Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont infrastruktury monitoringu miejskiego w rejonie pętli tramwajowej Zawady oraz skrzyżowań wzdłuż ulicy Hlonda

Krzysztof Duszak
Miasto Poznań Oddział: Wydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
Termin:
Zamieszczenia : 16-10-2023 10:29:00
Składania : 23-10-2023 12:00:00
Otwarcia : 23-10-2023 12:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu " Remont infrastruktury monitoringu miejskiego w rejonie pętli tramwajowej Zawady oraz skrzyżowań wzdłuż ulicy Hlonda" prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Wymagania jakie muszą spełniać podmioty składające ofertę:

- wymagane doświadczenie w pracach budowlanych w branży telekomunikacyjnej - wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 2 prac budowlanych w branży instalacyjnej - telekomunikacyjnej lub elektrycznej o wartości łącznej nie mniejszej niż 70 000 zł brutto

- wymagane dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadają uprawnienia w zakresie eksploatacji i dozoru instalacji i urządzeń elektrycznych (SEP E + D) z uwzględnieniem pomiarów

- wymagane dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej instalacyjnej telekomunikacyjnej

- wymagane dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami w branży budowlanej instalacyjnej elektrycznej


Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawcy do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie ww. wymagań, w tym o wskazanie osób, które w imieniu Wykonawcy będą realizować prace wymagające ww. uprawnień wraz z podstawą dysponowania tymi osobami przez Wykonawcę.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61 878 41 51 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PFU - Remont infrastruktury CCTV - Hlonda-20231016.docx docx 1491.35 2023-10-16 10:29:00 Przedmiot zamówienia
Zalaczniki.zip zip 3575.82 2023-10-16 10:29:00 Przedmiot zamówienia
Istotne warunki umowy.doc doc 213 2023-10-16 10:29:00 Przedmiot zamówienia
Plan - Zawady.jpg jpg 670.44 2023-10-18 14:34:35 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2023-11-16 12:21 Krzysztof Duszak Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Brak zasobów do realizacji w bieżącym roku.
2023-10-19 14:26 Krzysztof Duszak Informacja uzupełniające:

----PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH----
1. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
‒ dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
‒ dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
‒ po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
‒ osoby te kwestionują prawidłowość danych,
‒ przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
‒ Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
‒ osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
2. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

---OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU W ZW. Z AGRESJĄ NA UKRAINĘ--
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
2023-10-18 14:36 Krzysztof Duszak Uzupełniono dokumentację o plan sytuacyjny na skrzyżowaniu Hlonda / Zawady /Św. Wincenta - dodano plik "Plan - Zawady.jpg"

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont infrastruktury monitoringu miejskiego w rejonie pętli tramwajowej Zawady oraz skrzyżowań wzdłuż ulicy Hlonda. Zakres i warunki prowadzenia prac zgodnie załącznikami

PFU - Remont infrast [...].docx

Zalaczniki.zip

Istotne warunki umow [...].doc

Plan - Zawady.jpg

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 10 grudnia 2023 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 288