Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.2.6.23 Remont wlotu do zbiornika ujęcia wód powierzchniowych na rzece Bacha (Struga Lubicka) w km 2+200 wraz z robotami konserwacyjnymi górnego stanowiska stopnia wodnego

Termin:
Zamieszczenia : 26-09-2023 14:01:00
Składania : 04-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 04-10-2023 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 56 674 25 00

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Zn. spr.: SA.270.2.6.23

 

Zapytanie ofertowe

 

Nadleśnictwo Dobrzejewice zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

 

„Remont wlotu do zbiornika ujęcia wód powierzchniowych na rzece Bacha (Struga Lubicka)
w km 2+200 wraz z robotami konserwacyjnymi górnego stanowiska stopnia wodnego”

 

Sposób uzyskania informacji dodatkowych dotyczących zapytania:

Nadleśnictwo Dobrzejewice,

Zawały 101, 87-123 Dobrzejewice, Tel.: 56 674 25 00, fax: 56 674 25 01       

Osoby upoważniona do kontaktów:

Paweł Jeschke, od pn. do pt. w godz. 7:15-15:15

tel. 56 674 25 16, e-mail: pawel.jeschke@torun.lasy.gov.pl

Szymon Kowalski, od pn. do pt. w godz. 7:45-14:45

tel. 56 674 25 22, e-mail: szymon.kowalski2@torun.lasy.gov.pl

 

Szczegółowe wymagania dotyczące zapytania:

Załącznik nr 1: „Przedmiar robót”

Załącznik nr 2: „Projekt budowlano-wykonawczy”

 

 

Informacje uzupełniające :

Wykonawca określi cenę wykonania przedmiotu zamówienia obejmującą wszystkie jego elementy wynikające nie tylko z zapytania ofertowego wraz z załącznikami, lecz także wynikające z wiedzy i doświadczenia Wykonawcy w przedmiotowym zakresie oraz obiektywnej potrzeby ich wykonania. Podana przez Wykonawcę cena dotyczy końcowego dzieła (efektu) w postaci wykonanych robót, niezależnie   od tego czy wszystkie elementy i etapy konieczne dla uzyskania tego dzieła (efektu) zostały ujęte w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami czy też nie.

Przyjęte w przedmiarze pozycje katalogowe należy traktować jako wskazówki pomocnicze, które nie zobowiązują oferenta do ich zastosowania podczas przygotowania oferty.

            Termin realizacji: do 30.11.2023 r.

 

Miejsce realizacji zamówienia:

Teren administracyjny Leśnictwa Bielawy

 

Sposób płatności:

Przelewem na rachunek wskazany przez wykonawcę na fakturze w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT.

Za datę zapłaty Strony uznają datę obciążenia rachunku bankowego Kupującego.

 

Kryteria wyboru oferty:

Cena (C) - 100 %

 

Termin ważności oferty:

Nie mniej niż 7 dni od daty otwarcia ofert.

 

Opis sposobu przygotowywania ofert:

1.      Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

2.      Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

3.      Wykonawca może złożyć jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu.

4.      Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/)

5.      Dokumenty sporządzone przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną.

6.      Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty w formie pisemnej przed terminem składania ofert.

7.      Wprowadzone zmiany muszą być złożone przed upływem terminu składnia ofert wg takich samych zasad jak złożona oferta

8.      Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania.

 

Miejsce i termin składania ofert:

ofertę należy złożyć (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania)  poprzez platformę zakupową (https://platformazakupowa.pl/) do dnia 04.10.2023 r., godziny 9:00.

 

Otwarcie ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.10.2023 r., o godz. 9:15 w Sali Narad Nadleśnictwa Dobrzejewice – pokój Nr 4, po otwarciu ofert protokół z otwarcia zostanie udostępniony na platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pl/)

 

Ochrona Danych Osobowych:

Zamawiający informuje, iż wszelkie dane osobowe uzyskane w celu związanym z wyborem najkorzystniejszej oferty dotyczącej niniejszego zamówienia oraz w celach związanych z późniejszą realizacją umowy, będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), a także zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Przedmiar.pdf pdf 764.78 2023-09-26 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 PBW LP ujęcie wody.pdf pdf 4527.11 2023-09-26 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Formularz ofertowy.docx docx 43.73 2023-09-26 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Wzór umowy.docx docx 23.28 2023-09-26 14:01:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe_EZD_SIG.pdf pdf 141.38 2023-09-26 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Formularz ofertowy.docx docx 43.73 2023-09-26 14:01:00 Kryterium
4 Protokół z otwarcia ofert_SIG.pdf pdf 216.28 2023-10-04 13:53:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-04 13:53 Szymon Kowalski Protokół z otwarcia ofert...

4 Protokół z otwarci [...].pdf

2023-10-04 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona przez zamawiającego na realizację zadania: 128 730,66 zł netto/158 338,71 zł brutto

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena Wartość oferty 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Załącznik nr 3 Formu [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji: do 30.11.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 290