Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GIM.7021.25.2023 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W MIEŚCIE TUREK

Krzysztof Grzelka
Gmina Miejska Turek
Termin:
Zamieszczenia : 21-09-2023 13:39:00
Składania : 29-09-2023 12:00:00
Otwarcia : 29-09-2023 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.doc doc 273.5 2023-09-21 13:39:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 24.78 2023-09-21 13:39:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO UMOWY.docx docx 36.87 2023-09-21 13:39:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1A - OŚWIADCZENIE Z ART. 125 UST. 1 PZP.docx docx 23.49 2023-09-21 13:39:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1B - OŚWIADCZENIE Z ART. 125 UST. 1 PZP.docx docx 21.4 2023-09-21 13:39:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE WS. GRUPY KAPITAŁOWEJ.doc doc 43 2023-09-21 13:39:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE AKTUALIZUJĄCE.doc doc 46.5 2023-09-21 13:39:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ URZĄDZEŃ I WYPOSAŻENIA.doc doc 42 2023-09-21 13:39:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 5 -ZOBOWIĄZANIE Z ART. 118 PZP.docx docx 21.1 2023-09-21 13:39:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE.pdf pdf 135.37 2023-09-21 13:39:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 6 - WZÓR UMOWY.odt odt 32.59 2023-09-21 13:39:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1C DO SIWZ - FORMULARZ CENOWY.doc doc 51.5 2023-09-21 14:10:47 Postępowanie
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY.pdf pdf 557.85 2023-10-09 09:14:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-09 09:14 Krzysztof Grzelka INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W MIEŚCIE TUREK” (ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00407627/01 z dnia 2023-09-21)

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2023-09-29 12:20 Krzysztof Grzelka Turek, dnia 29 września 2023 r.

Numer referencyjny: GIM.7021.25.2023

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: „ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W MIEŚCIE TUREK” (ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00407627/01 z dnia 2023-09-21)

Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.), udostępnia informację o wykonawcach, których oferty zostały otwarte:

OFERTA NR 1
Przedsiębiorstwo Gospodarki komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o.
62-700 Turek, ul. Polna 4
CENA OFERTY: 299 743,20 PLN BRUTTO
CZAS PODJĘCIA DZIAŁAŃ W ZAKRESIE ZIMOWEGO UTRZYMNIA:
od 31 do 60 minut od przyjęcia zgłoszenia

2023-09-29 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 300 000,00 PLN

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 278