Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.272.5.2023 Dostawa sprzętu informatycznego dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupsku

Termin:
Zamieszczenia : 04-10-2023 16:00:00
Składania : 12-10-2023 11:00:00
Otwarcia : 12-10-2023 11:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 228.09 2023-10-04 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 2-opis przedmiotu zamówienia i parametry dla części 1-5.zip zip 600.11 2023-10-04 16:00:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 - formularz oferty.docx docx 148.02 2023-10-04 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a do formularz cenowy .xlsx xlsx 128.5 2023-10-04 16:00:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału.docx docx 114.64 2023-10-04 16:00:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4- oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.docx docx 114.42 2023-10-04 16:00:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4a - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia.docx docx 114.39 2023-10-04 16:00:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 - oświadczenie wykonawcy o aktualności braku podstaw wykluczenia.docx docx 113.94 2023-10-04 16:00:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 - zobowiązanie podmiotu trzeciego.docx docx 114.8 2023-10-04 16:00:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7 - wykaz wykonanych dostaw.docx docx 114 2023-10-04 16:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 -projekt umowy.zip zip 909.84 2023-10-04 16:00:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3a -oświadczenie podmiotu dostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 114.51 2023-10-04 16:00:00 Postępowanie
SWZ 04.10.2023.pdf pdf 551.95 2023-10-04 16:00:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert_podpis.pdf pdf 266.9 2023-10-12 14:41:27 Publiczna wiadomość
Wybór oferty 20.10.2023_podpis.pdf pdf 263.3 2023-10-20 11:34:55 Publiczna wiadomość
Wybór oferty 24.10.2023_podpis-1.pdf pdf 239.24 2023-10-24 11:06:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-24 11:06 Anita Bogdańska Zamawiający zamieszcza informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1 niniejszego postępowania.

Wybór oferty 24.10.2 [...].pdf

2023-10-20 11:34 Anita Bogdańska Zamawiający zamieszcza informację o wyborze najkorzystniejszych ofert w Części 2, Części 3 i Części 4 postępowania. Jednocześnie informuje o unieważnieniu Część 5.

Wybór oferty 20.10.2 [...].pdf

2023-10-12 14:41 Anita Bogdańska Dzień dobry,
Zamawiający w załączniku zamieszcza informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-10-12 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć następujące kwoty na realizację zamówienia:
Część 1- 119 908,64 pln brutto
Część 2 -78 050,00 pln brutto
Część 3 -4 000,00 pln brutto
Część 4 -10 000,00 pln brutto
Część 5- 21 000,00 pln brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 523