Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.26.2023 Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

Termin:
Zamieszczenia : 29-09-2023 20:59:00
Składania : 06-10-2023 15:00:00
Otwarcia : 06-10-2023 15:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa postępowania:

 

Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

 

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

 

Kod CPV: 98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho

 

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności:

- odbiór brudnej bielizny do prania i dostawę czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiającego punkty zdawczo – odbiorcze w Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A., w miejscowościach: Lądek Zdrój i Długopole Zdrój, zgodnie z załącznikiem do projektu umowy,

· dezynfekcję,

· czyszczenie,

· pranie wodne,

· czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego;

· spulchnianie (wyroby z wełny),

· zmiękczanie,

· krochmalenie,

· suszenie,

· maglowanie,

· prasowanie,

· składanie,

· pakowanie,

· segregowanie,

· znakowanie,

· załadunek i wyładunek,

· oraz drobne usługi krawieckie i naprawcze.

3. Zakres asortymentowy zamówienia obejmuje, w szczególności:

· bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady),

· koce, kołdry, kapy, narzuty,

· poduszki w tym z pierza, jaśki,

· materace, pokrowce na materace,

· firany, zasłony, lambrekiny,

· ręczniki standardowe i kąpielowe,

· szlafroki,

· zasłonki prysznicowe,

· serwetki, bieżniki, obrusy,

· ścierki lniane i bawełniane,

· inne (z wyłączeniem odzieży roboczej).

4. Podana ilość prania tj. ok. 56.218 kg rocznie, co daje ok. 4.685 kg miesięcznie jest jedynie szacunkowa i może ulec zmianie w czasie trwania umowy w zależności od ilości przyjmowanych kuracjuszy. Faktyczna ilość i zakres usługi wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie z bieżącymi dowodami przyjęcia/wydania. Podane ilości szacunkowe nie są podstawą do żądania przez Wykonawcę realizacji określonych wielkości i ilości usług podanych w SWZ.

5. Organizacja świadczenia usług:

· Wykonawca będzie odbierać brudny asortyment od Zamawiającego celem zrealizowania usługi i dostarczać czysty asortyment dwa razy w tygodniu – we wtorki i czwartki do godz. 12:00 „z” i „do” pomieszczeń Zamawiającego na podstawie szczegółowego zlecenia złożonego przez Zamawiającego.

· Usługa winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego.

· Pralnia powinna być urządzona w sposób zapewniający zachowanie bariery higienicznej rozumianej jako całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z bielizną brudną.

· Usługa winna być świadczona przy zachowaniu bariery higienicznej między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą oraz przy zastosowaniu technologii przystosowanej do prania bielizny szpitalnej.

· Asortyment przekazywany do prania będzie posegregowany ze względu na rodzaj i/lub stopień zanieczyszczenia. W przypadku prania tkanin delikatnych Zamawiający oznakuje worek „pranie delikatne”. W przypadku intensywnych zabrudzeń lub zanieczyszczeń biologicznych worek będzie oznakowany „zanieczyszczone”, asortyment ten musi być poddany dezynfekcji w środkach o szerokim spektrum działania.

· Asortyment przeznaczony do likwidacji będzie przekazywany do prania w workach z opisem „likwidacja”. Asortyment ten mimo uszkodzeń musi być wyprany.

· Wykonawca powinien dołożyć wszelkich starań, aby przekazany asortyment został doprany, odplamiony. Jeśli asortyment mimo kilkukrotnego prania jest poplamiony Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania tego asortymentu osobno i odpowiedniego oznakowania.

· Odbiór brudnego asortymentu oraz dostarczenie czystego asortymentu z pralni odbywać się będzie na podstawie dowodu przyjęcia/wydania, który określać będzie rodzaj wydanego asortymentu ze wskazaniem ilości sztuk oraz z uwzględnieniem obiektu Uzdrowiska Lądek- Długopole S.A., z którego został odebrany wraz ze wskazaniem terminu odbioru i dostarczenia czystego asortymentu w obecności pracownika Wykonawcy. Przy każdym oddaniu/odbiorze prania pracownik Zamawiającego po przeliczeniu asortymentu w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, potwierdzi pisemnie ilość przekazywanego mu towaru. Dowód przyjęcia/wydania asortymentu sporządzony zostanie w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron. Zamawiający wymaga, aby osoba obecna przy oddaniu/odbiorze prania będąca przedstawicielem Wykonawcy znała język polski w stopniu co najmniej komunikatywnym.

· Koszty zaopatrzenia Zamawiającego w dokumenty dowodu przyjęcia/ wydania obciążają Wykonawcę.

· Koszty zakupów środków piorących, zmiękczających, spulchniających i preparatów dezynfekujących obciążają Wykonawcę.

· Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bieliznę od momentu odbioru do momentu zwrotu pracownikowi Zamawiającego.

· Wykonawca winien wykazać dbałość, by oddawany, wyprany asortyment nie był zamieniany i nie trafiał do innych jednostek, na rzecz których Wykonawca świadczy usługi pralnicze.

· Technologia prania winna być właściwa dla rodzaju zabrudzeń i gatunku pranego asortymentu oraz zapewniać uzyskanie najlepszej możliwej jakości, jak również optymalnych walorów estetyczno-użytkowych.

· Wykonawca zobowiązany będzie stosować środki do prania dezynfekującego o pełnym spektrum działania.

· Wykonawca zobowiązany będzie do posegregowania czystego asortymentu i zapakowania w worki foliowe, w tym pokrowiec foliowy na każdy szlafrok, z uwzględnieniem danego obiektu (oddziału) Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

· Asortyment dostarczony z powrotem do Uzdrowiska musi być ten sam oraz w takiej samej ilości, zgodnie z dowodem przyjęcia/wydania sporządzonym w chwili wydania asortymentu Wykonawcy. Zamawiający w razie stwierdzenia innej ilości oraz innego rodzaju asortymentu zgłasza żądania do spełnienia przez Wykonawcę w protokole reklamacyjnym (załącznik do projektu umowy). Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia powyższych żądań.

· W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania usługi Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do przyjęcia reklamacji i załatwienia jej na swój koszt. Za nienależyte wykonanie usługi uważa się wydanie Zamawiającemu asortymentu, który jest m.in.: niedoprany, nieodplamiony, poplamiony, pofarbowany, odbarwiony, sfilcowany, uszkodzony, podarty, nie wymaglowany lub nie wyprasowany stosownie do rodzaju asortymentu. Każdorazowo na okoliczność stwierdzenia nienależytego wykonania usługi sporządzony zostanie protokół. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia żądań Zamawiającego zgłoszonych w protokole reklamacyjnym.

· Zamawiający ma prawo reklamować każdorazowe stwierdzenie braków ilościowych, niezgodności asortymentu lub nienależytego wykonania usługi, a Wykonawca powinien odpowiedzieć na reklamację nie później niż do 3 dni od dnia zgłoszenia.

· W przypadku stwierdzenia przy odbiorze czystego prania usterek co do ilości asortymentu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć brakujące sztuki przy kolejnym odbiorze/dostawie. W przeciwnym wypadku Zamawiający ma prawo dokonać zakupu brakującego asortymentu na koszt Wykonawcy, przy czym cenę uiszczoną za kupiony asortyment ma prawo potrącić z należnego Wykonawcy wynagrodzenia.

· Odbiór czystego asortymentu potwierdzony zostanie przez pracownika Uzdrowiska (wskazanego w załączniku do umowy), na dokumencie przyjęcia/wydania asortymentu. Pracownik Uzdrowiska może odmówić odbioru czystego asortymentu jeżeli nie będzie odpowiadał warunkom określonym w niniejszej SWZ, a w szczególności jeżeli będzie brudny, zniszczony lub zostaną stwierdzone jego braki ilościowe lub rodzajowe.

· Wykonawca zapewnia transport asortymentu czystego i brudnego między pralnią Wykonawcy a obiektami Zamawiającego.

· Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.

· Transport musi być świadczony wyłącznie środkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju usług z zachowaniem wymogów sanitarnych (podział: bielizna brudna i czysta).

· Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu książkę stosowanych dezynfekcji w środkach transportu, w których przewożony jest asortyment.

· Zamawiający zastrzega sobie prawo, w każdym czasie realizacji umowy, do kontrolowania świadczonych usług pralniczych.

· W trakcie realizacji umowy Zamawiający będzie przekazywał na bieżąco dyspozycje dotyczące zakresu wykonania drobnych usług krawieckich i/lub naprawczych (przeszycie na maszynie szwem ciągłym w kolorze odpowiadającym kolorowi tkaniny, naprawa szwów bocznych, przyszycie guzików), które są dla Wykonawcy wiążące. Zalecenia dotyczące wykonania drobnych usług krawieckich i/lub naprawczych umieszczone zostaną na dokumencie przyjęcia/wydania. Koszty drobnych usług krawieckich i/lub naprawczych ponosi Wykonawca. Zamawiający przewiduje kilka do kilkunastu drobnych usług rocznie.

 

Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).

 

UWAGA:

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:  od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ usługi pralnicze-sig.pdf pdf 1683.23 2023-09-29 20:59:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 154.14 2023-09-29 20:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.docx docx 14.08 2023-09-29 20:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz zamówień.doc doc 33 2023-09-29 20:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Zobowiązanie innych podmiotów.docx docx 14.08 2023-09-29 20:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Oswiadczenie dot. wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 57.1 2023-09-29 20:59:00 Postępowanie
Załącznik do umowu - Punkty zdawczo-odbiorcze.docx docx 15.44 2023-09-29 22:51:29 Postępowanie
Załącznik do umowy - Protokół reklamacji.pdf pdf 45.77 2023-09-29 22:51:32 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Projekt umowy.doc doc 166 2023-09-29 23:00:21 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 131.19 2023-09-29 20:59:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 17.35 2023-09-29 20:59:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 167.5 2023-10-06 16:16:23 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty-sig-5.pdf pdf 946.22 2023-10-13 10:23:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-13 10:23 Elżbieta Kinal INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informacja dotycząca [...].pdf

2023-10-06 16:16 Elżbieta Kinal INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].doc

2023-10-06 15:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia środki finansowe w wysokości do: 184.000,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 412