Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP 19/2023 Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z systemem obrotowym zagęszczenia dla Bio Star Sp. z o.o. w Stargardzie - leasing operacyjny

Angelika Gajewska
Bio Star Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 18-09-2023 13:51:00
Składania : 16-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 16-10-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,   

Bio Star Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bogusława IV 15, 73 – 110 Stargard, na podstawie art. 277,
w związku z art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przedstawia informacje o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania o udzielenie zamówienia na "
Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki z systemem obrotowym zagęszczenia  dla Bio Star Sp. z o.o. w Stargardzie - leasing operacyjny" w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zgloszenia Podmiotow.pdf pdf 80.6 2023-09-18 13:51:00 Postępowanie
3.1 Dokumenty finansowe Zamawiającego.zip zip 4496.63 2023-09-18 13:51:00 Postępowanie
I - VIII 2023 Bilans-sig.pdf pdf 239.7 2023-09-18 13:51:00 Postępowanie
I - VIII 2023 Rachunek zysów i strat-sig.pdf pdf 196.36 2023-09-18 13:51:00 Postępowanie
Załącznik do SWZ- edytowalne.docx docx 33.7 2023-09-18 13:51:00 Postępowanie
SWZ - Dostawa śmieciarki- leasing ZP 19-sig-sig.pdf pdf 959.98 2023-09-18 13:51:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 144 2023-09-18 13:51:00 Postępowanie
Komunikat o uzupełnieniu treści SWZ SWZ -ZP 19-sig.pdf pdf 348.9 2023-09-19 14:46:04 Publiczna wiadomość
SWZ - Dostawa śmieciarki- leasing KOREKTA-sig.pdf pdf 740.07 2023-09-25 08:18:20 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania do SWZ nr 1-sig.pdf pdf 330.07 2023-09-22 13:25:33 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania do SWZ nr 2.-sig.pdf pdf 298.48 2023-09-22 14:28:45 Publiczna wiadomość
SWZ - Dostawa śmieciarki- leasing KOREKTA II-sig.pdf pdf 740.16 2023-09-25 14:31:42 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania do SWZ nr 3-sig.pdf pdf 285.97 2023-09-25 14:31:42 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia..pdf pdf 36.31 2023-09-25 14:31:42 Publiczna wiadomość
21. Odpowiedzi nr 4. z dn. 27.09.2023 -sig.pdf pdf 296.65 2023-09-27 11:10:34 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 35.05 2023-10-03 12:13:51 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi nr 5- śmieciarka leasing-sig.pdf pdf 279.75 2023-10-04 11:07:28 Publiczna wiadomość
SWZ KOREKTA III - Dostawa śmieciarki- leasing-sig.pdf pdf 739.47 2023-10-04 11:07:28 Publiczna wiadomość
2023_BZP 00430801_01.pdf pdf 35.84 2023-10-06 08:46:25 Publiczna wiadomość
Odpowiedz nr 6- śmieciarka leasing.-sig.pdf pdf 339.6 2023-10-09 14:34:42 Publiczna wiadomość
SWZ - Dostawa śmieciarki- leasing KOREKTA IV-sig.pdf pdf 747.52 2023-10-09 14:34:42 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 372.61 2023-10-16 11:14:39 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty-sig.pdf pdf 353.17 2023-10-23 11:51:24 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty- koretka.pdf pdf 132.27 2023-11-06 08:07:16 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 66.81 2023-11-02 11:32:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-06 08:07 Angelika Gajewska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty- korekta

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-11-02 11:32 Angelika Gajewska Zamawiający przesyła ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-10-25 08:38 Angelika Gajewska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-10-23 11:51 Angelika Gajewska Zamawiający przesyła informację o wyborze najkorzystniejszej oferty,

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-10-16 11:14 Angelika Gajewska Zamawiający przesyła informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-10-16 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia dysponuje kwotą 1 845 000,00 zł brutto
2023-10-10 14:51 Angelika Gajewska Zamawiający prostuje omyłkę w udzielonej odpowiedzi na pytanie nr 11 z dnia 09.10.2023 r.

Powinien być zapis :
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę, aby Wykonawca w formularzu ofertowym w odrębnej pozycji ujął wysokość podatku od środków transportowych, przy czym należy oszacować tą pozycję na cały okres obowiązywania umowy.
Wyraża też zgodę na ujęcie miesięcznego kosztu podatku od środków transportowych w odrębnej pozycji na fakturze.
W przypadku, gdy wysokość podatku od środków transportowych, w wyniku zmiany stawek rocznych będzie wyższa o 10% od wartości ofertowej w pozycji „podatek od środków transportowych” Zamawiający wyraża zgodę na pokrycie różnicy po udokumentowaniu przez Wykonawcę rocznych. Przy czym, Zamawiający zastrzega, że maksymalny wzrost ceny w tej pozycji w okresie realizacji umowy jaki zostanie uznany przez Zamawiającego nie może być wyższy niż 50% wartości ujętej w formularzu ofertowym.

Niniejszy komunikat stanowi integralną część SWZ.
2023-10-09 14:34 Angelika Gajewska Zamawiający przesyła odpowiedzi na pytania wraz z KOREKTĄ SWZ.

Odpowiedz nr 6- śmie [...].pdf

SWZ - Dostawa śmieci [...].pdf

2023-10-06 08:46 Angelika Gajewska W wyniku otrzymanych przez Zamawiającego wniosków o wyjaśnienie SWZ Zamawiający zmienia termin składania ofert na dzień 16 października. Odpowiedzi na wszystkie złożone pytania zostaną udzielone najpóźniej w dniu 9 października br.

2023_BZP 00430801_01 [...].pdf

2023-10-04 11:07 Angelika Gajewska Zamawiający przesyła odpowiedzi na pytania wraz z KOREKTĄ SWZ.

Odpowiedzi nr 5- śm [...].pdf

SWZ KOREKTA III - Do [...].pdf

2023-10-03 12:13 Angelika Gajewska W związku z wpłynięciem w dniu 03.10.2023 r. pytań i wniosków do przedmiotowego postępowania Zamawiający informuje, że w chwili obecnej przygotowuje odpowiedzi na niniejsze pytania i wnioski. Jednocześnie informuję, że zmianie ulegnie termin składania ofert. Nowy termin składania ofert wyznacza się na dzień 9 września 2023 r. na godzinę 09:00. W załączeniu Zamawiający przekazuje ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Odpowiedzi na pytania i wnioski zostaną udzielone niezwłocznie.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-09-27 11:10 Angelika Gajewska Zamawiający przekazuje odpowiedzi na pytania do SWZ nr 4

21. Odpowiedzi nr 4. [...].pdf

2023-09-25 14:31 Angelika Gajewska Zamawiający przesyła odpowiedzi na pytania do SWZ nr.3,
Korektę SWZ oraz zmianę ogłoszenia o zamówieniu.

SWZ - Dostawa śmieci [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-09-25 08:18 Angelika Gajewska Zamawiający przesyła korektę SWZ

SWZ - Dostawa śmieci [...].pdf

2023-09-22 14:28 Angelika Gajewska Zamawiający przesyła odpowiedzi na pytania do SWZ nr.2

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-09-22 13:25 Angelika Gajewska Zamawiający przesyła odpowiedzi na pytania do SWZ nr. 1

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-09-19 14:46 Angelika Gajewska Zamawiający przesyła komunikat do postępowania o uzupełnieniu treści SWZ.

Komunikat o uzupełni [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 858