Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.IV.272.1.11.2023 Zakup wyposażenia laboratoryjnego do Pracowni pomiarów technicznych dla zawodu technik analityk w Zespole Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość IV

Zamówienia Publiczne
Powiat Inowrocławski
Termin:
Zamieszczenia : 05-09-2023 13:04:00
Składania : 18-09-2023 09:00:00
Otwarcia : 18-09-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załączniki do SWZ.zip zip 597.88 2023-09-05 13:04:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu, 5.09.2023 r..pdf pdf 156.55 2023-09-05 13:04:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 8955.71 2023-09-05 13:04:00 Postępowanie
wyjasnienia i zmiana treści SWZ.pdf pdf 1753.1 2023-09-12 15:03:03 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 32.07 2023-09-12 15:13:27 Publiczna wiadomość
otwarcie ofert.pdf pdf 772.54 2023-09-19 10:03:51 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10.pdf pdf 1327.97 2023-09-29 12:37:36 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w cz. 4 i 9.pdf pdf 542.26 2023-10-03 15:50:21 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania w cz. 4.pdf pdf 203.37 2023-10-19 10:01:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-19 10:01 Zamówienia Publiczne Zamawiający przekazuje informację o unieważnieniu postępowania w części 4.

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-10-03 15:50 Zamówienia Publiczne Zamawiający przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w części: 4 i 9.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-09-29 12:37 Zamówienia Publiczne Zamawiający przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w części: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-09-19 10:03 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert do postępowania pn. Zakup wyposażenia laboratoryjnego do Pracowni pomiarów technicznych dla zawodu technik analityk w Zespole Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu w ramach projektu pn. Twoja
wiedza - Twoja przyszłość IV

otwarcie ofert.pdf

2023-09-18 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 224 480,00 zł, w tym:
Część 1: 4 380,00 zł (cztery tysiące trzysta osiemdziesiąt złotych 00/100).
Część 2: 3 500,00 zł (trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
Część 3: 2 400,00 zł (dwa tysiące czterysta złotych 00/100).
Część 4: 14 000,00 zł (czternaście tysięcy złotych 00/100).
Część 5: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
Część 6: 8 500,00 zł (osiem tysięcy pięćset złotych 00/100).
Część 7: 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
Część 8: 35 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100).
Część 9: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych 00/100).
Część 10: 76 700,00 zł (siedemdziesiąt sześć tysięcy siedemset złotych 00/100).
2023-09-12 15:13 Zamówienia Publiczne Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-09-12 15:03 Zamówienia Publiczne Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ

wyjasnienia i zmiana [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 785