Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZIT-III-042.106.1.2023 Postępowanie w przedmiocie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i cateringowej oraz wynajmu sali konferencyjnej na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla potencjalnych beneficjentów i beneficjentów realizujących projekty w ramach ZIT BydOF oraz dwóch pracowników Biura ZIT BydOF na zasadach określonych w zapytaniu ofertowym oraz w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie i specyfikacja przedmiotu zamówienia ”.

Angelika Daroń
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Biuro ZIT BydOF
Termin:
Zamieszczenia : 13-09-2023 15:22:00
Składania : 21-09-2023 14:09:00
Otwarcia : 21-09-2023 14:14:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


 1.    Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

     2.Ofertę wraz załącznikami należy przygotować zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz zgodnie z załącznikiem  nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie i specyfikacja przedmiotu zamówienia”.

      3.Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie wyszczególnione pozycje w załączniku nr 2  do niniejszego zapytania ofertowego; przy wycenie usługi gastronomicznej i cateringowej należy uwzględnić wszystkie pozycje zgodnie z załącznikiem nr 2 (pkt. IV).

      4.Zamawiający dopuszcza zmianę lub rezygnację z podanego terminu bez konsekwencji finansowych (informacja o ewentualnej rezygnacji z terminu zostanie podana do wiadomości Wykonawcy nie później niż na 5 dni przed terminem realizacji usługi).

      5.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu co najmniej 2 rodzaje propozycji menu razem  z ofertą (zał. 3).

      6.Wykonawca zastrzega sobie możliwość negocjacji menu.

     7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość pomniejszenia ilości osób uczestniczących w szkoleniu jednak ostateczna liczba osób nie może być mniejsza niż 25 i większa niż 30.

    8.W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Ceny ofert dodatkowych nie mogą być wyższe niż pierwotnie.

     9.Budynek oraz sala konferencyjna będą dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o szczególnych potrzebach uczestników co najmniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotowego zamówienia.

      10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia niniejszego postępowania:

a.       w przypadku jeżeli cena oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia,

b.       w każdym czasie bez podania przyczyn,

c.       w przypadku kiedy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

d.       postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu,

e.       postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia.

11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia środków w przypadku kiedy oferowana cena będzie zbyt wysoka w stosunku do posiadanych środków przewidzianych na realizację przedmiotowego zadania.

12.Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom, a także nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych  i wariantowych.

 

     13.Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz – Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego (Biuro ZIT BydOF) , ul. Jagiellońska 61, 85-027 Bydgoszcz                              

                Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty w przedmiocie usługi hotelarskiej, gastronomicznej i cateringowej oraz wynajmu sali konferencyjnej na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla potencjalnych beneficjentów   i beneficjentów realizujących projekty w ramach ZIT BydOF oraz dwóch pracowników Biura ZIT BydOF na zasadach określonych w zapytaniu ofertowym oraz w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie  i specyfikacja przedmiotu zamówienia ”.  Liczba uczestników zostanie przesłana Wykonawcy na 5 dni robocze przed datą wyjazdu, liczba uczestników wyjazdu będzie nie mniejsza niż 25 osób i nie większa niż 30 osób.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.52 5858093

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

 

 

 

 



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 1.pdf pdf 109.46 2023-09-13 15:22:00 Postępowanie
zał. nr 2.pdf pdf 125.22 2023-09-13 15:22:00 Postępowanie
zał. nr 3.pdf pdf 45.17 2023-09-13 15:22:00 Postępowanie
zał. nr 4.pdf pdf 60.31 2023-09-13 15:22:00 Postępowanie
ogłoszenie o zapytaniu ofertowym.pdf pdf 365.35 2023-09-13 15:22:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarska, gastronomiczna i cateringowa oraz wynajem sali konferencyjnej na potrzeby przeprowadzenia szkolenia dla potencjalnych beneficjentów i beneficjentów realizujących projekty w ramach ZIT BydOF oraz dwóch pracown cena za całość zamówienia brutto (na formularzu ofertowym wymagane rozbicie cenowe) 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zamawiający wymaga wystawienia dwóch odrębnych faktur w przedmiocie realizowanego zadania. Zamawiający po zrealizowaniu przedmiotowego zadania poda Wykonawcy proporcjonalność podziału płatności. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem po zrealizowaniu ww. usługi, na podstawie prawidłowo wystawionych faktur w terminie do 14 dni, licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Biura ZIT na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. .Pozostałe warunki płatności zgodnie z zapytaniem ofertowym.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 2-3.10.2023 r. lub 9-10.10.2023 r. Zamawiający wymaga dostępności realizacji przedmiotowego zamówienia w dwóch terminach. Konkretny termin zostanie wskazany Wykonawcy na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty. . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 kryteria dostępu dla ośrodka/hotelu - spełniam warunki zgodnie z zapytaniem ofertowym oraz z pkt. 2 załącznika nr 2 do zapytania ofertowego z pkt. III załącznika nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie i specyfikacja przedmiotu zamówienia". Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Inne istotne warunki zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na wszystkie wyszczególnione pozycje w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego; przy wycenie usługi gastronomicznej i cateringowej należy uwzględnić wszystkie pozycje zgodnie z załącznikiem nr 2 (pkt. IV). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu co najmniej 2 rodzaje propozycji menu razem z ofertą (zał. nr 3). Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 4.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Złożenie oferty na Formularzu ofertowym - Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto za całość zamówienia zgodnie z załącznikiem do zapytania ofertowego nr 1 oraz zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego stanowiącym zestawienie i specyfikację przedmiotu zamówienia (na formularzu ofertowym wymagane rozbicie cenowe na poszczególne pozycje) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić także Zamawiającemu co najmniej 2 rodzaje propozycji menu razem z ofertą (zał. nr 3). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Sala szkoleniowa/konferencyjna - wymagania zgodnie z pkt. III załącznika nr 2 do zapytania ofertowego pn. „Zestawienie i specyfikacja przedmiotu zamówienia". Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 366