Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DSiR-ZIT.042.1.4.2023.MG Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Referatu ds. Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Urzędu Miejskiego w Elblągu

Magdalena Gołębiowska
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Strategii i Rozwoju
Termin:
Zamieszczenia : 25-09-2023 13:18:00
Składania : 05-10-2023 09:30:00
Otwarcia : 05-10-2023 09:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

DSIR-ZIT.042.1.4.2023.MG                                                                 Elbląg, dnia 22.09.2023 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE


Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia nr 498/2020 Prezydenta Miasta Elbląg
z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu (z późn. zm.).

 

Numer postępowania: ZP – 163/2023

 

I.   ZAMAWIAJĄCY

 

Gmina Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, NIP 5783051446 

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.    Przedmiotem i zakresem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Referatu ds. Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Urzędu Miejskiego
w Elblągu w asortymencie, o parametrach i w ilości określonej w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

2.    Zamówienie dotyczy projektu pt.: „Pomoc techniczna RPO WiM 2014-2020 dla Gminy Miasto Elbląg na lata 2022-2023 w ramach Działania 12.1” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

3.    Dostarczone materiały muszą być w opakowaniach zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający ich dekompletację oraz fabrycznie nowe.

 

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

-        data rozpoczęcia – data podpisania umowy;

-        data zakończenia – 14 dni od daty podpisania umowy.

 

IV. WYMAGANIA I WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

1.    Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę.

2.    Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

3.    Zamawiający informuje, że nie planuje zamówień udzielanych Wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych dostaw.

 

Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.   

 

V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

 

1.    W ZAŁĄCZNIKU NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO FORMULARZ OFERTY należy podać dane teleadresowe oraz dla każdej pozycji „Cena jednostkowa (bez VAT)”, „Kwota VAT”
i „Cena ogółem (bez VAT)”.

2.    Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

3.    Cena nie podlega waloryzacji.

4.    Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsce po przecinku.

 

VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

 

1.    Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.

2.    Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium
o następującym znaczeniu: cena (brutto) – 100%

3.    Zasady oceniania:

a)    Zasady oceny kryterium cena: (C):

Kryteria przyznawania punktów według wzoru:

 

VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

1.    Oferty należy składać do dnia 5 października 2023 r. do godziny 9:30.

2.    Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej:

b)    ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY;

c)    ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WZÓR UMOWY;

d)    ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU.

3.    Składana oferta musi zawierać wypełniony dokument FORMULARZ OFERTOWY stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

4.    Kopia wypełnionego ZAŁĄCZNIKA NR 1 stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy.

5.    Oferta musi obejmować całość zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

VIII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI

 

Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem

platformy zakupowej.

Osoby do kontaktu: Magdalena Gołębiowska – Departament Strategii i Rozwoju, Referat ds. Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 22, tel.: 55 239 33 26, e-mail: zit.elblag@umelblag.pl.

 

IX. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ  WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM

 

Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

X. INFORMACJE DODATKOWE

 

1.    Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową,
na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

2.    Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego ZAPYTANIA OFERTOWEGO przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

3.    Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

4.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.

5.    Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

 

XI. ZAŁĄCZNIKI

 

1.   ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY;

2.   ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WZÓR UMOWY;

3.   ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 160.06 2023-09-25 13:18:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Formularz oferty.docx docx 52.41 2023-09-25 13:18:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Formularz oferty.docx docx 52.41 2023-09-25 13:18:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Wzór umowy.docx docx 61.35 2023-09-25 13:18:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Wzór protokołu odbioru.docx docx 49.76 2023-09-25 13:18:00 Kryterium

Komunikaty

2023-10-19 12:14 Magdalena Gołębiowska Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu DSIR-ZIT.042.1.4.2023.MG Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Referatu ds. Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Urzędu Miejskiego w Elblągu, wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym, tj. cena (brutto) - 100%. Wybrano ofertę firmy: Sigma Joanna Rąpała 74-500 Chojna, ul. Kolejowa 7, cena (brutto) oferty: 2 257,05 zł.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO, który należy wypełnić.

ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZA [...].docx

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2499 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY - Składana oferta musi zawierać wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTOWY. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZA [...].docx

(0)
3 ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - WZÓR UMOWY - Akceptuję wzór umowy, proszę potwierdzić.

ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZA [...].docx

(0)
4 ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU - Akceptuję wzór protokołu odbioru, proszę potwierdzić.

ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZA [...].docx

(0)
5 Termin realizacji zamówienia - Data rozpoczęcia – data podpisania umowy, data zakończenia – 14 dni od daty podpisania umowy. (0)
6 Gwarancja jakości i rękojmi na materiały biurowe - 24 miesięczna gwarancja i rękojmia, proszę potwierdzić. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 314