Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IN.271.52.2023.KL Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski”

Karolina Latawiec
Gmina Miasto Lwówek Śląski Oddział: Infrastruktury i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 07-09-2023 14:33:00
Składania : 15-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 15-09-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
20230709_SWZ - Inspektor Nadzoru - Drogi.docx docx 149.89 2023-09-07 14:33:00 Postępowanie
20230709_SWZ - Inspektor Nadzoru - Drogi.pdf pdf 771.81 2023-09-07 14:33:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 07.09.2023 r..pdf pdf 219.45 2023-09-07 14:33:00 Postępowanie
13092023 Odpowiedź na pytania.pdf pdf 404.79 2023-09-13 13:47:20 Publiczna wiadomość
15092023 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 437.47 2023-09-15 12:20:47 Publiczna wiadomość
06112023_Unieważnienie postępowania.pdf pdf 419.7 2023-11-06 09:40:50 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania 06.11.2023 r..pdf pdf 68.38 2023-11-06 09:49:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-06 09:49 Karolina Latawiec Ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-11-06 09:40 Karolina Latawiec Informacja o unieważnieniu postępowania.

06112023_Unieważnien [...].pdf

2023-09-15 12:20 Karolina Latawiec Informacja z otwarcia ofert.

15092023 Informacja [...].pdf

2023-09-15 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Dla Części 1 postępowania: 10 000,00 zł brutto
Dla Części 2 postępowania: 10 000,00 zł brutto
Dla Części 3 postępowania: 19 800,00 zł brutto
Dla Części 4 postępowania: 34 990,00 zł brutto
2023-09-13 13:47 Karolina Latawiec Odpowiedź na pytania.

13092023 Odpowiedź n [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 483