Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Górazdze Cement S.A. - Wymiana samochodu pomiarowego

Łukasz Kamiński
Górażdże Oddział: Grupa GÓRAŻDŻE
Termin:
Zamieszczenia : 20-09-2023 08:35:00
Składania : 25-09-2023 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Górażdże Cement S.A.   zapraszamy Państwa do złożenia oferty na niżej podane pozycje zakupowe. 


Wymiana samochodu pomiarowego Górażdże CEMENT S.A.

Specyfikacja dla samochodu pomiarowego.

1. Jednofazowy system lokalizacji uszkodzeń i diagnostyki kabli SN/nN zabudowany na samochodzie o wadze do 3,5 T.

Wymagane funkcjonalności:

■ Pomiar rezystancji izolacji

■ Metody reflektometryczne (radar kablowy)

■ Próby wytrzymałości izolacji kabla napięciem wyprostowanym (DC)

■ Kondycjonowanie miejsca uszkodzenia metodą dopalania izolacji

■ Lokalizacja wstępna wysokonapięciowymi metodami oscylacyjnymi z zastosowaniem  reflektometru

■ Lokalizacja dokładna metodą akustyczno–sejsmiczną i elektromagnetyczną  z zastosowaniem wielozakresowego  generatora udarów

■ Próby napięciowe powłoki kabla i lokalizacja dokładna nieszczelności powłoki


Parametry aparatury pomiarowej:

▪ Napięcie stałe 62 kV

▪ Próba napięciowa VLF 0.1Hz sinus do 44kV RMS

▪ Zakresy udarowe 8/16/32 kV 2000J

▪ Metody lokalizacji wstępnej ARM/ICE/Decay/dopalanie z ARM

▪ Dopalarka rezonansowa 25A

▪ Relektometr Teleflex RDR

▪ Niezbędne odbiorniki do lokalizacji trasy i uszkodzeń Digiphone NTRX

▪ Generator trasy 12W – FLG 12

▪ Miernik rezystancji izolacji 5kV S1

▪ Ekran systemu o przekątnej 15,6”

▪ Bęben z kablem pomiarowym WN o długości 50m

▪ Drążek uziemiający do 75kV

▪ Generator typu TravelPower 5kVA

▪ Transformator separacyjny 3,6kVA

▪ Zabudowa meblowa zapewniająca najwyższą funkcjonalność

▪ Niezbędne przeróbki pojazdu (otwór na przewody pomiarowe, izolacja, podłoga itp.)

▪ Zabudowa wykonana w oparciu o najwyższe standardy bezpieczeństwa

▪ Możliwość rozszerzenia w przyszłości o diagnostykę wyładowań niezupełnych

- System powinien być centralnie obsługiwany, w pełni automatyczny, w pełni zintegrowany, cyfrowy, sterowany programowo system lokalizacji uszkodzeń z opcją w pełni zintegrowanych modułów dodatkowych: urządzenia probierczego VLF (napięcie wolnozmienne).

- Aparatura diagnostyczna winna być zabudowana na samochodzie pochodzącym z bieżącej produkcji z napędem na jedną oś (4x2) o dop. masie całkowitej do 3500 kg - odpowiedni i przystosowany do zabudowy aparatury. Wielkość i konfiguracja pojazdu powinna być dopasowana do zabudowy, tak aby zapewnić bezpieczne poruszanie się pojazdu. Sposób zabudowy wykonany zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa zapewniać ma komfort i bezpieczeństwo pracy brygadzie dwu osobowej. Wymagany jest podział samochodu na dwie części: przedział operatorski oraz przedział wysokonapięciowy.

- System powinien być zasilany w dwojaki sposób: zasilanie napięciem sieciowym 230V 50 Hz przez transformator separacyjny oraz możliwość zasilania z zabudowanego generatora. Wymogi dotyczące generatora: generator prądotwórczy zabudowany na pasku klinowym (rozwiązanie fabryczne) zamontowany w komorze silnika lub generatora napędzanego za pośrednictwem przystawki odbioru mocy montowanej na skrzyni biegów.

- Zestaw urządzeń zasilających, automatycznie zapewniający podczas postoju pojazdu odpowiedni poziom napięcia oraz częstotliwość 50 Hz .

- System kontrolno- pomiarowy zapewnić ma łatwą i bezpieczną obsługę. 

- Całość wyposażona w automatyczny system rozładowania i uziemienia.

- Panel kontrolny powinien dostarczać jednoznaczne informacje na temat (bez względu na rodzaj pracy: sieć czy zasilanie z generatora):

o wartość napięcia i prądu zasilania aparatury

o wartość częstotliwości prądu zasilania.

- System powinien zawierać komputer wyposażony w system operacyjny i oprogramowanie do sterowania aparaturą i obróbki danych z licencją na komputer stacjonarny. Komputer powinien nadzorować przebieg pomiarów, posiadać wszelkie oprogramowanie w języku polskim.

- Aparatura pomiarowa musi być zintegrowana z oprogramowaniem komputerowego systemu pomiarowego, a wybór odpowiednich metod pomiarowych powinien odbywać się za pośrednictwem pulpitu sterowniczego. Oprogramowanie sterujące aparaturą pomiarową zainstalowane na komputerze przemysłowym zamontowanym w pulpicie powinno umożliwiać przeprowadzanie pomiarów i prób. Oprogramowanie powinno być spójne dla wszystkich trybów pomiarowych (możliwość wzajemnego przenoszenia danych dotyczących opisu i parametrów linii kablowych pomiędzy poszczególnymi metodami pomiarowymi, diagnostyką).

- Wszystkie urządzenia stanowiące całość aparatury muszą być ze sobą zintegrowane. Wszystkie funkcje pomiarowe wymagające sterowania za pośrednictwem oprogramowania muszą być zarządzane przy użyciu oprogramowania zainstalowanego na jednym komputerze zabudowanym w pulpicie.

- Wyświetlacz komputera minimum 15”, bezprzewodowe sterowanie za pomocą komputerowych urządzeń peryferyjnych (klawiatura + mysz).

- Wyposażenie samochodu pomiarowego wymogi ogólne: 

podłoga z wielowarstwowej płyty – antypoślizgowa, wodoodporna o zwiększonej odporności na zniszczenia,

wykonanie podsufitki w przedziale operatorskim, 

przepust kablowy w tylnych drzwiach samochodu, 

prowadnica kabli zapobiegająca ich przytrzaśnięciu, 

odpowiednie oświetlenie wewnątrz samochodu osobno dla kabiny kierowcy, przedziału operatorskiego i przedziału podłączeniowego WN, 

oddzielenie przedziału operatorskiego od pomieszczenia wysokiego napięcia 

zabudowanej na odpowiedniej konstrukcji,

w przedziale operatorskim wbudowany i oznakowany wyłącznik bezpieczeństwa umożliwiający awaryjne wyłączenie całości aparatury,

klimatyzacja standardowa (fabryczna),

ława z szufladami wykonanymi z metalu z blokadami i otwieranym siedziskiem w celu przechowywania osprzętu i narzędzi,

aparatura powinna być zabudowana na metalowej konstrukcji tworząc jednolity pulpit sterowniczy wyposażony w szuflady z blokadą,

pulpit poziomy do wykonywania notatek,

całość zabudowana w sposób zapewniający ergonomię.

- Wymagania techniczno-jakościowe dotyczące pojazdu i jego wyposażenia. Do postępowania należy dołączyć szczegółową specyfikację samochodu, który Wykonawca rekomenduje jako optymalny pojazd pod zabudowę laboratorium. 

Preferowane marki: 

• Mercedes-Benz 

• Volkswagen 

Napęd 4x2 z silnikiem wysokoprężnym. Moc silnika: co najmniej 150 KM. DMC pojazdu: do 3,5 t

Wyposażenie:

• Wspomaganie układu kierowniczego 

• Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy

• Układ hamulcowy z systemem ABS, ASR i EBV 

• Hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi 

• Opony letnie 

• Opony zimowe

• Koło zapasowe 

• Wersja silnika Euro 6

• Dodatkowe koło pasowe do dodatkowego alternatora

• Nadwozie z wysokim dachem 

• Rezygnacja z ściany działowej 

• Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne 

• Światła do jazdy dziennej 

• Światła postojowe

• Trzecie światło stopu

• Adaptacyjne światło hamowania

• Drzwi przesuwne po prawej stronie 

• Okno stałe w ścianie bocznej/drzwiach przes., lewe 

• Okno nie otwierane przednie po prawej stronie 

• Szyba przednia ze szkła klejonego 

• Osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera 

• Boczne listwy ochronne 

• Uchwyty do mocowania ładunku w podłodze 

• Belka przeciw najazdowa tylna 

• Stopień z tyłu pojazdu

• Siedzenie kierowcy regulowane 

• Podsufitka tapicerowana 

• Kanał ogrzewania dla przestrzeni pasażerskiej 

• Gniazdo elektryczne 12V 

• Zamek centralny sterowany falami radiowymi 

• Immobilizer 

• Szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich 

• Lampa robocza z tyłu pojazdu na dachu 

• Tapicerka: tkanina

• Podłoga antypoślizgowa i odporna na zniszczenie z wielowarstwowej płyty, 

• Przepust kablowy w tylnych drzwiach samochodu, 

• Prowadnica kabli zapobiegająca ich przytrzaśnięciu, 

• Odpowiednie oświetlenie wewnątrz samochodu osobno dla kabiny kierowcy, przedziału operatorskiego i przedziału podłączeniowego WN, lampami LED

• Oddzielenie przedziału operatorskiego od pomieszczenia wysokiego napięcia 

• W przedziale operatorskim zabudowany wyłącznik bezpieczeństwa,

• Ława z szufladami z blokadą i otwieranym siedziskiem w celu przechowywania osprzętu i narzędzi

• Boczne światła obrysowe

• Lampy ostrzegawcze koloru pomarańczowego na dachu do doraźnego montowania

• Klimatyzacja fabryczna, półautomatycznie sterowany system klimatyzacji TEMPMATIC

• Tylne drzwi dwuskrzydłowe 

• Pakiet parkowania z kamerą cofania. Kamera cofania zamocowana nad tylnymi drzwiami po środku pojazdu

• Zestaw głośnomówiący bluetooth

• Lampa doświetlenia pola pracy (szperacz typu LED obracany, klasa szczelności min IP67) na dach z tyłu pojazdu

• Kierowca poduszka powietrzna

• Pasażer poduszka powietrzna

• System ostrzegania o zapięciu pasa bezpieczeństwa na siedzeniu pasażera

• Schowek nad przednią szybą

• Uchylna pokrywa schowka

• Schowek pod kokpitem

• Apteczka

• Trójkąt ostrzegawczy

• Ogrzewanie dodatkowe ciepłym powietrzem, elektryczne

• Radio, instrumenty i elektryka

• radio cyfrowe (DAB)

• Akumulator polarowy 12 V 92 Ah

• Generator 14 V/200 A

• Parametryzowalny moduł specjalny

• Listwa zaciskowa do podłączenia elektrycznego

• Kierownica z możliwością regulacji nachylenia i wysokości

• Wielofunkcyjna kierownica

• Asystent bocznego wiatru

• Moduł komunikacyjny (LTE) dla usług cyfrowych

• Elektroniczny regulator prędkości

• lakier – biały


2. Oferta powinna obejmować również szkolenie pracowników 6 osób zamawiającego w formie teoretycznej i praktycznej przy dostawie pojazdu i udział w konferencji.


3. W ofercie należy określić możliwość rozliczenia  obecnego samochodu pomiarowego w ramach zakupu nowego samochodu pomiarowego. W przypadku takiej możliwości należy podać proponowaną wartość istniejącego samochodu.


Wyposażenie istniejącego samochodu:

 Mercebes Benz 412 DKA

• samochód specjalny z zabudowaną aparaturą pomiarową

• pojemność 2874 cm3

• 75 kW

• data pierwszej rejestracji 1995 rok

• lakier – biały


Wykaz aparatury pomiarowej:

System R30 HAGENUK

▪ TELEXLEX T01/6

▪ Generator częstotliwości akustycznej AF Unit 200

▪ Zestaw do prób napięciowych VLF M 501.1/W 204 0.1Hz 

▪ Generator udarowy T18/5. Zakresy udarowe 3/6/12 kV 1000J

▪ Zestaw do identyfikacji kabli w wiązce T31/2

▪ Odbiornik sygnałów częstotliwości akustycznej T16/815

▪ Generator 6 kV do badania powłok T32/22

▪ Szukacz kabli, rurociągów i przedmiotów metalowych EASYLOC

▪ METERFLEX T48/1

▪ Zestaw do prób wysokonapięciowych 70 kV T95/1

▪ Zestaw dopalający T22/13 15 kV

▪ Przystawka udarowa T22/131

▪ Zestaw do lokalizacji zwarć doziemnych T32/21


- Dostawca powinien zapewniać instrukcje obsługi zainstalowanej aparatury w języku polskim.

- Wymagana dokumentacja techniczna i oprogramowanie w języku polskim przy dostawie.

- Dostawca powinien zapewniać serwis aparatury pomiarowej z autoryzacją producenta na terenie kraju. 

- Wymagany okres gwarancji – minimum 24 miesięcy dla pojazdu oraz 36 miesięcy dla aparatury. 

Okres gwarancyjny dla pojazdu powinien kończyć się bezpłatnym przeglądem we wskazanym punkcie gwarancyjnym. Okres gwarancji dla aparatury powinien zawierać wszystkie koszty związane z obsługą w czasie trwania gwarancji (w tym części, robocizna, dojazd oraz obsługa 

serwisu w miejscu stacjonowania pojazdu). Okres gwarancyjny dla aparatury powinien kończyć się bezpłatnym przeglądem we wskazanym punkcie gwarancyjnym. Przegląd powinien skutkować odnowieniem wszystkich niezbędnych atestów, certyfikatów itp. dla każdego z elementów aparatury.

- W cenie należy zawrzeć możliwość wprowadzenia zmian do oprogramowania służącego do zbierania, raportowania i obróbki danych.

- Dostawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd z kompletem dokumentów do rejestracji jako 

„POJAZD SPECJALNY”.


OFERTA   POWINNA ZAWIERAĆ 

1. Przedmiot dostawy – szczegółowa specyfikacja. 

Do postępowania należy wstawić ofertę jako załącznik, z pełnym opisem zakresu oferty i oferowanych prac. W ofercie podać pełne dane proponowanej aparatury pomiarowej i samochodu na którym będzie zabudowana aparatura pomiarowa.

2. Termin zakończenia prac 30.09.2024 r.

3. Cenę, warunki płatności i upusty (sposób zapłaty przelew, termin płatności minimum 30 dni), 

4. Warunki techniczne wykonania – gwarancja, 

5. Ważność oferty

Ofertę prosimy przesłać do 25.09.2023 godz. 11.00.

 Kontakt: inż. Jan Lakota , tel 077 4468478, tel. kom 609368648, email jan.lakota@gorazdze.pl 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Kodeks Etyczny_czerwiec-2023_PL (1).pdf pdf 118.8 2023-09-20 08:35:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Samochód pomiarowy - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 30% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 20% przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Termin dostawy 20% Do 30 Wrzesnia 2024 (0)
4 Spełnienie wymogów specyfikacji 30% - (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 322