Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PUZ-2380-114-037-114/2023/MA Dostawa środków barwiących do urządzeń drukujących (tonerów)

Monika Andruszkiewicz
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 03-10-2023 11:56:00
Składania : 31-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 31-10-2023 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie opublikowane w DUUE.pdf pdf 171.35 2023-10-03 11:56:00 Postępowanie
SWZ wraz z załacznikami.zip zip 1890.74 2023-10-03 11:56:00 Postępowanie
Inform. o unieważnieniu -wyk..pdf pdf 315.74 2023-10-18 11:54:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-18 12:01 Monika Andruszkiewicz Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 – tekst jednolity ze zmianami), Zamawiający zawiadamia, iż unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu niegranicznego, którego przedmiotem jest dostawa środków barwiących do urządzeń drukujących (tonery) – sprawa numer: PUZ-2380-114-037-114/2023/MA.

Podstawą unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 5 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE: Zgodnie z art. 255 pkt 5 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania, a w konsekwencji wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Istotna zmiana okoliczności, polega na konieczności wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowego zamówienia na inny cel, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania.
W wyroku z dnia 3 czerwca 2015 r., KIO 1056/15 Krajowa Izba Odwoławcza zwróciła uwagę, że „zmianę okoliczności” należy rozumieć jako zaistnienie pewnych zdarzeń faktycznych, których konsekwencją jest przyjęcie, że kontynuowanie postępowania przetargowego nie leży w interesie publicznym (SO w Warszawie V Ca 1187/2009). Interes publiczny z kolei nie powinien być utożsamiany z interesem samego zamawiającego (GKO BDF1/4900/64/69/13/RWPD-57591), ale raczej należy go rozumieć jako cel dla którego zaspokojenia realizowane miało być zamówienie (…) (KIO/UZP 262/08).
Konieczność wydatkowania środków finansowych na inny cel (w tym przypadku pilna realizacja napraw dużej ilości sprzętu drukującego oraz terminali noszonych), jest zmianą okoliczności, która ma charakter istotny, czyli faktycznie uniemożliwiający (a nie utrudniający) realizację zamówienia według dotychczasowych założeń. Jednocześnie Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, spodziewać się, że takie zdarzenie zajdzie w momencie ogłaszania przetargu. Interes publiczny w postaci zapewnienia dostaw środków barwiących do urządzeń drukujących, zostanie zrealizowany w ramach umów zawartych w wyniku uprzednio prowadzonego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
2023-10-18 11:54 Monika Andruszkiewicz Informacja o unieważnieniu postępowania

Inform. o unieważnie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 523