Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-09-2023 12:56:00 |
Składania : | 02-10-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 02-10-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-12 15:00 | Biuro Zamówień Publicznych | W załączeniu protokół z przeprowadzonego postępowania - informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2023-10-03 13:20 | Biuro Zamówień Publicznych | W załączeniu protokół z przeprowadzonego postępowania/wybór najkorzystniejszej oferty. |
2023-09-29 15:53 | Biuro Zamówień Publicznych |
Pytania/odpowiedzi
nr
4:
Zamawiający
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
wpłynęło
następujące
zapytanie: "Dzień dobry, mając na uwadze pytania i uwagi, jakie wpływają od Wykonawców oraz Państwa ignorancję i butę w zakresie niedostępności materiałów jak i odmowy sporządzenia prawidłowego formularza cenowego, wzywam Państwa do respektowania ustawy o finansach publicznych jak i zapewnieniu równego udziału wszystkich Wykonawców w postępowaniu oraz dbałość, aby postępowanie, mimo iż podprogowe- zostało przeprowadzone w sposób właściwy. Przeprowadzenie postępowania poniżej ustawy PZP, nie zwalnia Państwa z respektowania przepisów prawa takich jak np. kodeks karny, ustawa o finansach publicznych. W imieniu wszystkich Wykonawców i działając w obronie i na rzecz naszych interesów wzywam Państwa do wskazania źródła dostępności tonerów do urządzenia OCE CW500 na cały czas trwania i realizacji przedmiotowej umowy, w odniesieniu do podtrzymania stanowiska konieczności zaoferowania oryginalnych tonerów, w momencie gdy już jakiś czas temu zostały one wycofane z produkcji. Bezprawiem jest podtrzymanie ich zaoferowania, gdy towar jest wycofany, gdyż jest to celowe narażenie potencjalnego Wykonawcy na karę umowną opisaną w §6. Wykonawcy nie mają żadnego wpływu na okres produkcji oryginalnych materiałów do urządzeń, a starsze urządzenia zastępują nowsze, co jest naturalnym cyklem sektora produkcji i sprzedaży. Jeśli są Państwo pewni, co w bezpośrednio wskazuje podtrzymanie tonerów do tego urządzenia- proszę o wskazanie źródła ich stałej dostępności na czas realizacji zadania. W przypadku ich braków na czas realizacji umowy- nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Kolejnym elementem Państwa braku wiedzy i kompetencji w tym zakresie jest podtrzymanie ilości 2 sztuk dla bębnów do urządzenia Konica Minolta C224E. Do tego urządzenia wchodzą 4 bębny, gdzie bęben czarny i kolorowy są w różnych cenach. I w tym wypadku odmówili Państwo korekty formularza, stąd w przypadku podtrzymania jego wersji w dalszym ciągu- w tej pozycji zostanie wyceniony najtańszy towar w ilości 2 sztuk, a więc nie będzie to komplet a żadne roszczenia nie będą przyjmowane. W przypadku dokonania tych istotnych i podniesionych zmian- proszę pamiętać o wydłużeniu terminu składania ofert. Przypominam, że postępowania podprogowe z chęcią kontrolowane są przez Najwyższą Izbę Kontroli, z którą mamy okazję współpracować i zgłaszać podobne postępowania. Są Państwo na dobrej drodze, aby Izba zweryfikowała i Państwa postępowanie w przypadku dalszego zignorowania postulatów Wykonawców, dalszemu działaniu na ich niekorzyść i braku respektowania ciążących nad Państwem ustaw i obowiązków w zakresie przeprowadzenia zamówienia publicznego." Odpowiedź: Zgodnie z opinią Krajowej Izby Odwoławczej oraz przepisami Prawa Zamówień Publicznych to Zamawiający jest gospodarzem postępowania i to jego obowiązkiem jest dokonanie opisu przedmiotu zamówienia w oparciu o diagnozę swoich potrzeb. Zamawiający określa swoje potrzeby i wymogi dokonując szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokonał takiej analizy i określił minimalne wymagania biorąc pod uwagę obciążenie urządzeń, które posiada oraz wcześniej zrealizowane postępowania. Z uwagi na powyższe Zamawiający odmawia zmiany wymogów, gdyż zostały one oparte o realne potrzeby i przyszłe plany Zamawiającego, a opis przedmiotu zamówienia w tym formularz ofertowy zostały przygotowane prawidłowo. Na chwilę obecną w systemie zarejestrowane są już oferty co jednoznacznie pokazuje, iż przedstawione przez Wykonawcę stanowisko stoi w sprzeczności ze stanem faktycznym. |
2023-09-28 14:46 | Biuro Zamówień Publicznych |
Pytania/odpowiedzi
nr
3:
Zamawiający
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
wpłynęło
następujące
zapytanie: "Pozycja 12 Olivetti d-Copia 1600 z racji na wycofanie z produkcji prosimy o wykreślenie pozycji z zapytania ofertowego lub dopuszczenia tonerów równoważnych z oświadczeniem wydanym samodzielnie przez oferenta" Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu w pozycji nr 12 - Olivetti d-Copia 1600 - w zapytaniu ofertowym. |
2023-09-28 12:10 | Biuro Zamówień Publicznych |
Pytania/odpowiedzi
nr
2:
Zamawiający
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
wpłynęło
następujące
zapytanie:
"W nawiązaniu do wyjaśnień z dnia 2023-09-27 14:30 proszę o aktualizację formularza ofertowego." Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż Wykonawca jest zobowiązany w trakcie trwania procedury do śledzenia na stronie internetowej wszelkich informacji, wyjaśnień i zmian dot. przedmiotowego postępowania. Ponadto informuje, że w związku z doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia (odpowiedzi z dnia 27.09.2023 r.) Wykonawca winien uwzględnić wszelkie dodatkowe informacje podane na stronie internetowej w wycenie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie załącza ponownie formularza ofertowego. |
2023-09-27 14:30 | Biuro Zamówień Publicznych |
Pytania/
odpowiedzi: Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło zapytanie o treści: "Dzień dobry proszę o doprecyzowanie w pozycji 9 jaki kolor bębna Zamawiający wymaga do urządzenia Konica Minolta Bizhub C224E, oraz o wykreślenie pozycji 11 ponieważ tonery do urządzenia Color Wave 500 są wycofane z produkcji co za tym idzie niedostępne na rynku". Odpowiedź Zamawiającego: W pozycji nr 9 : do urządzenia Konica Minolta Bizhub C224E - wymagany jest kompletny zestaw bębnów w kolorach: Cyan, Magenta, Yellow, Black. Odnośnie tonerów do urządzenia Color Wave 500 to pozostawiamy je w przedmiocie zamówienia. |
Komunikaty