Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CO/DA.261.014.2023 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przy ul. Zgierskiej 18A

Termin:
Zamieszczenia : 28-09-2023 14:14:00
Składania : 17-10-2023 11:00:00
Otwarcia : 17-10-2023 14:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Dyrektor Centrum Odwykowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, z siedzibą 04-092 Warszawa ul. Zgierska 18A

 zaprasza do:

 składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1) tejże ustawy

na:

 „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przy ul. Zgierskiej 18A.

 

                    I.            Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: realizacja inwestycji o nazwie   „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przy ul. Zgierskiej 18A.

 

Opis przedmiotu zamówienia, wymagania stawiane Wykonawcy:

1.    Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 10,0 kWp  na dachu budynku, przy ul. Zgierskiej 18A. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia.

2.    Wymagania stawiane Wykonawcy zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Za spełnianie warunków, o których mowa w niniejszym ustępie, Zamawiający uzna złożenie oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia.

3.    Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Wizja lokalna jest możliwa w dni robocze w godzinach 08:00-15.00, po uprzednim umówieniu z administracją obiektu za pośrednictwem email:

niejestessam@wp.pl, bądź numerem telefonu 22 870 03 77.

4.    Zamawiający nie dopuszcza wykorzystywania podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.

 

 

 

                 II.            Termin realizacji zamówienia

Zamówienie winno być zrealizowane w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy..

 

              III.            Kryteria oceny ofert

1.       Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert:

1)     Jakość materiałów i urządzeń 30% - urządzenia renomowanych producentów, czas reakcji na serwis przez producenta ; monitoring poprawnej pracy urządzeń przez producenta

2)     Zastosowana konstrukcja 20% - wpływ inwazyjności konstrukcji dachowej  w połać dachową na jej dalszą poprawną eksploatacje.

3)     cena 50% – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów, pozostałe oferty otrzymają punkty wynikające z przeliczeń arytmetycznych.

2.       Zamawiający dokona wyboru oferty, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o kryteria, o których mowa w ust. 1.

3.       W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty  poprzez platformę zakupową CO SP ZOZ.

4.       Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

               IV.            Inne istotne warunki zamówienia

1.       Informacje o umowie:

1)     Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą, zgodnie z wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszego ogłoszenia.

                 V.            Zapłata wynagrodzenia

Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, przelewem na wskazany na fakturze rachunek bankowy, w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej i doręczonej faktury VAT.

 

               VI.            Miejsce złożenia ofert

1. Ofertę należy składać pocztą elektroniczną na adres: platforma zakupowa.pl

2. Oferty składane na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.

3.Adres platformy: https:/platformazakupowa.pl/pn/centrumodwykowe w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.

4. Zamawiający zleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”, co uprości Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.

5. Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę – jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało  przez Wykonawcę utworzone.

6. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty – wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.

 

            VII.            Termin składania i otwarcia ofert

1.       Termin składania ofert upływa w dniu 17 października  2023 r. o godz. 11:00.

2.       Termin otwarcia ofert – 17 października  2023 r. o  godz. 14:00.

3.       Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone.

4.       Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

 

          VIII.            Sposób przygotowania oferty

1.       Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w sposób czytelny.

2.       Oferta winna zawierać opis i miejsce montażu konstrukcji oraz falownika wraz z opisie przebiegu instalacji elektrycznej i jej zabezpieczeniem

3.       Oferta powinna zawierać opis serwisu wykonawcy jak i producenta w przypadku zgłoszeń reklamacyjnych wraz z czasem wskazującym wykonanie usługi naprawy.

4.       Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.       Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w której może zaoferować tylko jedną cenę na wybrane zadanie lub zadania.

 

               IX.            Zawartość oferty

1.       Formularz oferty

2.       Oświadczenie Wykonawcy

3.       Wypis z KRS lub CEIDG (?)

 

                  X.            Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych negocjacji

1.       Oferty złożone po terminie wskazanym w punkcie VII niniejszego zapytania ofertowego Zamawiający odrzuci.

2.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

3.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków przyszłej umowy z jednym lub kilkoma wykonawcami.

4.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu.

5.       Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę poniżej 130 000 zł netto.

6.       Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez CO SP ZOZ (nie rodzi skutków w postaci zawarcia umowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny oraz możliwość negocjacji przedstawionych warunków współpracy.

7.       Przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy. CO SP ZOZ zastrzega sobie możliwość zmiany warunków udziału w niniejszym postępowaniu, odwołania postępowania lub niewybrania oferty.

8.       Powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

 

               XI.            Załączniki

1.       Opis przedmiotu zamówienia

2.       Formularz oferty

3.       Wzór umowy

4.       Oświadczenie Wykonawcy

 

            XII.            Kontakt

W przypadku pytań :

1. Merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość” lub pod nr tel. 22 870 03 77 od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 – 15.00;

2. Związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 17.00.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1 - Szczegółowy opis przedmio FOTOWOL_RS.docx docx 29.66 2023-09-28 14:14:00 Postępowanie
Załącznik 3 - Projekt umowy FOTOWOL_RS.docx docx 24.94 2023-09-28 14:14:00 Postępowanie
Załącznik 4 - Oświadczenie FOTOWOL_RS.docx docx 20.31 2023-09-28 14:14:00 Postępowanie
Formularz oferty FOTOWOL. 2023.docx docx 23.27 2023-09-28 14:14:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-10-17 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 647