Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-09-2023 13:00:00 |
Składania : | 25-09-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 25-09-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki
Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez
podatku od towarów i usług.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany baterii akumulatorów w
zasilaczach awaryjnych wraz z przeglądem zasilaczy zainstalowanych w budynkach
Sądu przy ul. Pankiewicza 4 w Warszawie
i przy ul. Słowackiego 7 w Radomiu, zgodnie z OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do
zlecenia.
TERMIN
REALIZACJI: 30
dni od dnia podpisania umowy.
GWARANCJA: standardowa
gwarancja na akumulatory oraz wykonane prace (Zamawiający wymaga dostarczenia
karty gwarancyjnej wraz z dostawą przedmiotu zamówienia).
WARUNKI UDZIAŁU:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy
wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z
ofertą przekaże zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca:
1) w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia otwarcia
ofert, zrealizował (zakończył) co najmniej dwie umowy polegające na dostawie
akumulatorów, wymianie lub przeglądzie na łączna kwotę 100 000,00 zł brutto
(każda umowa) i na potwierdzenie spełnienia warunku przekaże wraz z ofertą
kserokopie dokumentów (np. referencje, protokoły etc.)
2) dysponuje co najmniej jednym wykwalifikowanym pracownikiem, który będzie realizował przedmiot umowy i na potwierdzenie spełnienia warunku przekaże wraz z ofertą kserokopie dokumentów wystawionych przez producenta/importera urządzeń, potwierdzających doświadczenie w zakresie konserwacji urządzeń zasilania awaryjnego produkcji Tescom i Fideltronic
Jeżeli
wykonawca nie potwierdzi że spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.
ZAŁĄCZNIKI
załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,
załącznik nr 2 – wzór umowy,
załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie
zapytania ofertowego.
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem
o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie
pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
Informacji
na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr
telefonu:
22 553 -70-24 Dariusz Florek- sprawy dotyczące
przedmiotu zamówienia,
22 553-78-66 Magdalena Jańczuk - sprawy
proceduralne.
związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach
od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest podpisanie umowy.
Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-09-27 13:03 | Magdalena Jańczuk | Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-37-2023 |
Komunikaty