Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-09-2023 14:08:00 |
Składania : | 18-09-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego zaprasza uprawnionych geodetów do złożenia oferty dotyczącej wykonania wstępnego projektu podziału, a następnie po wydaniu przez organ prawomocnego postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, wykonanie mapy podziału (obejmuje wszystkie czynności techniczne i formalno-prawne niezbędne do jej sporządzenia oraz wyniesienie i stabilizację granic pierwotnych i podziałowych na gruncie) dla nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Starachowice, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków miasta Starachowice obrębu 0007 jako działka nr 414/2 położonej przy ul. Fryderyka Lempe, dla której Sąd Rejonowy w Starachowicach prowadzi księgę wieczystą nr KI1H/00027641/3 zgodnie z koncepcją przedstawioną na załączniku graficznym (tj. ok. 0,5 m od linii ogrodzenia wzdłuż działki nr 410/1). W wyniku podziału geodezyjnego działki nr 414/2 powinny powstać 2 działki.
I TERMIN WYKONANIA PRACY
Wykonawca wykona pracę w całości do dnia 30.11.2023 r. Termin uważa się za dotrzymany w chwili przekazania Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej, przyjętej do ewidencji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
II KRYTERIUM OCENY OFERTY
CENA
III MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na platformie zakupowej „Open Nexus”.
Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 104, tel. 41 273 82 58.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 41 273 82 58
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty