Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZA.271.354.2023 ZAPYTANIE OFERTOWE: Zakup i dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Targu

Biuro Zamówień Publicznych
Powiat Nowotarski
Termin:
Zamieszczenia : 25-09-2023 12:56:00
Składania : 02-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 02-10-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.doc doc 78 2023-09-25 12:56:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Informacja Administratora danych osobowych.docx docx 19.04 2023-09-25 12:56:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.doc doc 85 2023-09-25 12:56:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc doc 54 2023-09-25 12:56:00 Kryterium
Protokół z przeprowadzonego postępowania.pdf pdf 404.07 2023-10-03 13:20:55 Publiczna wiadomość
Protokół z przeprowadzonego postępowania - ponowny wybór.pdf pdf 409.97 2023-10-12 15:00:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-12 15:00 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu protokół z przeprowadzonego postępowania - informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty.

Protokół z przeprowa [...].pdf

2023-10-03 13:20 Biuro Zamówień Publicznych W załączeniu protokół z przeprowadzonego postępowania/wybór najkorzystniejszej oferty.

Protokół z przeprowa [...].pdf

2023-09-29 15:53 Biuro Zamówień Publicznych Pytania/odpowiedzi nr 4: Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło następujące zapytanie:
"Dzień dobry, mając na uwadze pytania i uwagi, jakie wpływają od Wykonawców oraz Państwa ignorancję i butę w zakresie niedostępności materiałów jak i odmowy sporządzenia prawidłowego formularza cenowego, wzywam Państwa do respektowania ustawy o finansach publicznych jak i zapewnieniu równego udziału wszystkich Wykonawców w postępowaniu oraz dbałość, aby postępowanie, mimo iż podprogowe- zostało przeprowadzone w sposób właściwy. Przeprowadzenie postępowania poniżej ustawy PZP, nie zwalnia Państwa z respektowania przepisów prawa takich jak np. kodeks karny, ustawa o finansach publicznych. W imieniu wszystkich Wykonawców i działając w obronie i na rzecz naszych interesów wzywam Państwa do wskazania źródła dostępności tonerów do urządzenia OCE CW500 na cały czas trwania i realizacji przedmiotowej umowy, w odniesieniu do podtrzymania stanowiska konieczności zaoferowania oryginalnych tonerów, w momencie gdy już jakiś czas temu zostały one wycofane z produkcji. Bezprawiem jest podtrzymanie ich zaoferowania, gdy towar jest wycofany, gdyż jest to celowe narażenie potencjalnego Wykonawcy na karę umowną opisaną w §6. Wykonawcy nie mają żadnego wpływu na okres produkcji oryginalnych materiałów do urządzeń, a starsze urządzenia zastępują nowsze, co jest naturalnym cyklem sektora produkcji i sprzedaży. Jeśli są Państwo pewni, co w bezpośrednio wskazuje podtrzymanie tonerów do tego urządzenia- proszę o wskazanie źródła ich stałej dostępności na czas realizacji zadania. W przypadku ich braków na czas realizacji umowy- nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Kolejnym elementem Państwa braku wiedzy i kompetencji w tym zakresie jest podtrzymanie ilości 2 sztuk dla bębnów do urządzenia Konica Minolta C224E. Do tego urządzenia wchodzą 4 bębny, gdzie bęben czarny i kolorowy są w różnych cenach.
I w tym wypadku odmówili Państwo korekty formularza, stąd w przypadku podtrzymania jego wersji w dalszym ciągu- w tej pozycji zostanie wyceniony najtańszy towar w ilości 2 sztuk, a więc nie będzie to komplet a żadne roszczenia nie będą przyjmowane. W przypadku dokonania tych istotnych
i podniesionych zmian- proszę pamiętać o wydłużeniu terminu składania ofert. Przypominam, że postępowania podprogowe z chęcią kontrolowane są przez Najwyższą Izbę Kontroli, z którą mamy okazję współpracować i zgłaszać podobne postępowania.
Są Państwo na dobrej drodze, aby Izba zweryfikowała i Państwa postępowanie w przypadku dalszego zignorowania postulatów Wykonawców, dalszemu działaniu na ich niekorzyść i braku respektowania ciążących nad Państwem ustaw i obowiązków w zakresie przeprowadzenia zamówienia publicznego."
Odpowiedź:
Zgodnie z opinią Krajowej Izby Odwoławczej oraz przepisami Prawa Zamówień Publicznych to Zamawiający jest gospodarzem postępowania i to jego obowiązkiem jest dokonanie opisu przedmiotu zamówienia w oparciu o diagnozę swoich potrzeb. Zamawiający określa swoje potrzeby i wymogi dokonując szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokonał takiej analizy i określił minimalne wymagania biorąc pod uwagę obciążenie urządzeń, które posiada oraz wcześniej zrealizowane postępowania.
Z uwagi na powyższe Zamawiający odmawia zmiany wymogów, gdyż zostały one oparte o realne potrzeby i przyszłe plany Zamawiającego, a opis przedmiotu zamówienia w tym formularz ofertowy zostały przygotowane prawidłowo. Na chwilę obecną w systemie zarejestrowane są już oferty co jednoznacznie pokazuje, iż przedstawione przez Wykonawcę stanowisko stoi w sprzeczności ze stanem faktycznym.

2023-09-28 14:46 Biuro Zamówień Publicznych Pytania/odpowiedzi nr 3: Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło następujące zapytanie:
"Pozycja 12 Olivetti d-Copia 1600 z racji na wycofanie z produkcji prosimy o wykreślenie pozycji z zapytania ofertowego lub dopuszczenia tonerów równoważnych z oświadczeniem wydanym samodzielnie przez oferenta"
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu w pozycji nr 12 - Olivetti d-Copia 1600 - w zapytaniu ofertowym.
2023-09-28 12:10 Biuro Zamówień Publicznych Pytania/odpowiedzi nr 2: Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło następujące zapytanie:
"W nawiązaniu do wyjaśnień z dnia 2023-09-27 14:30 proszę o aktualizację formularza ofertowego."
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż Wykonawca jest zobowiązany w trakcie trwania procedury do śledzenia na stronie internetowej wszelkich informacji, wyjaśnień i zmian dot. przedmiotowego postępowania. Ponadto informuje, że w związku z doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia (odpowiedzi z dnia 27.09.2023 r.) Wykonawca winien uwzględnić wszelkie dodatkowe informacje podane na stronie internetowej w wycenie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie załącza ponownie formularza ofertowego.
2023-09-27 14:30 Biuro Zamówień Publicznych Pytania/ odpowiedzi:
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło zapytanie o treści:

"Dzień dobry proszę o doprecyzowanie w pozycji 9 jaki kolor bębna Zamawiający wymaga do urządzenia Konica Minolta Bizhub C224E, oraz o wykreślenie pozycji 11 ponieważ tonery do urządzenia Color Wave 500 są wycofane z produkcji co za tym idzie niedostępne na rynku".

Odpowiedź Zamawiającego:
W pozycji nr 9 : do urządzenia Konica Minolta Bizhub C224E - wymagany jest kompletny zestaw bębnów w kolorach: Cyan, Magenta, Yellow, Black.
Odnośnie tonerów do urządzenia Color Wave 500 to pozostawiamy je w przedmiocie zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Targu Zakup i dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Targu - zgodnie z zapytaniem ofertowym

Zapytanie ofertowe.d [...].doc

Załącznik nr 2 - Inf [...].docx

Załącznik nr 3 - Pro [...].doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3581 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Załącznik nr 1 - For [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 457