- Main page
- Proceeding ID 831039
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 831039 :
Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej – Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Golubiu-Dobrzyniu” - ROZEZNANIE RYNKU
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Jaworska
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2023-10-11 14:02:00
-
Placing offers2023-10-17 10:00:00
-
Opening of offers2023-10-17 10:00:00
-
ProcedureZapytanie o propozycję
-
TypeService
Requirements and specifications
ROZEZNANIE RYNKU
zgodnie z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020”
1. Gmina Miasto Golub – Dobrzyń zwraca
się z prośbą o oszacowanie wartości usługi polegającej na sprawowaniu funkcji
Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa mikroinstalacji
fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej – Hali Sportowej Ośrodka
Sportu i Rekreacji w Golubiu-Dobrzyniu” w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych.
2. Przedmiotem inwestycji, której dotyczy nadzór, jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej – Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Golubiu-Dobrzyniu, która obejmuje:
2.1. Montaż modułów fotowoltaicznych o mocy nominalnej 49,68kWp na konstrukcji umieszczonej na dachu;
2.2. Montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej;
2.3. Ochronę od przepięć atmosferycznych strony AC i DC ;
2.4. Dodatkowe środki ochrony przeciwporażeniowej;
2.5. Instalacja uziemienia i połączeń wyrównawczych.
3. Inwestycja, której dotyczy nadzór winna być wykonana zgodnie z załączoną dokumentacją (załącznik nr 1).
4. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zakres czynności, praw i obowiązków, jaki dla Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przewidują postanowienia przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym w szczególności:
4.1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
4.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 prawa budowlanego;
4.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4.4. potwierdzanie faktycznie wykonanych
robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie
inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do:
5.1. osobistego pobytu ustanowionych Inspektorów Nadzoru na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie;
5.2. zapewnienia profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami, zgodnie z zakresem wynikającym z postanowień ustawy Prawo budowlane i przepisami z nim związanymi;
5.3. kontroli jakości wykonywanych robót i ich zgodności z przekazaną dokumentacją projektową i umową zawartą na ich wykonanie, a także zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami;
5.4. kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, jeżeli jest taka konieczność, dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie zdarzenia mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego;
5.5. kontroli i potwierdzenia, iż wykonawca robót dostarcza materiały i sprzęt zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym m.in.:
5.5.1. bieżącego sprawdzania jakości stosowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w polskim budownictwie;
5.5.2. sprawdzania czy wbudowane materiały posiadają odpowiednie świadectwa, atesty, certyfikaty i gwarancje, odbiór tych dokumentów od wykonawcy w trakcie ich wbudowywania oraz przekazanie Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót;
5.5.3. nadzoru nad wszystkimi próbami - wystawianie lub potwierdzanie wystawionych przez wykonawcę robót świadectw przeprowadzonych prób;
5.6. żądania od wykonawcy robót, kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia bądź spowodować znaczne straty materialne;
5.7. sprawdzania i odbioru robót ulegających zakryciu lub robót zanikających, dokonywania sprawdzenia i ich odbioru;
5.8. protokolarnego potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, w tym wymiany urządzeń (jeżeli zajdzie taka potrzeba);
5.9. każdorazowego, niezwłocznego zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich trudności i problemów wynikłych w trakcie realizacji nadzorowanych prac, w tym w szczególności wszystkich opóźnień w wykonywaniu prac;
5.10. przedkładania Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez wykonawcę robót;
5.11. oceny wniosków wykonawcy robót i przedstawiane Zamawiającemu propozycji ich rozpatrzenia;
5.12. organizowania narad technicznych, problemowych i innych spotkań, jeżeli zajdzie taka potrzeba;
5.13. udziału w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego;
5.14. bieżącego informowania przedstawiciela Zamawiającego na temat postępu prac;
5.15. udzielania konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu;
5.16. wydawania Kierownikom robót poleceń, dotyczących: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzenia robót itd.;
5.17. uzgadniania z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, robót zamiennych, zgłaszanych przez wykonawcę robót;
5.18. uczestnictwa w odbiorach robót;
5.19. wykonania inwentaryzacji robót pozostałych do dokończenia zadania inwestycyjnego w przypadku rozwiązania umowy z wykonawcą robót, bądź odstąpienia od przedmiotowej umowy;
5.20. uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych w okresie trwałości projektu, wynoszącym min. 5 lat oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych wad w zakresie nadzorowanego zadania, udzielonej przez wykonawcę robót nadzorowanego zadania;
5.21. wykonywania innych niezbędnych czynności koniecznych dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego.
6. Wyszczególnione w pkt. 5 obowiązki Wykonawcy (Inspektora Nadzoru) mają jedynie charakter przykładowy i nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania Wykonawcy, a także nie mogą stanowić podstawy do odmowy wykonania przez Wykonawcę jakichkolwiek czynności niewymienionych wprost w pkt. 5, a potrzebnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca (Inspektor Nadzoru) nie może podejmować decyzji, które skutkowałyby zwiększeniem albo ograniczeniem zakresu robót lub wymagałyby zwiększenia lub zmniejszenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót. Zmiana zakresu rzeczowego lub finansowego robót musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego.
8. Wynagrodzenie
wykonawcy będzie dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 13. Wspieranie
kryzysowych działań naprawczych w kontekście pandemii COVID-19 i jej skutków
społecznych oraz przygotowanie do ekologicznej i cyfrowej odbudowy gospodarki
zwiększającej jej odporność, Działania 13.3. Efektywność energetyczna w
sektorze publicznym, Schemat: Mikroinstalacje – budynki użyteczności
publicznej.
Mając na uwadze Państwa doświadczenie, zwracam się z
uprzejmą złożenie oferty na realizację przedmiotowego zadania do dnia 17.10.2023
r. do godz. 10.00 za pośrednictwem platformy zakupowej.
Do oferty należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń, posiadanych przez osoby mające sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego.
Zastrzegamy, że niniejsze rozeznanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego";
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
Subject of the request Importuj dane z XLS
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
