Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-10-2023 09:37:00 |
Składania : | 19-10-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 19-10-2023 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami).
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu eksploatacyjnego oraz serwisowanie rozdzielnic elektrycznych z układami sieci IT, które zasilają pomieszczenia medyczne grupy 2 usytuowane w obiekcie szpitala we Wrocławiu przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2.
2. Zakres Przedmiotu zamówienia, szczegółowe warunki dotyczące Przedmiotu zamówienia, w tym: terminy realizacji, warunki płatności, warunki gwarancji zostały określone w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 3).
3. Cenę całkowitą za wykonanie usługi będącej Przedmiotem zamówienia należy skalkulować w oparciu o załącznik nr 1 do zapytania. Wypełniony załącznik nr 1 należy załączyć w miejscu KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE – pkt 1 CENA.
4. Zamawiający wymaga, by części zamienne i materiały, które będą stosowane przez Wykonawcę przy serwisowaniu Urządzeń były oryginalne, kompatybilne i jednorodne z Urządzeniami.
5. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą cennika części zamiennych, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz..U. z 2022 r. poz. 835).
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty, negocjowania warunków oferty oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
1)
merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-30 13:37 | Sylwia Marciniak | Informacja o wyborze oferty |
2023-10-19 11:18 | Sylwia Marciniak | Informacja o złożonej ofercie. |
Komunikaty