- Strona główna
- Postępowanie ID 826788
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DOA.202.581.2023 Wymiana i montaż instalacji domofonowej cyfrowej wraz z wymianą unifonów w lokalach mieszkalnych budynku przy ul. Kantaka 8-9 w Poznaniu
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Pawlicka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-10-03 13:08:00
-
Składania2023-10-06 13:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:
Wymianie i montażu instalacji domofonowej wraz z wymianą unifonów w lokalach mieszkalnych budynku
przy ul. Kantaka 8-9 w Poznaniu
Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia i STWiOR
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj
- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 570335726
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-10-04
12:51:56
|
Agnieszka Pawlicka | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie pkt 42 lit. c) Ogólnych Warunków Zamówienia "wystąpiła okoliczność powodująca, że realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego". |
2023-10-04
12:47:07
|
Agnieszka Pawlicka | Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie pkt 42 lit. c) Ogólnych Warunków Zamówienia "wystąpiła okoliczność powodująca, że realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego". |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?