- Strona główna
- Postępowanie ID 819703
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
2023/BZP 00400798/01 Zakup komputerów stacjonarnych AiO z oprogramowaniem, z zasilaczami UPS oraz urządzeniami drukującymi wielofunkcyjnymi. Zakup urządzeń wielofunkcyjnych. (Nr wewn. sprawy: AG.260.4.2023)
Wystawiający
-
UżytkownikAndrzej Janicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-09-18 14:52:00
-
Składania2023-09-29 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-09-29 09:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-10-17
14:06:32
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry.
Zamawiający w załączeniu przesyła informację o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej w części I-IV niniejszego postępowania. Z poważaniem Andrzej Janicki Załączniki |
2023-10-10
14:40:45
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Zamawiający w załączeniu przesyła informację o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej w części V niniejszego postępowania. Z poważaniem Andrzej Janicki Załączniki |
2023-09-29
14:28:40
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Zamawiający koryguje informację zawartą w informacji z otwarcia ofert i oraz komunikacie publicznym, a mianowicie: "Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia kwotę: - dla części 1: 113.100,00 zł brutto - dla części 2: 4.760,00 zł brutto - dla części 3: 86.940,00 zł brutto - dla części 4: 35.200,00 zł brutto - dla części 5: 50.000,00 zł brutto" Właściwa informacja powinna brzmieć w komunikacie publicznym: "Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia kwotę: - dla części 1: 113.100,00 zł brutto - dla części 2: 4.760,00 zł brutto - dla części 3: 35.200,00 zł brutto - dla części 4: 86.940,00 zł brutto - dla części 5: 50.000,00 zł brutto" Prawidłowa informacja w piśmie informacja z otwarcia ofert (w pkt 1) powinna brzmieć: "Na sfinansowanie zamówienia przedmiotowego zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: - w części 1: 113.100,00 zł brutto - w części 2: 4.760,00 zł brutto - w części 3: 35.200,00 zł brutto - w części 4: 86.940,00 zł brutto - w części 5: 50.000,00 zł brutto (ta informacja została opublikowania na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert)." Z poważaniem Andrzej Janicki |
2023-09-29
13:55:45
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Zamawiający w załączeniu przesyła informację z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu. Z poważaniem Andrzej Janicki Załączniki |
2023-09-29
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
niniejszego
przedmiotu
zamówienia
kwotę: - dla części 1: 113.100,00 zł brutto - dla części 2: 4.760,00 zł brutto - dla części 3: 86.940,00 zł brutto - dla części 4: 35.200,00 zł brutto - dla części 5: 50.000,00 zł brutto |
2023-09-26
09:36:17
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Zamawiający w załączeniu przesyła pytania Wykonawcy i odpowiedzi Zamawiającego na pytania. Z poważaniem Andrzej Janicki Załączniki |
2023-09-21
13:18:55
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Pytania Wykonawcy: Dotyczy zadania nr 4 - Urządzenia drukujące wielofunkcyjne kolor A4 Prosimy o informację, czy prędkość druku dla urządzeń z tego zadania dotyczy formatu A4? W przypadku pozostałych urządzeń zostało do doprecyzowane, a tym przypadku brak jest takiej informacji. Jednocześnie wnosimy o zmianę tego parametru na: Szybkość druku Min. 40 str. A4/min. W przypadku kolorowych urządzeń A4 większość producentów nie oferuje urządzeń pracujących z szybkością wyższą niż 40 stron A4 na minutę. Parametr 45 stron A4 na minutę niepotrzebnie ograniczałby konkurencję w tym postępowaniu, mocno podnosząc koszt zakupu, jednocześnie nie dając Zamawiającemu żadnych zauważanych korzyści. Odpowiedź Zamawiającego: Prędkość druku dla urządzenia z zadania nr 4 dotyczy formatu A4. Zamawiający nie zmienia postanowień zapisanych w treści SWZ. Z poważaniem Andrzej Janicki |
2023-09-20
14:12:30
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Pytania Wykonawcy: 1) W zadaniach nr III, IV, V jednym z kryteriów oceny jest okres gwarancji (min. 2 lata). Proszę o informację czy gwarancja ma obejmować także części wyznaczone przez producenta do okresowych wymian, takie jak bębny, rolki, sekcje grzejne? Czy mowa jedynie o częściach do ewentualnych napraw gwarancyjnych, które nie podlegają okresowym wymianom? 2) W załączniku 1C do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III nie określono konkretnej konfiguracji urządzenia (zasobniki na papier, podstawa). Proszę o informację ile kaset na papier mają mieć urządzenia A3 mono oraz czy mają być wyposażone w podstawy na kółkach? 3) Proszę o informację czy dla części III postępowania- Urządzenie drukujące wielofunkcyjne mono A3 – 4 szt. Zamawiający dopuszcza urządzenie o rozdzielczości druku 1200 x 600 dpi? Odpowiedzi Zamawiającego: Ad1. Zamawiający nie wymaga aby bezpłatna gwarancja obejmowała części wyznaczone przez producenta do okresowych wymian /zgodnie z podanym przez producenta urządzenia okresem normalnego zużycia/. Ad2. Dla urządzeń opisanych w części III postępowania Zamawiający nie wymaga dodatkowych kaset na papier. Urządzenia muszą mieć minimum 1 kasetę na papier. Podstawa na kółkach nie jest wymagana. Ad3. Dla części III postępowania Zamawiający nie zmienia postanowień zapisanych w treści SWZ. Z poważaniem Andrzej Janicki |
2023-09-19
14:13:43
|
Andrzej Janicki |
Dzień
Dobry. Pytanie Wykonawcy: Czy zamawiający dopuści dla części IV zamówienia. Drukarki A4 kolor. Minimalna szybkość wydruku 40 str./min? Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie zmienia postanowień zapisanych w treści SWZ. Z poważaniem Andrzej Janicki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?