Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-09-2023 09:47:00 |
Składania : | 18-09-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 18-09-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem
Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz
Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.
1. Zamówienia
realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy
Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej
www.platformazakupowa.pl.
2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3.
Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne
informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a
Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za
złożoną ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację
zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że
KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z
realizacją zamówienia.
5. Oferty należy składać w cenie brutto.
6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
7. Za wykonaną usługę Zamawiający dokona płatności na rzecz Wykonawcy
na podstawie ilości odebranych odpadów pomnożonych przez stawkę za 1 kg
odpadów zaproponowaną w ofercie cenowej z uwzględnieniem wszystkich
opłat i podatków (także podatku od towaru i usług). Termin płatności na
rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty otrzymania faktury.
8. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty, tj. najniższa cena brutto.
9.
KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
10.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja przez
Wykonawcę niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze
złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy
regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki
postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Klauzula informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant
Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w
związku z procedurą postępowania przetargowego:
-
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki
Policji w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce,tel. 41
349 2010
- Inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie
Wojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału
Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach,
kontakt ul.Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2040, 41 349
2092,iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;
- Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez
Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach.
- odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu oart. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r.
poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
-
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
−
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Komunikaty