- Main page
- Proceeding ID 816047
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 816047 :
Dostawa materiałów do systemów przeciwpożarowych
Wystawiający
-
UżytkownikRobert Chorążewski
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2023-09-11 09:37:00
-
Placing offers2023-09-14 11:00:00
-
Opening of offers2023-09-14 11:00:00
-
ProcedureZapytanie ofertowe
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1605).
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów do systemów przeciwpożarowych.
- Termin realizacji zamówienia:
do 7 dni od daty otrzymania zamówienia.
- Dostawa możliwa jest od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00. Konkretny termin dostawy po uzgodnieniu z koordynatorem, którego dane zostaną wskazane przez Zamawiającego na etapie składania zamówienia.
- Miejsce dostawy: obiekt szpitala przy ul. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław.
- Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru oferty, negocjowania warunków oferty oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.
- Uwaga. Wykonawca zobowiązany jest podać cenę w polskich złotych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2023-09-15
14:49:01
|
Robert Chorążewski |
Informacja
o
wyborze
oferty.
Załączniki |
2023-09-14
12:19:56
|
Robert Chorążewski |
Zestawienie
złożonych
ofert.
Załączniki |
2023-09-11
16:54:33
|
Sylwia Marciniak |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
wniosek
wykonawcy
z
dnia
11.09.2023r.
o
treści: Czy jest możliwość przesłania oferty częściowej tylko dla trzeciej pozycji odnośnie akumulatorów? Odpowiedź: Zamawiający oczekuje złożenia oferty na wszystkie wskazane pozycje, tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. |
Subject of the request Importuj dane z XLS
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
