Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-09-2023 14:38:00 |
Składania : | 29-09-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 29-09-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zespół Placówek w
Bystrzycy Górnej 48 58-114 Lubachów, działając w oparciu o zapisy regulaminu
dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości 10.000 zł – 130.000 zł
netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wymianę opraw
oświetleniowych w salach lekcyjnych budynku Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej
48 na nowe oprawy typu LED.
CPV 45.00.00.00-7
Roboty budowlane
45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących opraw oświetleniowych w salach lekcyjnych budynku Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej 48 na nowe oprawy typu LED. Wymiana opraw oświetleniowych wykonana zostanie w części pomieszczeń budynku – w salach lekcyjnych i sali komputerowej znajdujących się na I piętrze budynku. Są to pomieszczenia nr: 1.2, 1.3, 1.5, 1.9, 1.11, 1.12, 1.15 oraz 1.19, 1.22.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszego zapytania oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Po zakończeniu prac wymagane jest dokonanie przez Wykonawcę pomiaru natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, w których wykonywana była wymiana opraw oświetleniowych wraz z przekazaniem Zamawiającemu protokołu z wykonanych pomiarów.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie opraw oświetleniowych innych marek od przywołanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji pod warunkiem uzgodnienia zmiany z Inwestorem po uzyskaniu akceptacji Inspektora Nadzoru i Projektanta.
UWAGA: W/w prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Wykonawca powinien przewidzieć utrudnienia w realizacji prac wynikłe z ruchu pracowników, uczniów oraz zapewnienia możliwości funkcjonowania placówki.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
2. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.
5. Jeżeli wniosek o
wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania
wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy
udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić
wniosek bez rozpatrzenia.
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty zabezpieczenia placu budowy, itp.,
2. Kosztorys ofertowy na
podstawie, którego dokonano wyceny przedmiotu zamówienia. Kosztorys ma być
sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej lub szczegółowej i ma zawierać
składniki cenotwórcze na podstawie, których dokonano wyceny przedmiotu
zamówienia (R-g, Kp, Kz, Z), wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu.
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
- za pośrednictwem
platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
Termin składania ofert ustala się do dnia 29 września 2023r. do godziny 10.00.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.
2. Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.
9. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem lub Zamawiający nie wyłoni wykonawcy robót przedmiotowego zadania.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 – Oferta cenowa
Załącznik nr 2 – Projekt umowy
Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna
Załącznik nr 4 – Przedmiar robót
Załącznik nr 5 – Dokumentacja projektowa
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-10-12 08:59 | Katarzyna Dulin | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2023-09-29 11:47 | Katarzyna Dulin | Zbiorcze zestawienie złożonych ofert do zapytania ofertowego. |
2023-09-21 08:19 | Katarzyna Dulin | Pytania i odpowiedzi do zapytania ofertowego z dnia 20-09-2023r. |
Komunikaty