-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 819355
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DIiIB.382.10.2023 Wymiana rynien i rur spustowych na Domu Studenta nr 4 przy ul. Lwowskiej 2 oraz na Domu Asystenta nr 1 przy ul. Lwowskiej 4 w Sosnowcu
Wystawiający
-
UżytkownikDIiIB UŚ
-
Organizacja
-
OddziałDział Inwestycji i Infrastruktury Budowlanej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-09-18 11:28:00
-
Składania2023-09-27 11:20:00
-
Otwarcie ofert2023-09-27 12:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu, którego przedmiotem jest wymiana rynien i rur spustowych na Domu Studenta nr 4 przy ul. Lwowskiej 2 oraz na Domu Asystenta nr 1 przy ul. Lwowskiej 4 w Sosnowcu. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o postanowienia § 7 aktualnego Załącznika nr 1 do Regulaminu ubiegania się i udzielania zamówień publicznych przez Uniwersytet Śląski w Katowicach, wprowadzonego zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach dostępnego na stronie internetowej dzp.us.edu.pl. Zasady, wg których prowadzone jest niniejsze postępowanie, zostały opisane w instrukcji dotyczącej przeprowadzenia postępowania, która stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Pod linkiem znajduje się instrukcja: Składanie ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe
W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W postępowaniu należy złożyć ofertę wraz z wymaganymi dokumentami. W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. poprzez złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, z uwagi na możliwość zapoznania się z ofertą przed terminem jej złożenia.
Rekomendacje:
a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem;
b) Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;
c) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików;
d) Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty;
e) W przypadku kompresowania dokumentów np. w plik ZIP zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego z plików przed skompresowaniem;
f) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00,
tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-09-28
10:10:24
|
DIiIB UŚ |
W
załączeniu
informacja
Zamawiającego
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
2023-09-27
13:25:58
|
DIiIB UŚ |
W
załączeniu
Zamawiający
przekazuje
informację
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2023-09-27
11:20:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 90.818,28 zł brutto. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?