Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: aktualizacja oznaczenia użytków gruntowych ul. Aleja Najświętszej Marii Panny (obręb 0006), działki nr: 6/1, 5/3, 7/1, 10/1, 11/1, 12/1, 151/3, 151/7, 152/1, 155/1, 154/1, 156/1, 153/1, 157/1, 200/1, 198/1, 199/1, 202/1, 204/1, 203/1, 238/1, 239/1, 250/3, 251/1

Deadlines:
Published : 08-09-2023 12:30:00
Placing offers : 13-09-2023 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach zaprasza uprawnionych geodetów z zakresu 2 do złożenia oferty dotyczącej sporządzenia aktualizacji oznaczenia użytków gruntowych.


I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych dotyczących sporządzenia aktualizacji oznaczenia użytków gruntowych, poprzez zmianę z obecnych użytków na istniejące na gruncie bądź zgodnych z przeznaczeniem w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz wykonania wykazu zmian danych ewidencyjnych do celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków dla nieruchomości gruntowych, będących własnością Gminy Starachowice, zajętych pod ul. Aleja Najświętszej Marii Panny (obręb 0006), działki nr: 6/1, 5/3, 7/1, 10/1, 11/1, 12/1, 151/3, 151/7, 152/1, 155/1, 154/1, 156/1, 153/1, 157/1, 200/1, 198/1, 199/1, 202/1, 204/1, 203/1, 238/1, 239/1, 250/3, 251/1.

Zakres umowy obejmuje wszystkie czynności techniczne i formalno-prawne niezbędne do wykonania zleconej pracy.


II TERMIN WYKONANIA PRACY

Termin wykonania do dnia 30.11.2023 r.


III KRYTERIUM OCENY OFERTY

CENA


IV ZASADY SKŁADANIA OFERT

Oferta winna zawierać:

  1. Nazwę oferenta, numer uprawnień zawodowych z zakresu 2, numery: Regon i NIP.

  2. Cenę netto, podatek VAT i cenę brutto wykonania wyceny.

Ofertę należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na platformie zakupowej Open Nexus.


Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 103, tel. 41 273 82 20, e-mail: nieruchomosci@starachowice.eu


Zastrzegamy, że zamawiający może unieważnić postępowanie jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.



W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
GN.6870.25.2023.SAn wzór umowy.pdf pdf 92.84 2023-09-08 12:30:00 Proceeding

Announcements

2023-09-13 12:11 Anna Sałata Wpłynęły oferty od:
1.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STAR-COM Wioleta Starz-Morawska na kwotę 1 950,00 zł brutto
2. F.H.U. GEOPOL Radosław Półgrabski na kwotę 12 000,00 zł brutto

Zgodnie z kryterium oceny oferty–cena brutto, wybrano ofertę o najniższej cenie tj. ofertę opisaną w pkt 1.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykaz zmian danych ewidencyjnych - 1 service Urząd Miejski w Starachowicach
Radomska 45
27-200, Starachowice
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 30.11.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Uprawnienia zawodowe z zakresu 2 - Proszę podać numer uprawnień zawodowych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 135