- Strona główna
- Postępowanie ID 829573
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RI.042.1.2022 szkolenie w zakresie administrowania urządzeniem UTM – FortiGate FG100F. oraz w zakresie wykorzystania urządzenia do ochrony poczty elektronicznej FortiMail
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz Zegarłowski
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-10-09 13:19:00
-
Składania2023-10-12 13:00:00
-
Otwarcie ofert2023-10-12 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Dotyczy zadań w obszarze
Edukacja cyfrowa urzędników pn.: „Szkolenie on-line
dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania”
Zadania realizowane w ramach umowy o powierzeniu grantu o nr 5527/P/2022
– w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi
Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na
zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej
odporności na zagrożenia dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy
Powiat” o nr POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
Projekt „Cyfrowy Powiat” jest realizowany ze środków Unii Europejskiej
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Polska Cyfrowa
na lata 2014 – 2020, działanie REACT-EU. Dysponentem środków jest Centrum
Projektów Polska Cyfrowa.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel…74 8500471.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?