Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 18-09-2023 14:18:00 |
Placing offers : | 20-09-2023 08:00:00 |
Offers opening : | 20-09-2023 08:05:00 |
Procedure: | |
Type: | Service |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie: Naprawa kotła gazowego w kotłowni na terenie Komendy Powiatowej Policji w Wolsztynie .
Termin realizacji wykonania usługi do dnia 30.09.2023 roku
Kocioł typu Viessmann Vitodens 200-W 80kW i 60kW
Zakres prac:
- wyłączenie kotłowni z ruchu, spust wody z udkłady co, odłączenie gazu
- demontaż palnika, armatury gazowej kotła 80 kW oraz okablowania wraz z niezbędnymi czujnikami
- demontaż wymiennika ciepła
- montaż wymiennika, armatury gazowej, ppalnika i okablowania wraz z czujnikami i elektrodami
- demontaż palnika i separatora powietrza kotła 60kW
- montaż nowego uszczelnienia, separatora i zespołu elektrod w kotle 60kW
- napełnienie instalacji co, odpowietrzenie układu i kotła, sprawdzenie szczelności
- sprawdzenie szczelności instalacji gazowej
- konfiguracja układu
- uruchomienie kotłowni, sprawdzenie poprawności działania
- sporządzenie dokumentacji z wykonanych czynności,
- gwarancja na wykonane prace - 24 miesiące.
Wymagane dokumenty:
Grupa 1 pkt 2, 3, 19 na stanowisku Dozór
Grupa 3 pkt 4, 6, 7, 8, 10 na stanowisku Dozór
Wymagania Zamawiającego:
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
Termin realizacji zamówienia do 30.09.2023 r.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
Płatność – przelew z terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót. Roboty zostaną opłacone przelewem po otrzymaniu prawidłowych faktur łącznie z podpisanym protokołem odbioru robót potwierdzających wykonanie wad.
Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.
Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
Announcements