- Strona główna
- Postępowanie ID 825019
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
CO/DA.261.014.2023 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przy ul. Zgierskiej 18A
Wystawiający
-
UżytkownikDanuta Leśniewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-09-28 14:14:00
-
Składania2023-10-17 11:00:00
-
Otwarcie ofert2023-10-17 14:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Dyrektor Centrum Odwykowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, z siedzibą 04-092 Warszawa ul. Zgierska 18A
zaprasza do:
składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1) tejże ustawy
na:
„Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przy ul. Zgierskiej 18A”.
I.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: realizacja inwestycji o nazwie „Wykonanie
instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przy ul. Zgierskiej 18A”.
Opis przedmiotu zamówienia, wymagania stawiane
Wykonawcy:
1.
Przedmiotem zamówienia jest budowa
instalacji fotowoltaicznej o mocy 10,0 kWp na dachu budynku,
przy ul. Zgierskiej 18A. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do niniejszego
zaproszenia.
2.
Wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Za spełnianie warunków, o
których mowa w niniejszym ustępie, Zamawiający uzna złożenie oświadczenia,
stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia.
3.
Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonania wizji lokalnej przed złożeniem
oferty. Wizja lokalna jest możliwa w dni robocze w godzinach 08:00-15.00, po
uprzednim umówieniu z administracją obiektu za pośrednictwem email:
niejestessam@wp.pl, bądź numerem telefonu 22 870 03 77.
4.
Zamawiający nie dopuszcza wykorzystywania
podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.
II.
Termin realizacji zamówienia
Zamówienie winno być zrealizowane w terminie 2
miesięcy od dnia podpisania umowy..
III.
Kryteria oceny ofert
1.
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w
oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert:
1) Jakość materiałów i
urządzeń 30% - urządzenia renomowanych producentów, czas reakcji na serwis
przez producenta ; monitoring poprawnej pracy urządzeń przez producenta
2) Zastosowana
konstrukcja 20% - wpływ inwazyjności konstrukcji dachowej w połać dachową na jej dalszą poprawną
eksploatacje.
3) cena 50% – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, pozostałe oferty
otrzymają punkty wynikające z przeliczeń arytmetycznych.
2. Zamawiający
dokona wyboru oferty, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o
kryteria, o których mowa w ust. 1.
3. W
postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie
złożone oferty poprzez platformę
zakupową CO SP ZOZ.
4. Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
IV.
Inne istotne warunki zamówienia
1.
Informacje o umowie:
1) Umowa zostanie zawarta
z wybranym Wykonawcą, zgodnie z wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 3 do
niniejszego ogłoszenia.
V.
Zapłata wynagrodzenia
Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej przez
Wykonawcę, przelewem na wskazany na fakturze rachunek bankowy, w terminie do 30
dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej i doręczonej
faktury VAT.
VI.
Miejsce złożenia ofert
1. Ofertę należy składać
pocztą elektroniczną na adres: platforma zakupowa.pl
2. Oferty składane na adresy
e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
3.Adres
platformy: https:/platformazakupowa.pl/pn/centrumodwykowe w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej
niniejszego postępowania.
4.
Zamawiający zleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w
zakładce „zostań wykonawcą”, co uprości Wykonawcy składanie ofert oraz
otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest
całkowicie darmowa.
5.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia
zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę – jeżeli nie jest
zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
6.
W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po
wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do
kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po
wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w
formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty – wystarczy raz
kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
VII.
Termin składania i otwarcia ofert
1.
Termin składania ofert upływa w dniu 17 października 2023 r. o godz. 11:00.
2.
Termin otwarcia ofert – 17 października 2023 r. o
godz. 14:00.
3.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone.
4.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać
ofertę.
VIII.
Sposób przygotowania oferty
1.
Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w sposób czytelny.
2.
Oferta winna zawierać opis i miejsce montażu konstrukcji oraz falownika
wraz z opisie przebiegu instalacji elektrycznej i jej zabezpieczeniem
3.
Oferta powinna zawierać opis serwisu wykonawcy jak i producenta w przypadku
zgłoszeń reklamacyjnych wraz z czasem wskazującym wykonanie usługi naprawy.
4.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na
język polski.
5.
Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w której może zaoferować
tylko jedną cenę na wybrane zadanie lub zadania.
IX.
Zawartość oferty
1.
Formularz oferty
2.
Oświadczenie Wykonawcy
3.
Wypis z KRS lub CEIDG (?)
X.
Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych negocjacji
1.
Oferty złożone po terminie wskazanym w punkcie VII niniejszego zapytania
ofertowego Zamawiający odrzuci.
2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
3.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków przyszłej umowy z
jednym lub kilkoma wykonawcami.
4.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów
potwierdzających warunki udziału w postępowaniu.
5.
Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę poniżej 130
000 zł netto.
6.
Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie
jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez CO SP ZOZ (nie rodzi skutków w
postaci zawarcia umowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od
zamówienia bez podania przyczyny oraz możliwość negocjacji przedstawionych
warunków współpracy.
7.
Przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy. CO SP ZOZ zastrzega
sobie możliwość zmiany warunków udziału w niniejszym postępowaniu, odwołania
postępowania lub niewybrania oferty.
8.
Powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
XI.
Załączniki
1.
Opis przedmiotu zamówienia
2.
Formularz oferty
3.
Wzór umowy
4.
Oświadczenie Wykonawcy
XII.
Kontakt
W przypadku pytań :
1.
Merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym
rogu formularza „Wyślij wiadomość” lub pod nr tel. 22 870 03 77 od
poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 – 15.00;
2.
Związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od
poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 17.00.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-10-17
11:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?