Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-10-2023 15:10:00 |
Składania : | 09-10-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 09-10-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
KSL.7013.5.2023.DN Krosno, dnia 2 października 2023 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych
w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624, www.krosno.pl
ogłasza
że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn.
Zakup nowych autobusów elektrycznych dla Miasta Krosna wraz z niezbędną infrastrukturą ładowania - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej
1. Przedmiot zamówienia
1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
79421100-2 Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej.
Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), a ponadto:
1) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem;
2)
bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego
na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania
z dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, każdorazowa
obecność inspektora nadzoru na budowie winna być odnotowana
w dzienniku budowy;
3) egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy;
4) prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót;
5)
sprawdzanie
jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie
zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych
do stosowania w budownictwie;
6) prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót;
7)
stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział
w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót
budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach
i odbiorach technicznych;
8) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
9) żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z Dokumentacją projektową;
10) wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w Dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych;
11) uzyskiwanie od projektanta
wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych
w nim rozwiązań;
12) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP;
13) sprawdzanie
pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez
względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań
w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede
wszystkim:
a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami Specyfikacji technicznych ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł;
b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta;
c) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości;
14) poświadczenie usunięcia wad
przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju
i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
15) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego;
16) do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót,
17) dokonywanie na bieżąco, w miarę postępu prac projektowych, weryfikacji oraz akceptacji dokumentów Wykonawcy sporządzonych przez Wykonawcę Kontraktu zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, a w szczególności:
a) weryfikacji Projektu Budowlanego i Projektu wykonawczego pod względem ich zgodności z wymaganiami zawartymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, obowiązującymi przepisami prawa, decyzjami administracyjnymi oraz wiedza techniczną,
b) weryfikacji i nadzorowania przyjmowania optymalnych rozwiązań projektowych z punktu widzenia technicznego i ekonomicznego oraz konserwacji i eksploatacji robót,
c) weryfikacji i nadzorowania wykonania materiałów niezbędnych do wystąpień o uzgodnienia formalno – prawne,
d) weryfikacji i nadzorowania projektów stałej organizacji ruchu oraz projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i ich opiniowanie,
e) weryfikacji i nadzorowania procedury uzupełniania dokumentacji projektowej w toczących się postępowaniach o wydanie decyzji,
f) weryfikacji pozostałych Dokumentów Wykonawców wymienionych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym w trakcie realizacji Kontraktu.
18) Inspektor Nadzoru powinien nadzorować prowadzenie nadzoru autorskiego, weryfikować i akceptować działania Projektanta, o których mowa w art. 20 ustawy Prawo budowlane.”
Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Załącznik nr 1.
4. Termin wykonania zamówienia.
4.1. Inspektor nadzoru inwestorskiego rozpocznie pracę z datą podpisania umowy, a zakończy po dokonaniu odbioru końcowego robót, i rozliczeniu inwestycji oraz protokolarnym stwierdzeniu usunięcia ewentualnych wad i usterek. Planowany termin wykonania robót: 20 marca 2024 r.
4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia
terminu realizacji zamówienia,
w przypadku wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych, które będą
przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego, tj. do dnia zakończenia
inwestycji.
5. Warunki udziału w postępowaniu.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek
za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą
posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub
inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do
wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia
budowlane
w powyższej specjalności oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku
inspektora nadzoru w realizacji, co najmniej 1 budowy / robót budowlanych o
wartości co najmniej 100 000 zł brutto, realizowanej w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert, przy realizacji którego pełniła tę
funkcję od początku do końca realizacji robót.
Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
6. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
8. Kryterium oceny ofert:
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej treści oraz żądania jej uzupełnienia.
Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
- Najniższa cena- 100%
Zamawiający zamieści na Platformie informację z otwarcia ofert oraz zawiadomi wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
9. Termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 9 października 2023 r., do godziny 12.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 października 2023 r. o godz. 12:05
Wykonawca do złożonej oferty w formie elektronicznej zobowiązany jest dołączyć skan podpisanych wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (w tym również druk oferty).
10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.
1) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5,
2) drogą elektroniczną przez platformę zakupową,
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5, tel. 13 47 43 665.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Uwagi:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”,
informuję o zasadach przetwarzania Pana/i danych osobowych oraz o
przysługujących prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Krosna z siedzibą w Krośnie, ul. Lwowska 28 A 38-400 Krosno, e-mail: um@um.krosno.pl.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy za pomocą adresu: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, adres e-mail: iod@um.krosno.pl.
3. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w celu zawarcia i realizacji umowy cywilnoprawnej zawartej z Gminą Miasto Krosno.
4. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1, lit. b i c RODO.
5. W zakresie przetwarzania danych osobowych posiada Pani/Pan następujące prawa odpowiednio stosowane:
a) dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania,
b) usunięcia danych – w zakresie, w jakim prawo to nie jest wyłączone na podstawie odrębnych przepisów,
c) ograniczenia przetwarzania – w zakresie, w jakim prawo to nie jest wyłączone na podstawie odrębnych przepisów,
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dane kontaktowe: dostępne na stronie: www.uodo.gov.pl) w przypadku, gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
6. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane i archiwizowane przez okresy wynikając
z przepisów prawa lub przez okres niezbędny do zabezpieczenia informacji na wypadek
prawnej potrzeby wykazania faktów albo zabezpieczenia lub dochodzenia roszczeń lub
ochrony przed nimi.
8. Dane udostępnione przez Pani/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
9. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Komunikaty