Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 15-09-2023 16:42:00 |
Placing offers : | 29-09-2023 12:00:00 |
Offers opening : | 29-09-2023 12:15:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-09-29 10:37 | Marcin Rzepecki |
Szanowni
Państwo w załączeniu unieważnienie zamówienia. Z poważaniem Marcin Rzepecki |
2023-09-29 10:35 | Marcin Rzepecki |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Na
podstawie
art.
260
ustawy
z
dnia
11
września
2019r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
z
późn.
zm.).
zwaną
dalej
Pzp,
Zamawiający
informuje
o
unieważnieniu
w
związku
z
art.
256
Pzp
zamówienia
publicznego
pn.: „Modernizacja salonu wystaw oraz Sali muzyczno-tanecznej Miejskiego Centrum Kultury im. Mariana Szafrańskiego" bowiem Zamawiający przed upływem terminu składania ofert ujawnił błąd w dokumentach zamówienia (błędna wysokość wadium – liczbowo 10 tys. zł, powyżej 1,5% oszacowania, wartość podana słownie była prawidłowa; błąd w opisie przedmiotu zamówienia w ogłoszeniu i SWZ – odniesienie do innego postępowania) i nie był w stanie technicznie opublikować koniecznej zmiany terminów składania i otwarcia ofert w związku z konieczną zmianą treści dokumentów zamówienia, w tym w odniesieniu do warunków uczestnictwa (wadium). Zamawiający przed upływem terminu składania ofert zamierzał zmienić dokumenty postępowania i w związku z powyższym wydłużyć termin składania ofert, jednakże nie był w stanie tego technicznie zrobić. Zgodnie z art. 256 Pzp Zamawiający może unieważnić procedurę odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Brak technicznej możliwości zmiany ogłoszenia o zamówieniu i wynikający z tego brak możliwości zmiany dokumentów zamówienia przed upływem terminu otwarcia ofert, tj. brak możliwości zmiany terminów składania i otwarcia ofert (portal ezamówienia.gov.pl nie pozwalał już na edycję postępowania), koniecznych w związku ze zmianą dokumentów zamówienia, brak możliwości zgodnej z przepisami modyfikacji treści ogłoszenia i SWZ, są okolicznościami powodującymi, że dalsze prowadzenie postępowania (w pierwotnym kształcie) jest nieuzasadnione. Opisanie w sposób nieproporcjonalny i nieprawidłowy wysokości wadium (10 tys. zamiast 1 tys.) i błąd w opisie przedmiotu zamówienia jako nieusuwalne wady mogły potencjalnie utrudniać uczciwą konkurencję i mogły ewentualnie wpłynąć na decyzję o złożeniu oferty przez Wykonawców. |
Announcements