Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.166.2023.JS „Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Łęgajny”

Marta Malinowska
Urząd Miejski w Barczewie
Termin:
Zamieszczenia : 13-09-2023 08:39:00
Składania : 21-09-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja


Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Znak sprawy: BI.271.166.2023.JS

 

                                             Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

1.    ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo

Telefon: (89) 514 48 39 wew. 27,

Adres e – mail: janusz.sturlis@barczewo.pl

Strona internetowa: www.barczewo.bip.net.pl

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700 – 1500

 

Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

„Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Łęgajny”

 

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest zadania pn. „Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Łęgajny”.

1)     Szczegółowy zakres przedmiotu zapytania obejmuje wykonanie zakupu, dostawy i montażu oraz robót budowlanych zestawów małej architektury oraz wykonania stref bezpiecznych według planu zagospodarowania terenu na podstawie załączonej mapki usytuowania urządzeń zabawowych, oraz poglądową kartą techniczną urządzeń zabawowych załączoną do zapytania.


2)     W zakresie niżej podanych urządzeń:

1) Huśtawka podwójna  – 1 szt. ;

Wymiary nie mniej lub równoważne 204 x 330 cm

Wysokość nie mniej lub równoważne 239 cm

Powierzchnia zderzenia nie mniej lub równoważne 750 x 298 cm

2) Linarium stożek duży- 1 szt. ;

Wymiary  nie mniej lub równoważne 400 x 400 cm

Wysokość nie mniej lub równoważne 85,5 cm

Powierzchnia zderzenia nie mniej lub równoważne 700 x 700 cm

3)Karuzela – 1 szt.;

Wymiary nie mniej lub równoważne ø150 cm +/- 2 cm

Wysokość nie mniej lub równoważne 85,5 cm

Wysokość upadku  nie mniej lub równoważne 85,5 cm

Powierzchnia zderzenia nie mniej lub równoważne ø550 cm

4)Zestaw sprawnościowy - 1 szt;

Wymiary nie mniej lub równoważne 361 x 481 cm

Wysokość nie mniej lub równoważne 240 cm

Wysokość upadku  nie mniej lub równoważne 60 cm

Powierzchnia zderzenia nie mniej lub równoważne 661 x 781cm

5) Tyrolka – 1 szt.

Wymiary nie mniej lub równoważne 330 x 2510 cm

Wysokość nie mniej lub równoważne 360 cm

Wysokość upadku  nie mniej lub równoważne 120 cm

Powierzchnia zderzenia nie mniej lub równoważne 438 x 2473 cm



6) Bujak kogucik – 1 szt.

Wymiary urządzenia 78 x 24 x 83 cm

Wysokość upadku  nie mniej lub równoważne 48 cm

Powierzchnia zderzenia nie mniej lub równoważne 318 x 267 cm

7) Huśtawka typu ważka pojedyncza – 1 szt.

Wysokość urządzenia nie mniej lub równoważne 74 cm

Szerokość urządzenia nie mniej lub równoważne 40 cm

Długość urządzenia nie mniej lub równoważne  294 cm

Wysokość swobodnego upadku nie mniej lub równoważne 95 cm

Wymiary strefy bezpieczeństwa nie mniej lub równoważne 236 x 494 cm

 2.2  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skalkulowanie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia,  o którym mowa w pkt 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów i urządzeń zakupionych przez Wykonawcę w ramach wynagrodzenia  złożonego w ofercie.

2.3  Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

 

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do zakończenia całości zadania, które planowane jest na dzień 31.10.2023r.

4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

1)   Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

2)   W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

3)   Oferty będą oceniane w następujący sposób:

      

        Pc = (Cn : Cb) x 100   

        gdzie:

        Pc – liczba punktów;

        Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;

        Cb – cena brutto badanej oferty;

100 – waga kryterium cena (100%)


5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

1) dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi prawidłowo zrealizować zamówienia,

2) znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie     zamówienia,

3) Zamawiający uzna warunki wymienione w ppkt. 1) i 2) za spełnione, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie na zasadzie „spełniam / nie spełniam”, stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

4) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:

 Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza się:

a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.

 

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) oświadczenie - załącznik nr 3;

2)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 4;

3) wraz z ofertą wymagane jest załączenie kart katalogowych produktów z załączeniem zdjęć i danych technicznych przedmiotu zamówienia.

4) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.


7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

Termin składania ofert upływa w dniu 21.09.2023 r. godz. 1000

 9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3) Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.

4) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

5) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

7) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego zostaną odrzucone.

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.

1)     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)     Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Plan zagospodarowania trenu - Łęgajny, plac zabaw.pdf pdf 323.33 2023-09-13 08:39:00 Postępowanie
Poglądowa karta techniczna urządzeń zabawowych.pdf pdf 231.14 2023-09-13 08:39:00 Postępowanie
rodo.pdf pdf 249.6 2023-09-13 08:39:00 Postępowanie
Umowa BI.166.2023.JS.pdf pdf 262.34 2023-09-13 08:39:00 Postępowanie
Zał. nr 2 OPZ.pdf pdf 145.56 2023-09-13 08:39:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - Oświadczenie.docx docx 24.04 2023-09-13 08:39:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.doc doc 54.5 2023-09-13 08:39:00 Kryterium
Wyjaśnienia nr 1.pdf pdf 170.96 2023-09-18 15:56:25 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia 1.pdf pdf 227.08 2023-09-25 15:16:06 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 216.69 2023-09-26 08:35:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-26 08:35 Marta Malinowska Zawiadomienie o wyborze oferty

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-09-25 15:16 Marta Malinowska Informacja z otwarcia

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-09-18 15:56 Marta Malinowska Dzień dobry,
w załączniku odpowiedzi na zadanie pytania

Z poważaniem
Marta Malinowska

Wyjaśnienia nr 1.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Łęgajny”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2

Zał. nr 2 OPZ.pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2575 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2023r.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza,że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę wpisać 'Akceptuję". (0)
6 Wymagania stawiane Wykonawcom - - WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: 1) dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi prawidłowo zrealizować zamówienia, 2) znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, 3) Zamawiający uzna warunki wymienione w ppkt. 1 i 2 za spełnione, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie na zasadzie „spełniam / nie spełniam”, stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1) oświadczenie - załącznik nr 3, (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Ośw [...].docx

(0)
7 Warunki udziału w postępowaniu - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - Ośw [...].doc

(0)
8 Karty katalogowe - wraz z ofertą wymagane jest załączenie kart katalogowych produktów z załączeniem zdjęć i danych technicznych przedmiotu zamówienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 328