Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.65.2023 Wykonanie robót budowlanych obejmujących roboty ziemne polegające na wyrównaniu terenu, uporządkowaniu i odtworzeniu zieleni wraz z dostawą i montażem ławek z oparciem (3 szt.) oraz kosza na śmieci (1 szt.) na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Upośledzonej Umysłowo Nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 11-09-2023 10:42:00
Składania : 19-09-2023 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.65.2023 z dnia 08.09.2023 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. 2023 poz. 1605)



1.  Nazwa oraz adres Zamawiającego:

MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,

 

Wydział przeprowadzający postępowanie:

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,

Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu Inwestycyjnego, dział 800, rozdział 80102 pn.: „Park sensoryczny na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 os. Okole (Program BBO)”.


2.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące roboty ziemne polegające na wyrównaniu terenu, uporządkowanie i odtworzeniem zieleni wraz z dostawą i montażem ławek z oparciem (3 szt.) oraz kosza na śmieci (1 szt.) na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Upośledzonej Umysłowo Nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy, na dz. ew. nr 35/12 obręb 82, na osiedlu Okole - w ramach inwestycji Miasta pn.: „Park sensoryczny na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 os. Okole (Program BBO)”, realizowanej z Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik nr. 1 Opis przedmiotu zamówienia.

2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:

1) robót ziemnych i przygotowawczych (m.in.: wyrównanie terenu, przemieszczenie ziemi),

2) dostawy i montażu elementów małej architektury – ławki z oparciem (3 szt.) i kosza na śmieci (1 szt.),

3) robót odtworzeniowych wraz z uporządkowaniem terenu po robotach,

4) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.


2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

1) zaświadczeniem o przyjętym bez sprzeciwu zgłoszeniu o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę z dnia 03.11.2021r. znak WAB.II.6743.1237.2021.KSJ,

2) opisem przedmiotu zamówienia,

3) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej.


2.3 Wymagania przedmiotowe:

1) oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w punkcie 2, opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 1) i podziałem ceny na składniki (zał. nr 7),

2) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na urządzenia, jego montażu, serwis gwarancyjny;

3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta / dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji oraz jej bezpieczeństwa.


Uwaga: Dopuszcza się zmianę wymiarów oferowanych urządzeń o 10%  w stosunku do zaproponowanych w opisie przedmiotu zamówienia.


3.  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (minimum 1 zamówienie) oraz pisemne potwierdzenia należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).


4.  Załączniki do ogłoszenia:

1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),

2) Wzór umowy (zał. nr 2),

3) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (do podpisania) (zał. nr 3),

4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

5) Mapa zasadnicza z określeniem strefy do zagospodarowania (zał. nr 5),

6) Formularz oferty - do wypełnienia przez Wykonawcę (zał. nr 6),

7) Podział ceny na składniki – do wypełnienia przez Wykonawcę (zał. nr 7),


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6.  Kryterium oceny ofert i warunki płatności

6.1 Kryterium oceny ofert

Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).

6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia:  5 tygodni od daty zawarcia umowy.


8.  Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:   

1) Natalia Stanisławska,     Inspektor nadzoru inwestorskiego (br. konstrukcyjna)    – tel. 52 58 59 533

2) Justyna Misztela,        Inspektor WIM (koordynator)        – tel. 52 58 58 263

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: justyna.misztela@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 19.09.2023r. o godz. 11.00.


10. Składając pisemną ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisany formularz oferty (zał. nr 6),

2) Wypełniony załącznik pn. Podział ceny na składniki (zał. nr 7),

3) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),

4) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),

5) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2);

6) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

7) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12.    „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1)    wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)    wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.

  

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

Bogdan Tyborski

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zal. nr 1 ParkSens_RB_OPZ.pdf pdf 739.19 2023-09-11 10:42:00 Postępowanie
zal. nr 3 Informacja RODO.pdf pdf 317.99 2023-09-11 10:42:00 Postępowanie
zal. nr 4 Wykaz uslug.pdf pdf 375.31 2023-09-11 10:42:00 Postępowanie
zal. nr 5.pdf pdf 2007.78 2023-09-11 10:42:00 Postępowanie
zal. nr 6_Oferta_Formularz.pdf pdf 383.06 2023-09-11 10:42:00 Postępowanie
zal. nr 7 Podzial ceny na skladniki.pdf pdf 588.71 2023-09-11 10:42:00 Postępowanie
Zał. nr 2 Umowa.pdf pdf 308.55 2023-09-11 10:42:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 35.87 2023-09-19 17:00:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-19 17:00 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie robót budowlanych obejmujących roboty ziemne polegające na wyrównaniu terenu, uporządkowaniu i odtworzeniu zieleni wraz z dostawą i montażem ławek z oparciem (3 szt.) oraz kosza na śmieci (1 szt.) na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowaw Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2575 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 305