Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa posiłków profilaktycznych 2023/2024 dla pracowników OPWiK Sp. z o.o.

Przetargi OPWIK
Miasto Ostrołęka Oddział: Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 29-09-2023 12:05:00
Składania : 06-10-2023 12:00:00
Otwarcia : 06-10-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Kurpiowska 21, 07- 410 Ostrołęka,
tel. (29) 760 32 61, e-mail: sekretariat@opwik.pl


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Dostawa posiłków profilaktycznych 2023/2024 dla pracowników OPWiK Sp. z o.o.

Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami:
W sprawach merytorycznych: Iwona Zdziarska, tel: 29 769 47 72
Termin realizacji zamówienia: od 02.11.2023 r. do 31.03.2024 r.

Opis przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca będzie dostarczał posiłki wraz z ich rozładunkiem w ilościach i terminach uzgodnionych
z Zamawiającym po otrzymaniu zamówienia za pomocą poczty e-mail na określoną ilość towaru.
Zamawiający przewiduje około sześć dostaw w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach
zamawianego asortymentu w stosunku do ilości wskazanych w formularzu cenowym. Rozliczenie
z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości
faktycznie dostarczonych posiłków.
3) Reklamacje Zamawiający zgłosi telefonicznie najpóźniej w dniu wykrycia wady.
4) Wykonawca jest zobowiązany do wymiany posiłków złej jakości w terminie 3 dni od momentu złożenia
reklamacji.
5) Dostawa towaru nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia.
6) Dostarczone posiłki powinny posiadać niezbędne atesty sanitarno-epidemiologiczne i jednocześnie
spełniać wymogi dopuszczające je do obrotu w handlu artykułami spożywczymi.
7) Posiłki objęte przedmiotowym postępowaniem winny mieć termin gwarancji do spożycia nie krótszy
niż 12 miesięcy od dnia zakupu.
8) Oferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty i zobowiązania związane z wykonaniem i
dostawą przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić ewentualne upusty i zniżki oferowane przez
Wykonawcę.
9) Cena oferty jest stała i niezmienna przez okres trwania umowy.



INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ OSTROŁĘCKIE
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOOCIĄGÓW I KANALIZACJI W OSTROŁĘCE SP. Z O.O.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/460WE (RODO),
Zamawiający informuje, że:
1. administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o.o. w Ostrołęce, ul. Kurpiowska 21;
2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Ostrołęckim Przedsiębiorstwie Wodociągów
i Kanalizacji Sp. z o.o.: iodo@opwik.pl;
3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu przygotowania i przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia/realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia pn. Dostawa posiłków profilaktycznych 2022/2023 dla
pracowników OPWiK Sp. z o.o. prowadzonym w trybie uproszczonym;
4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą podmioty uprawnione do uzyskania danych
osobowych na podstawie przepisów prawa;
5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów
określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
powszechnie obowiązującego prawa;
6. podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem uczestnictwa Wykonawcy w procesie
udzielenia zamówienia, konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7. w odniesieniu do Wykonawca danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna,
że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
- na podstawie z art. 17 ust. 1,2 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowy.doc doc 45 2023-09-29 12:05:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-10-06 12:19 Przetargi OPWIK Informacja z otwarcia ofert:

Oferta nr 1: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ZYGMUNT" PAWEŁ ZYGMUNT, ul. Brzozowa 30, 64-234 Przemęt, wartość oferty netto: 47 977.50 PLN
Oferta nr 2: PIOTR PIRÓG FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "PIREX", ul. Kołowa 32, 36-200 Brzozów, wartość oferty netto: 45 127.50 PLN

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Gulasz węgierski MIĘDZYCHÓD - słoik 500 g 650 szt. - (0)
2 Klopsiki w sosie pomidorowym MIĘDZYCHÓD - słoik 500 g 500 g 600 szt. - (0)
3 Kurczak w potrawce z ryżem MIĘDZYCHÓD - słoik 500 g 600 szt. - (0)
4 Fasolka po bretońsku SOKOŁÓW – puszka 400 g 450 szt. - (0)
5 Flaki Wiejskie ŁUKÓW - słoik 500 g 500 szt. - (0)
6 Gulasz angielski - KRAKUS - puszka 300 g 900 szt. - (0)
7 Wieprzowina w sosie własnym KRAKUS - puszka 300 g 600 szt. - (0)
8 Konserwa turystyczna KRAKUS - puszka 300 g 600 szt. - (0)
9 Posejdon Filety śledziowe w sosie pomidorowym - ŁOSOŚ USTKA - puszka 300 g 250 szt. - (0)
10 Posejdon Filety śledziowe w oleju - ŁOSOŚ USTKA - puszka 300 g 300 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczamy, że istotne postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się – w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz na warunkach tam określonych. - Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
5 Nie podlegam wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). - Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 218