Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-09-2023 13:08:00 |
Składania : | 22-09-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Znak sprawy: BI.271.168.2023.ZK
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46 wew.77
Adres e – mail: zofia.kaczor@barczewo.pl
Strona
internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700
– 1500
Zamawiający zwraca się z prośbą
o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
"Zakup, dostawa i montaż do podłoża ławek do Sołectwa Wrócikowo, gmina Barczewo – Fundusz Sołecki 2023 r. "
2. OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest
zakup, dostawa i montaż 6 szt. ławek parkowych do Sołectwa Wrócikowo, gmina Barczewo – Fundusz Sołecki 2023 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
·
Ławka parkowo-ogrodowa
zgodnie z załączoną wizualizacją graficzną;
·
Stelaż wykonany z profili
60x40 mm z mocnej stali, zabezpieczonej antykorozyjnie;
·
Siedzisko i oparcie
wykonane z desek o szerokości 8 cm zaimpregnowanych kolor palisander i
lakierowane,
· Cena powinna zawierać
wszystkie koszty związane z realizacja zadania tj. zakup, transport i montaż do
podłoża za pomocą kołków rozporowych;
·
Termin realizacji zadania
do 4 tygodni liczonych od dnia podpisania umowy;
Nazwa artykułu |
Długość [cm] |
Głębokość siedziska [cm] |
Wysokość [cm] |
Wysokość siedziska [cm] |
Ławka |
194 |
45 |
90 |
40 |
Wymiary mogą różnić się +/- 2
3.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 4 tygodnie od dnia podpisania umowy do 18.10.2023r.
4.Zamawiający załącza do opisu przedmiotu zamówienia zdjęcie poglądowe ławki.
Załączniki:
1.Wzór umowy;
2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
3.RODO.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 18.10.2023 r.
4. KRYTERIA OCENY
OFERT I ICH ZNACZENIE:
1)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2)
W
przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega
sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie
uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty
będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb)
x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród
wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
2) O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postepowaniu dotyczące:
Na
podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022
r., poz. 835) wyklucza się:
a)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
c)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art.
3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z
2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do
Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3
stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna
się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ
NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1
ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;
2)
pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca
ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu
pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez
Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte
pod uwagę.
Termin składania ofert upływa w dniu 22.09.2023 r. godz. 900
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1)
Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.
2)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez
podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3)
Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym
zapytaniu.
4)
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
5) Oferty
należy sporządzić w języku polskim.
6)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych
z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7)
Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści
zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
10.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania
przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym
Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022
z dnia 03.01.2022 r.
1) Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy
Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-09-26 08:42 | Marta Malinowska |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty |
2023-09-25 15:18 | Marta Malinowska | Informacja z otwarcia |
2023-09-21 10:49 | Marta Malinowska |
Dzień
dobry,
w załączniku wyjaśnienia do zadanych pytań Z poważaniem, Marta Malinowska |
Komunikaty