Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: SJO/ZP/12/2023 DOSTAWA 4 MONITORÓW MULTIMEDIALNYCH (INTERAKTYWNYCH) WRAZ Z MONTAŻEM

Agnieszka Woźniak
Politechnika Warszawska
Deadlines:
Published : 13-09-2023 10:28:00
Placing offers : 20-09-2023 10:00:00
Offers opening : 20-09-2023 10:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ_monitory_podpis.pdf pdf 1696.08 2023-09-13 10:28:00 Proceeding
Załącznik nr 3 do SWZ- Formularz ofertowy.pdf pdf 827.97 2023-09-13 10:28:00 Proceeding
Załącznik nr 3 do SWZ- Formularz ofertowy.doc doc 52.5 2023-09-13 10:28:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Wzór umowy popr.pdf pdf 899.79 2023-09-13 10:28:00 Proceeding
Załącznik nr 4 do 10 do SWZ.docx docx 33.24 2023-09-19 13:58:00 Proceeding
Informacja z otwarcia.pdf pdf 517.14 2023-09-20 11:15:12 Public message
Informacja o wyborze na stronę podpis.pdf pdf 671.31 2023-09-29 12:58:26 Public message

Announcements

2023-09-29 12:58 Agnieszka Woźniak Warszawa, dnia 29.09.2023 r.
Postępowanie numer SJO/ZP/12/2023/TP

INFORMACJA O WYBORZE

Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605) na: dostawę 4 monitorów multimedialnych (interaktywnych) wraz z montażem, sygnatura: SJO/ZP/12/2023/TP.

Zamawiający: Politechnika Warszawska, Studium Języków Obcych z siedzibą w Warszawie, przy ul. Pl. Politechniki 1 informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę 4 monitorów multimedialnych (interaktywnych) wraz z montażem, sygnatura: SJO/ZP/12/2023/TP,
prowadzonym w trybie: podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,

data otwarcia ofert: 20.09.2023 r.,

wybrano ofertę:

oferta nr 2
AV Multimedia Małysz i Spółka Sp. J.
Kielce,
ul. Głowackiego 7/7.

Oferowana cena gross za wykonanie zamówienia: 27 940,40 złotych
Wybrana oferta jest najkorzystniejsza i spełnia warunki Zamawiającego.
Oferta otrzymała następującą ilość punktów przyznanych według określonych kryteriów oceny ofert:

Punktacja oferty wg określonych kryteriów oceny:
- cena gross (znaczenie 60%) – 60,00 pkt.
- termin dostawy (znaczenie 20%) – 20,00 pkt.
- termin montażu (znaczenie 20%) – 20,00 pkt.
Punktacja łączna – 100,00 pkt.

W postępowaniu zostały również poddane ocenie oferty:

1) Direct K.Kosson i wspólnik sp.j. ul. Wyszogrodzka 4 m 1, 03-337 Warszawa, która otrzymała następującą ilość punktów przyznanych wg określonych kryteriów oceny:
- cena gross (znaczenie 60%) – 39,96 pkt.
- termin dostawy (znaczenie 20%) – 20,00 pkt.
- termin montażu (znaczenie 20%) – 20,00 pkt.
Punktacja łączna – 79,96 pkt.

2) Wilanka sp. z o.o. ul. Lindleya 16 02-013 Warszawa, która otrzymała następującą ilość punktów przyznanych wg określonych kryteriów oceny:
Punktacja oferty wg określonych kryteriów oceny:
- cena gross (znaczenie 60%) – 53,25 pkt.
- termin dostawy (znaczenie 20%) – 20,00 pkt.
- termin montażu (znaczenie 20%) – 20,00 pkt.
Punktacja łączna – 93,25 pkt.

3) KRAFTMANN Cezary Czerny ul. Kabrioletu 4, 03-117 Warszawa, która otrzymała następującą ilość punktów przyznanych wg określonych kryteriów oceny:
- cena gross (znaczenie 60%) – 44,08 pkt.
- termin dostawy (znaczenie 20%) – 20,00 pkt.
- termin montażu (znaczenie 20%) – 20,00 pkt.
Punktacja łączna – 84,08 pkt.

4) Polixel Sp.zo.o. ul. Taborowa 10, Warszawa, która otrzymała następującą ilość punktów przyznanych wg określonych kryteriów oceny:
- cena gross (znaczenie 60%) – 31,99 pkt.
- termin dostawy (znaczenie 20%) – 10,00 pkt.
- termin montażu (znaczenie 20%) – 10,00 pkt.
Punktacja łączna – 51,99 pkt.

Zamawiający informuje, że z postępowania odrzucona zostały oferty firm:
1) KOBIS Paweł Wojtanowski, ul. Widok 16, 33-170 Tuchów. Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.(…) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia (…).
2) INTERDESK Rafał Słowik ul. Staszica 2, 42-500 Będzin.Oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.(…) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia (…).
3) Xeroserwis Ireneusz Golatowski ul. Narodowych Sił Zbrojnych 6, 09-400 Płock. Oferta podlega odrzuceniu na podstawie: art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – „oferta jest niezgodna z przepisami ustawy”.
4) EDUCARIUM spółka z o.o. ul. Grunwaldzka 7, 85-541 Bydgoszcz. Wykonawca wycofał w dniu 22.09.2023 r. złożoną ofertę.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-09-20 11:15 Agnieszka Woźniak Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605) Zamawiający informuje, że w ww. postępowaniu wpłynęły oferty, wskazane w załączniku.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-09-20 10:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 42682,93 PLN netto.
2023-09-18 13:53 Agnieszka Woźniak Pytanie nr 1 do postępowania:
Witam, Chcielibyśmy poprosić o uściślenie/wyjaśnienie kwestii związanej z montażem, ponieważ nie jest to ściśle określone ani w SWZ ani umowie. Co dla Państwa wchodzi w zakres montażu? W jakich godzinach miałby się on odbywać? Czy są wymagane elementy/ akcesoria montażowe tj. dodatkowe kable, uchwyty? W ilu salach miałby się dobywać montaż? Czy kable maja być ukryte w maskownicach? Na jakiej wysokości ma się odbyć montaż monitorów? Z góry dziękujemy za odpowiedź.

Odpowiedź na pytanie nr 1: Każdy ekran będzie miał swoją lokalizację w innym pomieszczeniu i w trzech różnych budynkach, gdzie warunki uruchomienia i pracy danego ekranu są inne. W salach istnieje już okablowanie dedykowane rzutnikom ściennym przy czym kable biegną pod listwami maskującymi ale na pewno nie zawsze i nie w każdej sali, gdzie będzie zamawiany ekran, może to wystarczyć dla potrzeb prawidłowego montażu. Stąd możliwość dla Państwa skorzystania z wizji lokalnej. W przypadku braku możliwości skorzystania z bezpośrednich oględzin miejsc montażu proponujemy, na wszelki wypadek, skalkulować w kosztach konieczność zastosowania niezbędnego okablowania i listew maskujących. Trudno nam, jako osobom spoza branży, oceniać i decydować o sposobie montażu i podłączenia i przedstawiać ten zakres w OPZ. Ekrany zawieszone powinny być na wsporniku ściennym (wymaganie z SWZ) na wysokości, na której tradycyjnie zawiesza się tablicę do pisania. Montaż we wrześniu powinien odbywać się w dni robocze w godz. 9-15. W październiku montaż możliwy jest tylko w weekendy w godz. 9-15.
2023-09-18 13:30 Agnieszka Woźniak The message was withdrawn by the Buyer.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 504