Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 152/ZP/2023 (68/WIR/2023) Usunięcie usterek systemów detekcji gazów

Termin:
Zamieszczenia : 14-09-2023 10:29:00
Składania : 20-09-2023 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiotem zamówienia jest usunięcie usterek stwierdzonych podczas przeglądu systemów detekcji gazów zainstalowanych w kotłowniach gazowych oraz innych pomieszczeniach w wybranych obiektach Policji garnizonu mazowieckiego (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - ZAŁĄCZNIK NR 1).


Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie do 10 dni roboczych (poniedziałek-piątek), licząc od dnia ukazania się na Platformie Zakupowej informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 701 24 36; 603 396 212  (Mariusz Wybacz)

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 437.9 2023-09-14 10:29:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 - Formularz ofertowy.docx docx 23.73 2023-09-14 10:29:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2 - Formularz ofertowy.pdf pdf 725.74 2023-09-14 10:29:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 3 - Oświadczenie.pdf pdf 250 2023-09-14 10:29:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usunięcie usterek systemów detekcji gazów Szczegółowy opis czynności zawarto w opisie przedmiotu zamówienia - ZAŁACZNIK NR 1. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2.

ZAŁĄCZNIK NR 2 - For [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2 - For [...].pdf

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołami z przeprowadzonych czynności. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe - Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "OŚWIADCZAM" (0)
4 Oświadczenie - Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Proszę dołączyć. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 3 - Ośw [...].pdf

(0)
5 Termin realizacji - 45 dni od zlecenia przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
7 Ustrukturyzowane faktury elektroniczne - Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z ustawą z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych , koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno prawnym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 201