Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.496.2023 Remont pomieszczeń obsługi Klienta w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 06-10-2023 11:02:00
Składania : 18-10-2023 11:32:00
Otwarcia : 18-10-2023 11:37:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:

Remoncie pomieszczeń obsługi Klienta w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w Poznaniu

Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: - malowanie ścian i sufitów,

- malowanie stolarki drzwiowej i okiennej,

- wymiana powierzchni podłóg Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664467956  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OBMIAR - Roboty posadzkarskie wersja 1.pdf pdf 51.12 2023-10-06 11:02:00 Postępowanie
PRZEDMIAR - Roboty malarskie parter.pdf pdf 47.14 2023-10-06 11:02:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 - rzut pomieszczeń.pdf pdf 517.77 2023-10-06 11:02:00 Postępowanie
POTWIERDZENIE PRZEPROWADZENIA WIZJI.pdf pdf 66.12 2023-10-06 11:02:00 Kryterium
WYKAZ ROBÓT.docx docx 12.86 2023-10-06 11:02:00 Kryterium
4 - PPU - malowanie posadzki BOK+uwagi AP + KG 05.10.2023.pdf pdf 140.71 2023-10-06 11:02:00 Kryterium

Komunikaty

2023-10-26 11:31 Paweł Grześkowiak Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty.
Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy:
„DALREM” – Adriana Dałek,
ul. Tęczowej Murowana Goślina, NIP: 7773156104,
która zadeklarowała gotowość do realizacji przedmiotu zamówienia również w weekendy uzyskując w tym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 20 pkt.
Po przeprowadzonych negocjacjach, Wykonawca zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za kwotę 66 000,00 zł netto uzyskując 80 pkt w tym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
2023-10-13 11:30 Paweł Grześkowiak Zamawiający uprzejmie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło pytanie:
"Witam.
Prosimy o wydłużenie etapów robót do co najmniej 3 tygodni każdy. Wykonanie demontażu posadzki, szlifowanie, warstwa samopoziomująca i ułożenie paneli w dwa tygodnie gdzie należy jeszcze wykonać przygotowanie ścian, gruntowanie i dwukrotne malowanie może być trudne do wykonania w dwa tygodnie.
Pozdrawiam."

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nie przewiduje modyfikacji treści warunku udziału w postępowaniu oraz treści Projektowanych postanowień umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia.
2023-10-12 15:11 Paweł Grześkowiak Zamawiający uprzejmie informuje, iż modyfikuje treść ogłoszenia o zamówieniu w zakresie treści warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 8.
Modyfikacja polega na rezygnacji z obowiązku przedłożenia wraz z ofertą "próbki podkładu pod panele (min. 15 x 15 cm)".
W zakresie podkładu pod panele wystarczające będzie dołączenie do oferty Karty Technicznej podkładu dedykowanego przez Producenta zaoferowanych paneli.
Pozostała część wymogów określonych w pkt 8 pozostaje bez zmian.
2023-10-11 15:04 Paweł Grześkowiak Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło następujące pytanie:
"Jeżeli konieczna jest wizja lokalna proszę o podanie jej terminu lub kontaktu do osoby odpowiedzialnej za jej przeprowadzenie".

Odpowiedź:
Wizja lokalna możliwa jest w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:00, po wcześniejszym umówieniu pod numerem "do kontaktu" wskazanym w ogłoszeniu tj. 664467956.

Paweł Grześkowiak
ZKZL sp. z o.o.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont trzech pomieszczeń obsługi Klienta ("A"; "B" i "C") Remont pomieszczeń oznaczonych literami "A"; "B" i "C" na załączonym rzucie wg zakresu określonego w przedmiarach 1 robota budowlana - (0)
2 Remont jednego pomieszczenia obsługi Klienta ("D") Remont pomieszczenia oznaczonego literą "D" na załączonym rzucie wg zakresu określonego w przedmiarach 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Możliwość realizacji prac w weekendy 20% Możliwość realizacji prac w weekendy (tj. od piątku od godz.15:00 do poniedziałku do godz. 5:00). W celu potwierdzenia proszę wpisać "TAK". W celu zaprzeczenia proszę wpisać "NIE". (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - 30 dni licząc od dnia podpisania Umowy. Zamawiający przewiduje podpisanie Umowy w ostatnim tygodniu października br. Prosimy potwierdzić wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując w polu obok: "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując w pole obok słowo: "Akceptuję"

4 - PPU - malowanie [...].pdf

(0)
8 Próbki paneli winylowych oraz podkładu pod panele wraz kartami technicznymi - W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu próbki zaoferowanych paneli (1 panel) oraz próbki podkładu pod panele (min. 15 x 15 cm) wraz Kartami technicznymi tych produktów. Karty techniczne muszą zawierać nazwę producenta oraz nazwę handlową panelu oraz podkładu oraz muszą potwierdzać WSZYSTKIE parametry techniczne określone w paragraf 3 punkt 4 Projektowanych Postanowień Umownych. Karty techniczne paneli oraz podkładu pod panele należy dołączyć jako plik elektroniczny składając ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej. Próbki natomiast muszą zostać złożone w terminie składania oferty w siedzibie Zamawiającego (w pokoju nr 17) z trwałym oznaczeniem identyfikującym Wykonawcę. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Wizja lokalna - Zamawiający zastrzega konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego. W celu umówienia się na wizję prosimy o kontakt pod nr telefonu 664 467 956 lub poprzez wysłanie wiadomości za pośrednictwem Platformy Zakupowej. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający oczekuje dołączenia do oferty potwierdzenia dokonania wizji zgodnie z załączonym formularzem. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

POTWIERDZENIE PRZEPR [...].pdf

(0)
10 Doświadczenie - Zamawiający wymaga aby w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania Wykonawca wykonał przynajmniej TRZY roboty tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł netto każda. W celu wykazania spełnienia tego warunku proszę o dołączenie "Wykazu usług" w oparciu o załączony formularz z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały zrealizowane (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

WYKAZ ROBÓT.docx

(0)
11 Referencje - W celu wykazania, że roboty wyszczególnione w "Wykazie robót" w kryterium "Doświadczenie" została wykonana należycie, należy dołączyć referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty te były realizowane, że roboty zostały zrealizowane należycie. Dowody, o którym mowa powyżej nie są wymagane w przypadku gdy roboty wyszczególniona w Wykazie były wykonane na rzecz Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 Konieczność realizacji prac przynajmniej w jeden weekend w okresie realizacji zamówienia - Zamawiający zastrzega, konieczność realizacji prac przynajmniej w jeden weekend w okresie realizacji zamówienia (30 dni) tj. od piątku od godz.15:00 do poniedziałku do godz. 5:00). W celu potwierdzenia proszę wpisać "TAK". (0)
13 Polisa OC - Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. W celu udokumentowania spełnienia warunku proszę dołączyć dokument potwierdzający zawarcie Umowy ubezpieczenia wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 322