Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 66/WZP/2023/TP/WUDiM Modernizacja dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku z podziałem na 3 części

Termin:
Zamieszczenia : 25-09-2023 13:10:00
Składania : 10-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 10-10-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 137.7 2023-09-25 13:10:00 Postępowanie
SWZ.zip zip 4688.83 2023-09-25 13:10:00 Postępowanie
Zapytania nr 1 i odpowiedź z dnia 04.10.2023 r..pdf pdf 228.18 2023-10-04 11:43:52 Publiczna wiadomość
Zmiana nr 1 z dnia 05.10.2023 r..pdf pdf 228.22 2023-10-05 13:13:02 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 287.56 2023-10-10 11:40:29 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 273.8 2023-10-11 12:27:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-11 12:27 Monika Chmura
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - dotyczy wszystkich części.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-10-10 11:40 Monika Chmura Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-10-05 13:13 Monika Chmura Zmiana nr 1 z dnia 05.10.2023 r.

Zmiana nr 1 z dnia 0 [...].pdf

2023-10-04 11:43 Monika Chmura Zapytania nr 1 i odpowiedź z dnia 04.10.2023 r.

Zapytania nr 1 i odp [...].pdf

2023-09-27 08:44 Monika Chmura Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 5 200 000,00 zł (brutto), w tym:
Część 1 - 800 000,00 zł,
Część 2 - 3 400 000,00 zł,
Część 3 - 1 000 000,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 790