Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSL.7013.5.2023.DN Zakup nowych autobusów elektrycznych dla Miasta Krosna wraz z niezbędną infrastrukturą ładowania - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej

Dorota Nitka
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 02-10-2023 15:10:00
Składania : 09-10-2023 12:00:00
Otwarcia : 09-10-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

KSL.7013.5.2023.DN                                                                                                                       Krosno, dnia 2 października 2023 r.

 

 

OGŁOSZENIE

dotyczące  zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

 w trybie przetargowym

(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.

 

GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624,  www.krosno.pl

ogłasza

że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn.

Zakup nowych autobusów elektrycznych dla Miasta Krosna wraz z niezbędną infrastrukturą ładowania - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej

 

 

1. Przedmiot zamówienia

1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 79421100-2 Usługi  nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych

 

1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej.

Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), a ponadto:

1)      udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych  objętych nadzorem;

2)      bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania
z dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, każdorazowa obecność inspektora nadzoru na budowie winna być odnotowana
w dzienniku budowy;

3)      egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy;

4)      prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót;

5)      sprawdzanie jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych
do stosowania w budownictwie;

6)      prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót;

7)      stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach
i odbiorach technicznych;

8)      wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;

9)      żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z Dokumentacją projektową;

10)  wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w Dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych;

11)  uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych
w nim rozwiązań;

12)  kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP;

13)  sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań
w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim:

a)    akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami Specyfikacji technicznych ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł;

b)   podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do ycia materiałów posiadających atest producenta;

c)    kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakczeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia  dodatkowych badań materiałów budzących  wątpliwości co do ich jakości;

14)  poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju
i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;

15)  stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego;

16)  do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót,

17)    dokonywanie na bieżąco, w miarę postępu prac projektowych, weryfikacji oraz akceptacji dokumentów Wykonawcy sporządzonych przez Wykonawcę Kontraktu zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, a w szczególności:

a)      weryfikacji Projektu Budowlanego i Projektu wykonawczego pod względem ich zgodności z wymaganiami zawartymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, obowiązującymi przepisami prawa, decyzjami administracyjnymi oraz wiedza techniczną,

b)      weryfikacji i nadzorowania przyjmowania optymalnych rozwiązań projektowych z punktu widzenia technicznego i ekonomicznego oraz konserwacji i eksploatacji robót,

c)      weryfikacji i nadzorowania wykonania materiałów niezbędnych do wystąpień o uzgodnienia formalno  – prawne,

d)     weryfikacji i nadzorowania projektów stałej organizacji ruchu oraz projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i ich opiniowanie,

e)      weryfikacji i nadzorowania procedury uzupełniania dokumentacji projektowej w toczących się postępowaniach o wydanie decyzji,

f)       weryfikacji pozostałych Dokumentów Wykonawców wymienionych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym w trakcie realizacji Kontraktu.

18) Inspektor Nadzoru powinien nadzorować prowadzenie nadzoru autorskiego, weryfikować i akceptować działania Projektanta, o których mowa w art. 20 ustawy Prawo budowlane.”

 

Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Załącznik nr 1.

 

 

4.  Termin wykonania zamówienia.

4.1. Inspektor nadzoru inwestorskiego rozpocznie pracę z datą podpisania umowy, a zakończy po dokonaniu odbioru końcowego robót, i rozliczeniu inwestycji oraz protokolarnym stwierdzeniu usunięcia ewentualnych wad i usterek. Planowany termin wykonania robót: 20 marca 2024 r.

4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia,
w przypadku wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego, tj. do dnia zakończenia inwestycji.

 

5.  Warunki udziału w postępowaniu.

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

            Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane
w powyższej specjalności oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru w realizacji, co najmniej 1 budowy / robót budowlanych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto, realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przy realizacji którego pełniła tę funkcję od początku do końca realizacji robót.

Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.

6.  Warunki płatności:

Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

 

7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

8. Kryterium oceny ofert:

Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej treści oraz żądania jej uzupełnienia.

 

Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

- Najniższa cena- 100%

 

Zamawiający zamieści na Platformie informację z otwarcia ofert oraz zawiadomi wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.

 

9. Termin składania i otwarcia ofert:

            Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 9 października 2023 r., do godziny 12.00.

 

            Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 października 2023 r. o godz. 12:05

 

            Wykonawca do złożonej oferty w formie elektronicznej zobowiązany jest dołączyć skan podpisanych wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (w tym również druk oferty).

 

10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.

1) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5,

2) drogą elektroniczną przez platformę zakupową,

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5, tel. 13 47 43 665.

 

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

12. Uwagi:

1)  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

 

 


KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
 i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję o zasadach przetwarzania Pana/i danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych.

1.           Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Krosna z siedzibą w Krośnie, ul. Lwowska 28 A 38-400 Krosno, e-mail: um@um.krosno.pl.

2.           Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy za pomocą adresu: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, adres e-mail: iod@um.krosno.pl.

3.           Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w celu zawarcia i realizacji umowy cywilnoprawnej zawartej z Gminą Miasto Krosno.

4.           Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1, lit. b i c RODO.

5.           W zakresie przetwarzania danych osobowych posiada Pani/Pan następujące prawa odpowiednio stosowane:

a)      dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania,

b)      usunięcia danych – w zakresie, w jakim prawo to nie jest wyłączone na podstawie odrębnych przepisów,

c)      ograniczenia przetwarzania – w zakresie, w jakim prawo to nie jest wyłączone na podstawie odrębnych przepisów,

d)     wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dane kontaktowe: dostępne na stronie: www.uodo.gov.pl) w przypadku, gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

6.           Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy.

7.           Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane i archiwizowane przez okresy wynikając

z przepisów prawa lub przez okres niezbędny do zabezpieczenia informacji na wypadek

prawnej potrzeby wykazania faktów albo zabezpieczenia lub dochodzenia roszczeń lub

ochrony przed nimi.

8.           Dane udostępnione przez Pani/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.

9.           Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.

10.       Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PFU Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej.pdf pdf 1094.42 2023-10-02 15:10:00 Postępowanie
Załącznik 1 Propozycja usytuowania stanowisk ładowania i ładowarek.pdf pdf 519.94 2023-10-02 15:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Lokalizacja.pdf pdf 641.11 2023-10-02 15:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania.pdf pdf 624.17 2023-10-02 15:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Umowa użyczenia.pdf pdf 2017.75 2023-10-02 15:10:00 Postępowanie
Druk OFERTY.doc doc 62 2023-10-02 15:10:32 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej j.w.

Druk OFERTY.doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 20 marca 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 254