Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Realizacja projektu zmiany stałej organizacji ruchu osiedla Zacisze.

Krzysztof Ostrowski
Urząd Miejski w Kwidzynie Oddział: Zespół ds. Inżynierii Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 02-10-2023 11:18:00
Składania : 09-10-2023 11:17:00
Otwarcia : 09-10-2023 11:22:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zapraszamy do składania ofert na realizację projektu zamiany stałej organizacji ruchu osiedla Zacisze obejmującej drogi Gminne pozostające w Zarządzie Burmistrza Miasta Kwidzyna - ulice: Wiejska, Zacisze, Cicha, Wspólna, Spokojna, Miła, Rodzinna, Topolowa. Projekt należy zrealizować zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach z dnia 2 lipca 2003r. Załączone zestawienie oznakowania ma charakter pomocniczy i nie obejmuje wszystkich pozycji przedstawionych na planie sytuacyjnym. Zdemontowane oznakowanie pionowe wraz z słupkami należy złożyć w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Zdemontowane progi zwalniające (prefabrykowane z gumy) należy zutylizować we własnym zakresie.

W ramach zadania wykonawca zobowiązany jest również na 7 dni przed wprowadzeniem organizacji ustawić żółte tablice o wymiarach min 90x120cm informujące o terminie wprowadzenia zmiany organizacji ruchu (2 szt. w miejscu wskazanym przez zamawiającego). Tablice zostaną zdemontowane przez wykonawce po upływie trzech tygodni od dnia wprowadzenia organizacji ruchu.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 55 64 64 740

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Plan Sytuacyjny.pdf pdf 2839.14 2023-10-02 11:18:00 Postępowanie
zestawienie oznakowania.pdf pdf 20.18 2023-10-02 11:18:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Raelizacja projektu Realizacja projektu zgodnie z załączonym projektem 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2592 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 31.10.2023r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 174