Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa 34 szt. ławek parkowych

Termin:
Zamieszczenia : 08-09-2023 09:50:00
Składania : 15-09-2023 12:00:00
Otwarcia : 15-09-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Dostawa 34 szt. ławek parkowych)

 

Zamawiający - Gmina Główczyce, zaprasza do złożenia oferty na:
dostawę 34 szt. ławek parkowych

 

I.              Przedmiot zamówienia

Ławka parkowa powinna posiadać następujące cech:

Wymiary

§  Długość całkowita ławki       200 cm

§  Długość siedliska      175 cm

§  Wysokość ławki         76 cm

§  Głębokość siedziska 40 cm

§  Wysokość siedziska   43 cm

§  Wysokość oparcia      43 cm

§  Wymiary deski          45 x 70 mm

§  Grubość deski 3,2  - 4 cm

·       Wszystkie stalowe elementy ławki powinny być, malowane proszkowo na kolor czarny,

·       Ławka powinna posiadać podłokietniki,

·       Ławka  powinna posiadać opcję przymocowania do podłoża (podłoże zróżnicowane) oraz wszystkie niezbędne śruby do montażu,

·       Wszystkie ostre krawędzie konstrukcji stalowej, szczególnie w obszarze frontu ławki, należy zeszlifować, tak aby nie stanowiły zagrożenia,

·       Deski powinny być wykonane ze drewna oszlifowanego, suszone próżniowo, malowane metodą zanurzeniową w kolorze brązu,

·       Oparcie powinno być wykonane z 4 desek o przekroju prostokątnym (70x45 mm),

·       Siedzisko powinno być wykonane z 4 desek o przekroju prostokątnym (70x45 mm),

·       Łączenia elementów stalowych z drewnianymi powinny być wykonane w sposób uniemożliwiający ich łatwy montaż/demontaż,

·       Forma ławki powinna jak najbardziej zbliżona do wzoru przedstawionego na zdjęciu.

 

II.             Termin i miejsce wykonania zamówienia:

 Wymagany termin realizacji zadania do 06 października 2023. Dostawa  do Urzędu Gminy Główczyce, ul. Kościuszki 8; Koszt dostawy pokrywa dostawca.

 III.           Osoba wyznaczona do kontaktów ze strony Zamawiającego:

        Rafał Teterka 695 404 624

 IV.           Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:                

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (sumaryczna wartość brutto całego zamówienia wyrażona w zł). Zamawiający podpisze zamówienie z Dostawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. ofertę z najniższą sumaryczną ceną).

 V.            Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej:

1)    Cena winna być wyrażona w złotych polskich (brutto).

2)    Ceny jednostkowe określone przez Dostawcę zostaną ustalone na okres ważności zamówienia i nie będą podlegać zmianom.

3)    Dostawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.

 VI.           Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus Spółka z o.o. (www.platformazakupowa.pl) w terminie 14 dni od daty wystawienia zapytania.

  VII.          Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku, gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.

2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poda rozstrzygnięcie w formie komunikatu publicznego na platformie zakupowej.

3) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia zamówienia, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

 VIII.        Pozostałe informacje:       

       1.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do:           

a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia;           

b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego;           

c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty;          

       2.  Oferty niekompletne nie będą brane pod uwagę podczas oceny ofert.           


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2023-09-19 07:26 Rafał Teterka Dziękujemy za złożenie oferty, po ich rozpatrzeniu najkorzystniejszą była oferta firmy "Primario Grande Sp. z o.o."

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ławka parkowa Zgodny treścią ogłoszenia 34 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 385