Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-240/29/TP2/2023 Zakup monitorów ekranowych, komputerów przenośnych, osprzętu komputerowego oraz licencji oprogramowania

Awatar Pracownika
Zamówienia Publiczne
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 18-09-2023 13:52:00
Składania : 27-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 27-09-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2023-10-17 12:25 Zamówienia Publiczne Informacja o wyniku postępowania w części 2
2023-10-11 14:54 Zamówienia Publiczne Informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty w części 2
2023-10-09 09:33 Zamówienia Publiczne Informacja o wyniku postępowania w części 2
2023-10-06 13:43 Zamówienia Publiczne Informacja o wyniku postępowania w częściach 1, 3 i 4
2023-10-02 12:42 Zamówienia Publiczne Informacja o wyniku postępowania w części 5
2023-09-27 12:40 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert
2023-09-27 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia to 394 680,40 zł, w tym:
- na część 1: 226 713,60 zł;
- na część 2: 113 356,80 zł;
- na część 3: 19 840,00 zł
- na część 4: 11 520,00 zł;
- na część 5: 23 250,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 666