Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-39-2023 Wykonanie okresowego, 5-letniego przeglądu budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1-2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.

Termin:
Zamieszczenia : 03-10-2023 08:43:00
Składania : 12-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 12-10-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. 

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 

Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie  okresowego, 5-letniego przeglądu budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie,  zgodnie z art. 62 ust. 1  pkt. 1-2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. 2023.682 ze zm.). Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa załącznik nr 2 do niniejszej umowy..



TERMIN REALIZACJI:  30 dni od dnia podpisania umowy.

 

WARUNKI UDZIAŁU:

O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca:

1)   dysponuje osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych udzielanych zgodnie z art. 12 ust. 1 -2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, które posiadają uprawnienia konstrukcyjno – budowlane do kontroli elementów budowlanych budynku i budowlane sanitarne w zakresie sieci i instalacji sanitarnych do kontroli instalacji sanitarnych (c.o, c.w.u, z.w.u, kan itd. oraz uprawnienia elektryczne Gr. 1 E i D.

 

Na potwierdzenie warunku wykonawca złoży wraz z ofertą:

wykaz osób, które uczestniczyć będą w realizacji przedmiotu zamówienia na wzorze stanowiącym załącznik nr 4, posiadające wymagane uprawnienia budowlane, sanitarne, elektryczne bez ograniczeń wraz z kopią dokumentów potwierdzających nadanie uprawnień oraz informacją o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według kraju jego uzyskania.


Jeżeli wykonawca nie potwierdzi że spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.



ZAŁĄCZNIKI

załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,

załącznik nr 2 – wzór umowy,

załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego,

załącznik nr 4 - wykaz personelu.


 

Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



 

W przypadku pytań: 

Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:

 

22 553 -70-33 Zbigniew Kowalski - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia,

22 553-78-66  Magdalena Jańczuk - sprawy proceduralne.




związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1_OPZ.pdf pdf 66.25 2023-10-03 08:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_wzór umowy.pdf pdf 172.5 2023-10-03 08:43:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2023.pdf pdf 494.14 2023-10-03 08:43:00 Postępowanie
załącznik nr 4 wykaz personelu.docx docx 14.97 2023-10-03 08:43:00 Kryterium
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-39-2023.pdf pdf 294.23 2023-10-19 10:14:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-19 10:14 Magdalena Jańczuk Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-39-2023

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 5-letni przegląd budynku WSA w Warszawie - ul. Jasna 2/4 Usługa zgodna z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1, wzorem umowy - załącznik nr 2 oraz zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego - załącznik nr 3. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
7 Kopie dokumentów potwierdzających nadanie uprawnień oraz informacją o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według kraju jego uzyskania - Należy załączyć dokument (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Wykaz personelu, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 - Należy załączyć dokument (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik nr 4 wykaz [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 337