Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe o cenę na wymianę opraw oświetleniowych w salach lekcyjnych budynku Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej 48.

Katarzyna Dulin
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Zespół Placówek Specjalnych w Bystrzycy Górnej
Termin:
Zamieszczenia : 18-09-2023 14:38:00
Składania : 29-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 29-09-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zespół Placówek w Bystrzycy Górnej 48 58-114 Lubachów, działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości 10.000 zł – 130.000 zł netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wymianę opraw oświetleniowych w salach lekcyjnych budynku Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej 48 na nowe oprawy typu LED.

CPV      45.00.00.00-7 Roboty budowlane

             45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 

II.                OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.      Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących opraw oświetleniowych w salach lekcyjnych budynku Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej 48 na nowe oprawy typu LED. Wymiana opraw oświetleniowych wykonana zostanie w części pomieszczeń budynku – w salach lekcyjnych i sali komputerowej znajdujących się na  I piętrze budynku. Są to pomieszczenia nr: 1.2, 1.3, 1.5, 1.9, 1.11, 1.12, 1.15 oraz 1.19, 1.22.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszego zapytania oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Po zakończeniu prac wymagane jest dokonanie przez Wykonawcę pomiaru natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, w których wykonywana była wymiana opraw oświetleniowych wraz z przekazaniem Zamawiającemu protokołu z wykonanych pomiarów.

Zamawiający dopuszcza  zastosowanie opraw oświetleniowych innych marek od przywołanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji pod warunkiem uzgodnienia zmiany z Inwestorem po uzyskaniu akceptacji Inspektora Nadzoru i Projektanta.

UWAGA: W/w prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Wykonawca powinien przewidzieć utrudnienia w realizacji prac wynikłe z ruchu pracowników, uczniów oraz zapewnienia możliwości funkcjonowania placówki.

III.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

IV.   INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.

V.     OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.  Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

2.     Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

3.      Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

4. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

5.    Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

1.   Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty zabezpieczenia placu budowy, itp.,

2.   Kosztorys ofertowy na podstawie, którego dokonano wyceny przedmiotu zamówienia. Kosztorys ma być sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej lub szczegółowej i ma zawierać składniki cenotwórcze na podstawie, których dokonano wyceny przedmiotu zamówienia (R-g, Kp, Kz, Z), wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu.

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica


Termin składania ofert ustala się do dnia 29 września 2023r. do godziny 10.00.

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.   Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.     Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

IX.      INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.      Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.

5.   Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.    Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.

9.    Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem lub Zamawiający nie wyłoni wykonawcy robót przedmiotowego zadania.

 W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Projekt umowy

Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 4 – Przedmiar robót

Załącznik nr 5 – Dokumentacja projektowa 

 

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oferta cenowa.doc doc 59.5 2023-09-18 14:38:00 Postępowanie
umowa oświetlenie.doc doc 139 2023-09-18 14:38:00 Postępowanie
Klauzula UMOWY CYWILNO-PRAWNE - oświadczenie na przetwarzanie danych osobowych_2019.doc doc 47.5 2023-09-18 14:38:00 Postępowanie
03 Przedmiar robót.pdf pdf 44.72 2023-09-18 14:38:00 Postępowanie
01 RYS OŚW Rzut I Pięta.pdf pdf 1287.71 2023-09-18 14:38:00 Postępowanie
Oferta cenowa.doc doc 59.5 2023-09-18 14:38:00 Przedmiot zamówienia
Klauzula UMOWY CYWILNO-PRAWNE - oświadczenie na przetwarzanie danych osobowych_2019.doc doc 47.5 2023-09-18 14:38:00 Kryterium
umowa oświetlenie.doc doc 139 2023-09-18 14:38:00 Kryterium
Oferta cenowa.doc doc 59.5 2023-09-18 14:38:00 Kryterium
Bystrzyca Górna odpowiedzi.docx docx 13.88 2023-09-21 08:19:25 Publiczna wiadomość
otwarcie ofert.pdf pdf 152.09 2023-09-29 11:47:24 Publiczna wiadomość
wybór najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 217.09 2023-10-12 08:59:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-12 08:59 Katarzyna Dulin Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-09-29 11:47 Katarzyna Dulin Zbiorcze zestawienie złożonych ofert do zapytania ofertowego.

otwarcie ofert.pdf

2023-09-21 08:19 Katarzyna Dulin Pytania i odpowiedzi do zapytania ofertowego z dnia 20-09-2023r.

Bystrzyca Górna odpo [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe o cenę na wymianę opraw oświetleniowych w salach lekcyjnych na I piętrze budynku Zespołu Placówek w Bystrzycy Górnej 48 na nowe oprawy typu LED Wykonanie całości przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1

Oferta cenowa.doc

1 robota budowlana Zespół Placówek w Bystrzycy Górnej
Bystrzyca Górna 48
58-100 , Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oferta cenowa.doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Załącznik nr 2 Umowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

umowa oświetlenie.do [...].doc

(0)
3 Kosztorys ofertowy na podstawie, którego dokonano wyceny przedmiotu zamówienia - Proszę o załączenie kosztorysu ofertowego Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Załącznik nr 3 Klauzula (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Klauzula UMOWY CYWIL [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 428