Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: BZP.271.1.20.2023 Wykonanie kontroli w jednostkach organizacyjnych Gminy Miejskiej Kościan dla potrzeb Urzędu Miejskiego Kościana.

Katarzyna Grześkowiak
Urząd Miejski Kościana
Deadlines:
Published : 07-09-2023 10:42:00
Placing offers : 13-09-2023 10:00:00
Offers opening : 13-09-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 


BZP.271.2.20.2023                                                                         Kościan, dnia 07.09.2023 r.

ZAPYTANIE  OFERTOWE

Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie kontroli w jednostkach organizacyjnych Gminy Miejskiej Kościan dla potrzeb Urzędu Miejskiego Kościana.

Zamawiający: Burmistrz Miasta Kościana

Al. Kościuszki 22

64-000 Kościan

1.      Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2023 r.

2.      Warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w projekcie umowy -załącznik do zapytania ofertowego nr 1.

3.      Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonanie przedmiotu umowy.

4.      Kryterium wyboru oferty : najniższa cena.

5.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się doświadczeniem w zakresie kontroli finansowej jednostek samorządu terytorialnego   w okresie ostatnich dwóch lat (wykonali min. 2 usługi) - wzór dokumentu stanowi zał. nr 2  do zapytania ofertowego

Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument potwierdzający, że usługi zostały należycie wykonane (np. referencje).

Zamawiający  wymaga  załączenia  wypełnionego  wykazu usług wraz z referencjami oraz oświadczenie ( załącznik nr 3 do zapytania ofertowego )  o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

6.      Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 5  przez Wykonawcę spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

7.      Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:

1)      akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,

2)      gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,

3)      uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia,

4)      wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub  14 RODO1)  wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.

8.      Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

9.       Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.

10.  Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:

1)        administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w    Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;

2)        inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon  Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego na wykonanie kontroli w jednostkach organizacyjnych Gminy Miejskiej Kościan, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pani/Pana danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;

3)       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;

4)        obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy; 

5)       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

- posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Załączniki:

1)       projekt umowy (oświadczenie o prowadzeniu rachunku)

2)       wykaz usług.

3)       oświadczenie o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Umowa..doc doc 68 2023-09-07 10:42:00 Subject of the order
Wykaz_uslug..docx docx 15.91 2023-09-07 10:42:00 Subject of the order
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku wpisu na listę.docx docx 17.44 2023-09-07 10:42:00 Subject of the order
Zestawienie ofert.pdf pdf 64.03 2023-09-13 11:18:52 Public message

Announcements

2023-09-13 11:18 Katarzyna Grześkowiak Zestawienie ofert

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie kontroli Zamawiający wymaga załączenia wykazu usług wraz z referencjami oraz załącznika nr 3

Umowa..doc

Wykaz_uslug..docx

Załącznik nr 3 - Ośw [...].docx

1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2699 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 293