Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MTP/2023/DAI1/25 ZMIANY ARANŻACYJNO-FUNKCJONALNE PAWILONU PROMOCYJNO-BIUROWEGO NR 103

Termin:
Zamieszczenia : 05-09-2023 10:13:00
Składania : 30-11-2023 11:55:00
Otwarcia : 30-11-2023 12:00:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Postępowanie: MTP/2023/DAI1/25 – ZMIANY ARANŻACYJNO-FUNKCJONALNE PAWILONU PROMOCYJNO-BIUROWEGO NR 103

 

Wymagania i specyfikacja

 

Szanowni Państwo,

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do złożenia oferty w konkursie MTP/2023/DAI1/25 – ZMIANY ARANŻACYJNO-FUNKCJONALNE PAWILONU PROMOCYJNO-BIUROWEGO NR 103

 

DOKUMENTACJA OFERTOWA KONKURSU MTP/2022/DAI1/25

 

1.     Przedmiot zamówienia:

 

Zmiany aranżacyjno-funkcjonalne pawilonu promocyjno-biurowego nr 103 na             potrzeby szkoły zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

 

2.     Zamawiający:

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań

NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703

Kapitał zakładowy -  377.346.000,00 PLN

 

Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r., poz. 1710) z późniejszymi zmianami.

 

3.     Sposób finansowania zakupu:

 

Środki własne Zamawiającego.

 

 

4.     Dokumentacja zawiera:

- warunki zamówienia (poniżej)

- obowiązujący wzór oferty (załącznik nr 1)

- projekt umowy (załącznik nr 2)

- Zgłoszenie prac budowlanych (załącznik nr 3 – zostanie uzupełnione w trakcie trwania przetargu)

- wzór tabeli przedmiarowej (załącznik nr 4)

- dane finansowe - wzór (załącznik nr 5)

- zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa -

  wzór (załącznik nr 6)

- lista podwykonawców - wzór (załącznik nr 7)

- wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wzór (załącznik nr 8)

- oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wzór (załącznik nr 9)

- przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach MTP sp z o.o.

  (załącznik nr 10)

- instrukcja bezpieczeństwa pożarowego MTP sp. z o.o. (załącznik nr 11)

- schemat dokumentacji powykonawczej (załącznik nr 12)

- Katalog standardów MTP (załącznik nr 13)

 

 

WARUNKI ZAMÓWIENIA

 

1.     Opis sposobu przygotowania oferty

 

1.1.  Oferent ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty niejednoznaczne nie będą brane pod uwagę.

1.2.  Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory załączone są w dokumentacji konkursu ofert. Oferta musi zostać złożona na wzorze oferty (załącznik nr 1). Wszelkie inne nie będą brane pod uwagę.

1.3.  Poszczególne załączniki dokumentacji konkursu ofert należy wypełnić pismem drukowanym w języku polskim. Każda strona poszczególnych załączników powinna być opatrzona kolejnym numerem i podpisana przez osobę prawidłowo umocowaną do występowania w imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

1.4.  Cena oferty jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać wszystkie wymagania i założenia dokumentacji. Cena musi być wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy założeniu 60 dniowego terminu płatności.

1.5.  Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

2.     Wymagane dokumenty i informacje

 

2.1.  Oferta cenowa (załącznik 1) wraz z wypełnionymi tabelami przedmiarowymi (załącznik 4). Do oferty należy również dołączyć tabelę przedmiarowe (załącznik 4) w formie edytowalnego pliku z programu Excel.

2.2.  Parafowany projekt umowy

2.3.  Dane finansowe - wg wzoru

2.4.  Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją zamówienia. Dowód wniesienia wadium dostarczony w jeden z następujących sposobów:

a)     Oryginał dostarczony do Gmachu Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 19.09.2023r.

b)     Skan dokumentu, opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej na 19.09.2023r.

2.5.  Lista podwykonawców - wg wzoru

2.6.  Wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wg wzoru

2.7.  Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - wg wzoru

2.9.  Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wg wzoru

2.10. Harmonogram prac

2.11. Projekt organizacji robót

2.12. Protokół z wizji lokalnej podpisany przez Oferenta i przedstawiciela          Zamawiającego

2.13. Pełnomocnictwo – jeśli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika.
Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego certyfikatu lub kopii elektronicznej poświadczonej za zgodność z oryginałem elektronicznie przez notariusza.

 

 

3.     Określenie przedmiotu zamówienia

 

3.1.  Przedmiotem zamówienia jest:

·        Wykonanie i koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- budowlanych,

- koordynacji prac zleconych przez zamawiającego innym podmiotom,

 

zgodnie z zatwierdzonym projektem pełnobranżowym, oraz zgłoszeniem budowy.

3.2.  Podstawą do przygotowania oferty są: zatwierdzony projekt pełnobranżowy, zgłoszenie budowy oraz dokumentacja ofertowa.

3.3.  Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z  wyżej wymienionymi: zatwierdzonym projektem pełnobranżowym, zgłoszeniem budowy, dokumentacją ofertową, warunkami technicznymi wykonania robót zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej.

 

 

3.4.  Budowa zlokalizowana jest na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia placu budowy. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń w tych obiektach.

 

3.5.  Dla realizacji określonego zakresu robót Oferent zapewni:


- fachowy i uprawniony personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki transportu,                                       
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na budowie w oparciu o przepisy

  BHP i ppoż.

 

UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,

- Oferent winien przewidzieć sprzęt i rusztowania niezbędne do wykonywania     

prac,

- Oferent winien zapewnić skuteczne zabezpieczenie placu budowy,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w

szczególności będzie przestrzegał przepisów BHP i  ppoż. Wszelkie prace

stanowiące zagrożenie pożarowe (np. spawanie) muszą zostać zgłoszone inspektorowi nadzorującemu prace ze strony  MTP i inspektorowi do

spraw ppoż. MTP

- Oferent zapewni na własny koszt i własnym staraniem kierownika budowy odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi.

 

3.6.  Zamawiający oczekuje przeprowadzenia przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Terminy wizji lokalnych ustala się do dnia  18.09.2023. Oferent zgłasza chęć uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego na platformie zakupowej z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

 

 

3.7.  Terminy realizacji:


- termin rozpoczęcia robót budowlanych - Najpóźniej 14niej dni po podpisaniu umowy.
- termin zakończenia robót wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na   

  użytkowanie – 12.02.2024r.

 

3.8.  Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił na przedmiot umowy rękojmi na okres nie krótszy niż:
- na roboty budowlane - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy,
- na urządzenia, mechanizmy osprzęt - 24 (dwadzieścia cztery) miesiące,
- na instalacje - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy. 

 

4.     Kryteria wyboru Oferenta

 

4.1.  Każda oferta podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
- zaproponowana cena, waga 100%

4.2.  Za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów, którzy wykażą, że  wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, następujące roboty budowlane w systemie generalnego wykonawstwa:

- przynajmniej trzy roboty budowlane, przedmiotem których było wznoszenie

  budynków użyteczności publicznej, o wartości netto co najmniej 5.000.000

  PLN

 

Do wykazu robót należy dołączyć referencje potwierdzające, że roboty budowlane zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone.

Oceniając spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, Zamawiający może, na każdym etapie konkursu, uznać, że Oferent nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

 

4.3.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.

4.4.  Zamawiający odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w świetle warunków technicznych lub kontraktowych

4.5.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części powierzonych prac.

4.6 Podlegają wykluczeniu:

        

1)       Wykonawcy wobec których ogłoszono upadłość lub likwidację lub wszczęto postępowanie zmierzające do ogłoszenia upadłości lub likwidacji,

2)       Wykonawcy którzy zalegają z uiszczeniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,

3)       na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. 2022 poz. 835 z późn. zm.)

Zamawiający może ponadto wykluczyć:

1)     Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy zawartej z Zamawiającym, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, naliczenia kar umownych, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady,

2)     Wykonawcę, który ma sprzeczne interesy z Zamawiającym -  w szczególności gdy zaangażowanie jego zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia

 

4.1.      Zamawiający nie dopuszcza składania Ofert częściowych.

 

5.     Wadium

 

5.1.  Oferent przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 350.000 złotych (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do 18.09.2023r.

5.2.  Wadium należy wnieść w formie pieniężnej lub gwarancji bankowej

5.3.  Wpłaty należy dokonać na konto bankowe Zamawiającego: 38 1020 4027 0000 1102 0424 2962.

5.4.  Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą upływu terminu ważności ofert, chyba, że wcześniej zaistniała jedna z niżej podanych okoliczności:
- zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,
- wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.

5.5.  Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
 - odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w      
   ofercie,
 - wycofa ofertę w okresie związania ofertą,
 - odmówi wniesienia zabezpieczenia gwarantującego należyte wykonanie umowy.

5.6.  Oferentowi, którego oferta została wybrana wniesione wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

5.7.  Wadium zwracane jest w wartości nominalnej. 

 

6.     Okres ważności ofert.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania ofert.

 

7.     Tryb udzielania wyjaśnień.

 

7.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 18.09.2023r. włącznie. Oferent zadaje pytanie poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".

7.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

7.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

- tel. 22 101 02 00

- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

7.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

8.     Termin składania ofert.

 

Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 29.09.2023r. do godziny 11.55.

 

9.     Otwarcie ofert

 

9.1.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.09.2023r. o godzinie 12.00

9.2.  Zamawiający nie przewiduje obecności Oferentów przy otwarciu ofert.

 

10.  Ogłoszenie wyników

 

 Oferent, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego  wybór. Pozostali uczestnicy niniejszego postępowania ofertowego zostaną także powiadomieni o jego wynikach.

 

11.  Unieważnienie konkursu ofert.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.

 

 

12.  Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania.

 

Oferent winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, albo nie wniesie uzgodnionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, traci wadium na rzecz Zamawiającego, a wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

 

13. Przetwarzanie danych osobowych

13.1.         Zamawiający informuje, iż jest administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, w odniesieniu do danych osobowych Oferenta* (*tylko jeżeli Oferent jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą) lub osób fizycznych wskazanych przez Oferenta jako osoby do kontaktu/koordynatorzy/osoby reprezentujące Wykonawcę na potrzeby niniejszego postępowania.

13.2.         Zamawiający oświadcza, że wyznaczył inspektora ochrony danych o którym mowa w art. 37-39 RODO. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Zamawiającego: iod@grupamtp.pl.

13.3.         Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, będą przetwarzane przez Zamawiającego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu przeprowadzenia postepowania tj. czynności zmierzających do zawarcia Umowy z Oferentem– osobą fizyczną lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jedynie w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zadań administratora danych osobowych związanych z przeprowadzeniem postępowania (co stanowi jego prawnie uzasadniony interes)  w kategorii dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko i miejsce pracy, numer służbowego telefonu, służbowy adres email, doświadczenie i uprawnienia zawodowe.

13.4.         Podanie danych osobowych Wykonawcy jest dobrowolne, jednakże ich brak powoduje niemożność zawarcia i realizacji Umowy (*tylko w przypadku gdy Wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą).

13.5.         Dane osobowe osób wskazanych w ust. 1 nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO. W oparciu o dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, Zamawiający nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO.

13.6.         Dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1, będą przetwarzane przez okres od dnia ich otrzymania przez Zamawiającego do 10 lat od końca roku kalendarzowego w którym zakończono postępowanie, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np.: z uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń itp.

13.7.         Osobom, o których mowa w ust. 1, przysługuje prawo do żądania od Zamawiającego dostępu do ich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

13.8.         Osobom, o których mowa w ust. 1, w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
MTP2023DAI125 – ZMIANY ARANŻACYJNO-FUNKCJONALNE PAWILONU PROMOCYJNO-BIUROWEGO NR 103.zip zip 275185.32 2023-09-05 10:13:00 Postępowanie
2023_09_06 przedmiary.zip zip 1526.95 2023-09-07 08:35:00 Publiczna wiadomość
20230819 WKWPSP - Postanowienie_paw103.pdf pdf 226.84 2023-09-11 10:39:15 Publiczna wiadomość
20230610 Ekspertyza Techniczna WKW PSP.pdf pdf 44217.99 2023-09-12 07:10:58 Publiczna wiadomość
20230913 Pytania i odpowiedzi przetargowe_paw103.xlsx xlsx 2619.03 2023-09-13 12:42:05 Publiczna wiadomość
MTP 33_2023.09.12 OPIS ARCH_projekt wykonawczy.pdf pdf 333.84 2023-09-14 14:48:21 Publiczna wiadomość
MTP 103 - projekt rozbiórki_elementy wewnętrzne.doc doc 45.5 2023-09-14 14:48:21 Publiczna wiadomość
PR.2 RZUT KONDYGNACJI +1 - PLAN ROZBIÓRKI.pdf pdf 912.11 2023-09-14 14:48:21 Publiczna wiadomość
PR.3 RZUT KONDYGNACJI +2 - PLAN ROZBIÓRKI.pdf pdf 1234.04 2023-09-14 14:48:21 Publiczna wiadomość
ROZBIÓRKA_STRONA TYTUŁOWA_ARCH.doc doc 27 2023-09-14 14:48:21 Publiczna wiadomość
20230922 Pytania i odpowiedzi przetargowe_paw103_odp2.xlsx xlsx 2626.65 2023-09-22 13:36:14 Publiczna wiadomość
20231013 Pytania i odpowiedzi przetargowe_paw103_odp3.xlsx xlsx 2776.24 2023-10-13 07:38:49 Publiczna wiadomość
MTP_PROJEKT ROZBIÓREK.zip zip 6743.8 2023-10-13 07:38:49 Publiczna wiadomość
20231020 Pytania i odpowiedzi przetargowe_paw103_odp4.xlsx xlsx 2881.07 2023-10-23 07:32:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-27 07:15 Adam Manikowski Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Dzień dobry, w związku z trwającą i przedłużająca się procedurą formalno-prawną, prowadzącą do uzyskania niezbędnych zgód urzędowych dotyczących zadania, Zamawiający informuje o czasowym zawieszeniu postępowania przetargowego. Zamawiający w tym celu zakończy bieżące postępowanie na platformie zakupowej i otworzy nowe po uzyskaniu wyżej wymienionych dokumentów. Taki proces jest konieczny z powodu ograniczeń portalu platformazakupowa.pl. Zamawiający informuje, że opracowane w trwającym przetargu komunikaty publiczne oraz pytania przetargowe zostaną w postaci niezmienionej załączone do nowego postępowania, a wszystkie zainteresowane firmy zostaną poinformowane o jego wznowieniu. Przewidujemy, że postępowanie zostanie wznowione w I kwartale 2024 roku. Z poważaniem, Adam Manikowski Grupa MTP
2023-11-14 08:22 Adam Manikowski Dzień dobry,
w związku z trwającą i przedłużająca się procedurą formalno-prawną, prowadzącą do uzyskania niezbędnych zgód urzędowych dotyczących zadania, Zamawiający informuje o czasowym zawieszeniu postępowania przetargowego. Zamawiający w tym celu zakończy bieżące postępowanie na platformie zakupowej i otworzy nowe po uzyskaniu wyżej wymienionych dokumentów. Taki proces jest konieczny z powodu ograniczeń portalu platformazakupowa.pl. Zamawiający informuje, że opracowane w trwającym przetargu komunikaty publiczne oraz pytania przetargowe zostaną w postaci niezmienionej załączone do nowego postępowania, a wszystkie zainteresowane firmy zostaną poinformowane o jego wznowieniu. Przewidujemy, że postępowanie zostanie wznowione w I kwartale 2024 roku.
Z poważaniem,
Adam Manikowski
Grupa MTP
2023-10-25 10:46 Adam Manikowski Dzień dobry,
w związku z przedłużającą się procedurą formalno-prawną dotyczącą zadania, zamawiający informuje o wydłużeniu terminu składania ofert do dnia 30 listopada 2023r do godz. 11;55. Równocześnie Zamawiający wydłuża terminy: A) wizji lokalnych do 15.11.2023r B) zadawania pytań do 20.11.2023r.
Pozdrawiam
Adam Manikowski Grupa MTP
2023-10-23 07:32 Adam Manikowski Dzień dobry Szanowni Państwo, W załączeniu do komunikatu publicznego Zamawiający udostępnia ostatni pakiet odpowiedzi na pytania oferentów do przetargu. Pozdrawiam, Adam Manikowski

20231020 Pytania i o [...].xlsx

2023-10-13 07:38 Adam Manikowski Dzień dobry Szanowni Państwo,
W załączeniu do komunikatu publicznego Zamawiający udostępnia kolejne odpowiedzi na kolejne pytania oferentów do przetargu.
Pozdrawiam, Adam Manikowski

20231013 Pytania i o [...].xlsx

MTP_PROJEKT ROZBIÓRE [...].zip

2023-09-22 13:36 Adam Manikowski Dzień dobry,
Szanowni Państwo,
W załączeniu do komunikatu publicznego Zamawiający udostępnia aktualizację odpowiedzi na kolejne pytania oferentów do przetargu.
Pozdrawiam,
Adam Manikowski

20230922 Pytania i o [...].xlsx

2023-09-18 15:09 Adam Manikowski Dzień dobry,

Zamawiający wydłuża terminy określone w przetargu na:
1. Termin wizji lokalnej: do 10.10.2023r.;
2. Termin zakończenia robót: 28.06.2024r.;
3. Termin zadawania pytań: do 13.10.2023r.;
4. Termin składania wyjaśnień do pytań oferentów: 20.10.2023r.;
5. Termin składania ofert: do 27.10.2023r. godz. 11;55;
6. Termin otwarcia ofert: 27.10.2023r. godz. 12;00.

Pozdrawiam
Adam Manikowski
Grupa MTP
2023-09-14 14:48 Adam Manikowski Dzień dobry,
Zamawiający w załączeniu do komunikatu publicznego udostępnia opisy: architektoniczny oraz rozbiórek.
Pozdrawiam
Adam Manikowski
Grupa MTP

MTP 33_2023.09.12 OP [...].pdf

MTP 103 - projekt ro [...].doc

PR.2 RZUT KONDYGNACJ [...].pdf

PR.3 RZUT KONDYGNACJ [...].pdf

ROZBIÓRKA_STRONA TYT [...].doc

2023-09-13 12:42 Adam Manikowski Dzień dobry,
W załączeniu do komunikatu publicznego Zamawiający udostępnia odpowiedzi na pytania oferentów do przetargu.
Pozdrawiam,
Adam Manikowski

20230913 Pytania i o [...].xlsx

2023-09-12 07:10 Adam Manikowski Dzień dobry,
Zamawiający umieszcza Ekspertyzę Techniczną WKW PSP wraz z postanowieniem dotyczącą budynku MTP 103.
Pozdrawiam
Adam Manikowski

20230610 Ekspertyza [...].pdf

2023-09-11 10:39 Adam Manikowski Dzień dobry,
Zamawiający udostępnia dokument postanowienia WKW PSP z dnia 19.08.2023r. dla obiektu: Zmiana sposobu użytkowania skrzydła północnego dla funkcji edukacyjnej oraz zmiany aranżacyjno – funkcjonalne w skrzydle południowym istniejącego Pawilonu nr 103.
Pozdrawiam
Adam Manikowski

20230819 WKWPSP - Po [...].pdf

2023-09-07 08:35 Adam Manikowski Dzień dobry,
Niniejszym Zamawiający umieszcza obowiązujący pakiet przedmiarów do projektu.
Pozdrawiam,
Adam Manikowski
Grupa MTP

2023_09_06 przedmiar [...].zip

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 MTP/2023/DAI1/25 – ZMIANY ARANŻACYJNO-FUNKCJONALNE PAWILONU PROMOCYJNO-BIUROWEGO NR 103 Zmiany aranżacyjno-funkcjonalne pawilonu promocyjno-biurowego nr 103 na potrzeby szkoły zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3116 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 2580