Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00400798/01 Zakup komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem, z zasilaczami UPS oraz urządzeniami drukującymi wielofunkcyjnymi. Zakup urządzeń wielofunkcyjnych. (Nr wewn. sprawy: AG.260.4.2023)

Termin:
Zamieszczenia : 18-09-2023 14:52:00
Składania : 29-09-2023 09:00:00
Otwarcia : 29-09-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (3).pdf pdf 268.23 2023-09-18 14:52:00 Postępowanie
SWZ wraz z załącznikami Sprzęt komputerowy (1).pdf pdf 1118.65 2023-09-18 14:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 1F do SWZ.pdf pdf 1051 2023-09-18 14:52:00 Postępowanie
Załączniki nr 1-4 oraz 6A-6E do SWZ edytowalne.doc doc 389 2023-09-18 14:52:00 Postępowanie
PytaniaAIO.docx docx 20.21 2023-09-26 09:36:17 Publiczna wiadomość
3-Informacja z otwarcia ofert z podpisem.pdf pdf 262 2023-09-29 13:55:45 Publiczna wiadomość
3-Informacja z wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej cz. 5 z podpisem.pdf pdf 250.74 2023-10-10 14:40:45 Publiczna wiadomość
3-Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 1-4.pdf pdf 291.22 2023-10-17 14:06:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-17 14:06 Andrzej Janicki Dzień Dobry.

Zamawiający w załączeniu przesyła informację o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej w części I-IV niniejszego postępowania.

Z poważaniem
Andrzej Janicki

3-Informacja o wybor [...].pdf

2023-10-10 14:40 Andrzej Janicki Dzień Dobry.

Zamawiający w załączeniu przesyła informację o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej w części V niniejszego postępowania.

Z poważaniem
Andrzej Janicki

3-Informacja z wybor [...].pdf

2023-09-29 14:28 Andrzej Janicki Dzień Dobry.

Zamawiający koryguje informację zawartą w informacji z otwarcia ofert i oraz komunikacie publicznym, a mianowicie:
"Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia kwotę: - dla części 1: 113.100,00 zł brutto - dla części 2: 4.760,00 zł brutto - dla części 3: 86.940,00 zł brutto - dla części 4: 35.200,00 zł brutto - dla części 5: 50.000,00 zł brutto"

Właściwa informacja powinna brzmieć w komunikacie publicznym: "Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia kwotę: - dla części 1: 113.100,00 zł brutto - dla części 2: 4.760,00 zł brutto - dla części 3: 35.200,00 zł brutto - dla części 4: 86.940,00 zł brutto - dla części 5: 50.000,00 zł brutto"

Prawidłowa informacja w piśmie informacja z otwarcia ofert (w pkt 1) powinna brzmieć: "Na sfinansowanie zamówienia przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę:
- w części 1: 113.100,00 zł brutto
- w części 2: 4.760,00 zł brutto
- w części 3: 35.200,00 zł brutto
- w części 4: 86.940,00 zł brutto
- w części 5: 50.000,00 zł brutto
(ta informacja została opublikowania na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert)."

Z poważaniem
Andrzej Janicki
2023-09-29 13:55 Andrzej Janicki Dzień Dobry.

Zamawiający w załączeniu przesyła informację z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu.

Z poważaniem
Andrzej Janicki

3-Informacja z otwar [...].pdf

2023-09-29 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia kwotę:
- dla części 1: 113.100,00 zł brutto
- dla części 2: 4.760,00 zł brutto
- dla części 3: 86.940,00 zł brutto
- dla części 4: 35.200,00 zł brutto
- dla części 5: 50.000,00 zł brutto
2023-09-26 09:36 Andrzej Janicki Dzień Dobry.

Zamawiający w załączeniu przesyła pytania Wykonawcy i odpowiedzi Zamawiającego na pytania.

Z poważaniem
Andrzej Janicki

PytaniaAIO.docx

2023-09-21 13:18 Andrzej Janicki Dzień Dobry.

Pytania Wykonawcy:

Dotyczy zadania nr 4 - Urządzenia drukujące wielofunkcyjne kolor A4 Prosimy o informację,
czy prędkość druku dla urządzeń z tego zadania dotyczy formatu A4? W przypadku pozostałych urządzeń
zostało do doprecyzowane, a tym przypadku brak jest takiej informacji. Jednocześnie wnosimy o zmianę
tego parametru na: Szybkość druku Min. 40 str. A4/min. W przypadku kolorowych urządzeń A4 większość
producentów nie oferuje urządzeń pracujących z szybkością wyższą niż 40 stron A4 na minutę. Parametr
45 stron A4 na minutę niepotrzebnie ograniczałby konkurencję w tym postępowaniu, mocno podnosząc
koszt zakupu, jednocześnie nie dając Zamawiającemu żadnych zauważanych korzyści.

Odpowiedź Zamawiającego:

Prędkość druku dla urządzenia z zadania nr 4 dotyczy formatu A4. Zamawiający nie zmienia postanowień zapisanych w treści SWZ.

Z poważaniem
Andrzej Janicki
2023-09-20 14:12 Andrzej Janicki Dzień Dobry.

Pytania Wykonawcy:

1) W zadaniach nr III, IV, V jednym z kryteriów oceny jest okres gwarancji (min. 2 lata). Proszę o informację czy gwarancja ma obejmować także części wyznaczone przez producenta do okresowych wymian, takie jak bębny, rolki, sekcje grzejne? Czy mowa jedynie o częściach do ewentualnych napraw gwarancyjnych, które nie podlegają okresowym wymianom?
2) W załączniku 1C do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III nie określono konkretnej konfiguracji urządzenia (zasobniki na papier, podstawa). Proszę o informację ile kaset na papier mają mieć urządzenia A3 mono oraz czy mają być wyposażone w podstawy na kółkach?
3) Proszę o informację czy dla części III postępowania- Urządzenie drukujące wielofunkcyjne mono A3 – 4 szt. Zamawiający dopuszcza urządzenie o rozdzielczości druku 1200 x 600 dpi?

Odpowiedzi Zamawiającego:

Ad1. Zamawiający nie wymaga aby bezpłatna gwarancja obejmowała części wyznaczone przez producenta do okresowych wymian /zgodnie z podanym przez producenta urządzenia okresem normalnego zużycia/.
Ad2. Dla urządzeń opisanych w części III postępowania Zamawiający nie wymaga dodatkowych kaset na papier. Urządzenia muszą mieć minimum 1 kasetę na papier. Podstawa na kółkach nie jest wymagana.
Ad3. Dla części III postępowania Zamawiający nie zmienia postanowień zapisanych w treści SWZ.

Z poważaniem
Andrzej Janicki
2023-09-19 14:13 Andrzej Janicki Dzień Dobry.

Pytanie Wykonawcy:
Czy zamawiający dopuści dla części IV zamówienia. Drukarki A4 kolor. Minimalna szybkość wydruku 40 str./min?

Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie zmienia postanowień zapisanych w treści SWZ.

Z poważaniem
Andrzej Janicki

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 833