Wykonanie remontu opaski przed budynkiem
Galeria Śluza w:
Bramie Poznania, Poznań, ul. Dziekańska.
1.
Przedmiot
zamówienia:
Przed budynkiem Galeria Śluza, wzdłuż frontowej ściany, od ul.
Dziekańskiej położona jest opaska, wykończona kostką granitową i kamieniem
polnym. Zaobserwowano częściowe zapadnie kostki granitowej oraz płyt kamiennych
tworzących chodnik prowadzący do wejścia budynku. Przedmiotem zapytania jest
remont opaski polegający na zerwaniu nawierzchni wraz z odzyskiem materiałów,
na szerokości ok. 1m od budynku, naprawy podbudowy i ponownym położeniu kostki
granitowej, kamienia polnego oraz płyt kamiennych.
Zakres prac:
· rozebranie
nawierzchni z kamienia polnego - kamień do ponownego montażu -6m2
· rozebranie
nawierzchni z kostki granitowej – kostka do ponownego montażu -14m2
· rozebranie
chodnika z płyt kamiennych - kamień do ponownego montażu -2 m2
· rozebranie
krawężników kamiennych - krawężniki do ponownego montażu -20mb
· wykonanie
niezbędnych prac: zerwanie starej podbudowy, zagęszczenie gruntu, wykonanie
nowego podkładu betonowego na gruncie i położenie nawierzchni z odzysku.
· wywóz
pozostałego po przeprowadzonych pracach gruzu i innych pozostałości.
Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonania zlecenia zgodnie ze
sztuką budowlaną.
2.
Termin
realizacji zamówienia: do 30.11.2023 r. Ewentualne przesunięcia terminów
wykonania do uzgodnienia z Zamawiającym przed podpisaniem umowy.
3.
Kryteria
oceny ofert z opisem: cena=100%
Ważne:
Oferta musi zawierać cenę obejmującą
wykonanie usługi brutto.
4.
Ofertę
należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
5.
Osoba
upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
1) Krzysztof Borowicki tel. nr 796 280 222
6.
Zamawiający
dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
7.
Zamawiający
zaleca wizję lokalną na obiekcie, po uprzednim telefonicznym umówieniu.
8.
Zamawiający
przewiduje podpisanie umowy na realizację zamówienia zgodnie ze wzorem
złączonym do zapytania (jeśli dotyczy[1]*).
9.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz
składania ofert częściowych.
10. Integralną częścią dokumentacji niniejszego
postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do postepowania
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do
postepowania.
11.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
·
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
·
Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
·
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w
procedurze zapytania ofertowego;
·
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie
przepisów ogólnych.
·
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na
podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów
przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
·
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
·
posiada Pani/Pan:
−
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
−
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych;
−
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
·
nie przysługuje Pani/Panu:
−
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;
−
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
[1]
jeśli dotyczy
2023-10-25 10:39 | Katarzyna Mleczek |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający informuję, iż w postępowaniu została wybrana oferta firmy: MARBUD GRZEGORZ MIGDAŁEK 62-025 Kostrzyn, Półwiejska 48 NIP 7861192826 |
Komunikaty