- Strona główna
- Postępowanie ID 813753
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
MTP/2023/DAI1/25 ZMIANY ARANŻACYJNO-FUNKCJONALNE PAWILONU PROMOCYJNO-BIUROWEGO NR 103
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Manikowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-09-05 10:13:00
-
Składania2023-11-30 11:55:00
-
Otwarcie ofert2023-11-30 12:00:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Postępowanie: MTP/2023/DAI1/25 – ZMIANY
ARANŻACYJNO-FUNKCJONALNE PAWILONU PROMOCYJNO-BIUROWEGO NR 103
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do
złożenia oferty w konkursie MTP/2023/DAI1/25
– ZMIANY ARANŻACYJNO-FUNKCJONALNE PAWILONU PROMOCYJNO-BIUROWEGO NR 103
DOKUMENTACJA
OFERTOWA KONKURSU MTP/2022/DAI1/25
1.
Przedmiot zamówienia:
Zmiany aranżacyjno-funkcjonalne pawilonu
promocyjno-biurowego nr 103 na potrzeby
szkoły zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
2.
Zamawiający:
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z
o.o.
ul.
Głogowska 14
60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd
Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego
Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy - 377.346.000,00 PLN
Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z dn. 29.01.2004r.
Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r., poz.
1710) z późniejszymi zmianami.
3.
Sposób finansowania zakupu:
Środki własne Zamawiającego.
4.
Dokumentacja
zawiera:
-
warunki zamówienia (poniżej)
-
obowiązujący wzór oferty (załącznik nr 1)
-
projekt umowy (załącznik nr 2)
- Zgłoszenie prac budowlanych (załącznik
nr 3 – zostanie uzupełnione w trakcie trwania przetargu)
- wzór
tabeli przedmiarowej (załącznik nr 4)
-
dane finansowe - wzór (załącznik nr 5)
-
zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa
-
wzór (załącznik nr 6)
-
lista podwykonawców - wzór (załącznik nr 7)
-
wykaz sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wzór (załącznik nr 8)
-
oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami - wzór (załącznik nr 9)
-
przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach MTP sp z o.o.
(załącznik nr 10)
- instrukcja
bezpieczeństwa pożarowego MTP sp. z o.o. (załącznik nr 11)
- schemat
dokumentacji powykonawczej (załącznik nr 12)
- Katalog
standardów MTP (załącznik nr 13)
WARUNKI ZAMÓWIENIA
1.
Opis sposobu przygotowania oferty
1.1. Oferent
ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty niejednoznaczne nie będą
brane pod uwagę.
1.2. Ofertę
należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i
warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory załączone
są w dokumentacji konkursu ofert. Oferta musi zostać złożona na wzorze oferty
(załącznik nr 1). Wszelkie inne nie będą brane pod uwagę.
1.3. Poszczególne
załączniki dokumentacji konkursu ofert należy wypełnić pismem drukowanym w
języku polskim. Każda strona poszczególnych załączników powinna być opatrzona
kolejnym numerem i podpisana przez osobę prawidłowo umocowaną do występowania w
imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i
datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
1.4. Cena
oferty jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać wszystkie wymagania i założenia
dokumentacji. Cena musi być wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy
założeniu 60 dniowego terminu płatności.
1.5. Oferenci
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2.
Wymagane dokumenty i informacje
2.1. Oferta
cenowa (załącznik 1) wraz z wypełnionymi tabelami przedmiarowymi (załącznik 4).
Do oferty należy również dołączyć tabelę przedmiarowe (załącznik 4) w formie
edytowalnego pliku z programu Excel.
2.2. Parafowany
projekt umowy
2.3. Dane
finansowe - wg wzoru
2.4. Kopia
polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej związanej z realizacją zamówienia. Dowód wniesienia wadium
dostarczony w jeden z następujących sposobów:
a)
Oryginał dostarczony do Gmachu
Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 19.09.2023r.
b)
Skan dokumentu, opatrzony podpisem
kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany
najpóźniej na 19.09.2023r.
2.5. Lista
podwykonawców - wg wzoru
2.6. Wykaz
sprzętu będącego na wyposażeniu firmy - wg wzoru
2.7. Zatrudnienie,
kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - wg wzoru
2.9. Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami -
wg wzoru
2.10.
Harmonogram prac
2.11. Projekt organizacji
robót
2.12.
Protokół z wizji lokalnej podpisany przez Oferenta i przedstawiciela Zamawiającego
2.13.
Pełnomocnictwo – jeśli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika.
Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie elektronicznej z kwalifikowanym
podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego certyfikatu lub kopii
elektronicznej poświadczonej za zgodność z oryginałem elektronicznie przez
notariusza.
3. Określenie przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
·
Wykonanie
i koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- budowlanych,
- koordynacji prac zleconych przez
zamawiającego innym podmiotom,
zgodnie z zatwierdzonym projektem pełnobranżowym, oraz zgłoszeniem
budowy.
3.2. Podstawą do przygotowania oferty są:
zatwierdzony projekt pełnobranżowy, zgłoszenie budowy oraz dokumentacja
ofertowa.
3.3. Przedmiot zamówienia powinien być
zrealizowany zgodnie z wyżej wymienionymi: zatwierdzonym projektem pełnobranżowym,
zgłoszeniem budowy, dokumentacją ofertową, warunkami technicznymi
wykonania robót zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej.
3.4. Budowa zlokalizowana jest na terenie z
ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia placu budowy.
Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez
targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie
mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie
przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń
w tych obiektach.
3.5. Dla realizacji określonego zakresu
robót Oferent zapewni:
- fachowy i uprawniony personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki transportu,
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na budowie w oparciu o przepisy
BHP i ppoż.
UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,
- Oferent winien przewidzieć sprzęt i
rusztowania niezbędne do wykonywania
prac,
- Oferent winien
zapewnić skuteczne zabezpieczenie placu budowy,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w
szczególności będzie przestrzegał
przepisów BHP i ppoż. Wszelkie prace
stanowiące zagrożenie pożarowe (np.
spawanie) muszą zostać zgłoszone inspektorowi nadzorującemu prace ze
strony MTP i inspektorowi do
spraw ppoż. MTP
- Oferent zapewni na własny koszt
i własnym staraniem kierownika budowy odpowiednimi uprawnieniami
budowlanymi.
3.6. Zamawiający oczekuje przeprowadzenia
przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej
uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.
Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Terminy wizji lokalnych ustala
się do dnia 18.09.2023. Oferent zgłasza chęć uczestnictwa poprzez
wysłanie wiadomości do Zamawiającego na platformie zakupowej z wykorzystaniem
przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
3.7. Terminy realizacji:
- termin rozpoczęcia robót budowlanych - Najpóźniej 14niej dni po
podpisaniu umowy.
- termin zakończenia robót wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na
użytkowanie – 12.02.2024r.
3.8. Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił
na przedmiot umowy rękojmi na okres nie krótszy niż:
- na roboty budowlane - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy,
- na urządzenia, mechanizmy osprzęt - 24 (dwadzieścia cztery) miesiące,
- na instalacje - 60 (sześćdziesiąt) miesięcy.
4.
Kryteria
wyboru Oferenta
4.1. Każda oferta
podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
- zaproponowana cena, waga 100%
4.2. Za
spełniających warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów,
którzy wykażą, że wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, następujące roboty budowlane w systemie generalnego
wykonawstwa:
- przynajmniej
trzy roboty budowlane, przedmiotem których było wznoszenie
budynków użyteczności publicznej, o wartości
netto co najmniej 5.000.000
PLN
Do wykazu robót należy dołączyć
referencje potwierdzające, że roboty budowlane zostały należycie wykonane i
prawidłowo ukończone.
Oceniając spełnienie
warunku wiedzy i doświadczenia, Zamawiający może, na każdym etapie konkursu,
uznać, że Oferent nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez
wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów
technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze
wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4.3. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.
4.4. Zamawiający
odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w
świetle warunków technicznych lub kontraktowych
4.5. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części powierzonych prac.
4.6 Podlegają wykluczeniu:
1)
Wykonawcy
wobec których ogłoszono upadłość lub likwidację lub wszczęto postępowanie
zmierzające do ogłoszenia upadłości lub likwidacji,
2)
Wykonawcy
którzy zalegają z uiszczeniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne,
3)
na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. 2022 poz. 835 z późn.
zm.)
Zamawiający może
ponadto wykluczyć:
1)
Wykonawcę,
który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu
lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie
wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy zawartej z
Zamawiającym, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy,
odszkodowania, naliczenia kar umownych, wykonania zastępczego lub realizacji
uprawnień z tytułu rękojmi za wady,
2)
Wykonawcę, który ma sprzeczne interesy z Zamawiającym
- w szczególności gdy zaangażowanie jego
zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może
mieć negatywny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
4.1.
Zamawiający
nie dopuszcza składania Ofert częściowych.
5.
Wadium
5.1. Oferent przystępujący do postępowania
obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 350.000 złotych (słownie: trzysta
pięćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do 18.09.2023r.
5.2. Wadium należy wnieść w formie
pieniężnej lub gwarancji bankowej
5.3. Wpłaty należy dokonać na konto bankowe
Zamawiającego: 38 1020 4027 0000 1102 0424 2962.
5.4. Zamawiający dokona zwrotu wadium z
chwilą upływu terminu ważności ofert, chyba, że wcześniej zaistniała jedna z
niżej podanych okoliczności:
- zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,
- wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5.5. Oferent, którego oferta została wybrana
traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w
ofercie,
- wycofa ofertę w okresie związania ofertą,
- odmówi wniesienia zabezpieczenia gwarantującego należyte wykonanie
umowy.
5.6. Oferentowi, którego oferta została
wybrana wniesione wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i
wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5.7. Wadium zwracane jest w wartości
nominalnej.
6. Okres ważności ofert.
Składający ofertę pozostaje nią
związany przez okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania
ofert.
7. Tryb udzielania wyjaśnień.
7.1. Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie
wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 18.09.2023r. włącznie.
Oferent zadaje pytanie poprzez
wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij
wiadomość do Zamawiającego".
7.2. Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną
udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim
uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.
7.3. W przypadku pytań związanych z
obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 00
- e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
7.4. Zamawiający
nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.
8.
Termin
składania ofert.
Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 29.09.2023r.
do godziny 11.55.
9.
Otwarcie ofert
9.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.09.2023r. o godzinie 12.00
9.2. Zamawiający nie przewiduje obecności Oferentów przy otwarciu
ofert.
10. Ogłoszenie wyników
Oferent, którego
oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego wybór. Pozostali uczestnicy niniejszego
postępowania ofertowego zostaną także powiadomieni o jego wynikach.
11. Unieważnienie
konkursu ofert.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.
12. Informacje
o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania.
Oferent
winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w
terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli
Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się
będzie od jej zawarcia, albo nie wniesie uzgodnionego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, traci wadium na rzecz Zamawiającego, a wybór przeprowadza się
ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął
okres związania ofertą.
13.
Przetwarzanie danych osobowych
13.1. Zamawiający informuje, iż jest administratorem
danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, w odniesieniu do danych osobowych
Oferenta* (*tylko jeżeli Oferent jest osobą fizyczną prowadzącą działalność
gospodarczą) lub osób fizycznych wskazanych przez Oferenta jako osoby do
kontaktu/koordynatorzy/osoby reprezentujące Wykonawcę na potrzeby niniejszego
postępowania.
13.2. Zamawiający oświadcza, że wyznaczył
inspektora ochrony danych o którym mowa w art. 37-39 RODO. Dane kontaktowe
inspektora ochrony danych Zamawiającego: iod@grupamtp.pl.
13.3. Dane osobowe osób, o których mowa w
ust. 1, będą przetwarzane przez Zamawiającego na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
b) RODO w celu przeprowadzenia postepowania tj. czynności zmierzających do
zawarcia Umowy z Oferentem– osobą fizyczną lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
jedynie w celu i zakresie niezbędnym do wykonania zadań administratora danych
osobowych związanych z przeprowadzeniem postępowania (co stanowi jego prawnie
uzasadniony interes) w kategorii dane
zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko i miejsce pracy, numer służbowego
telefonu, służbowy adres email, doświadczenie i uprawnienia zawodowe.
13.4. Podanie danych osobowych Wykonawcy jest
dobrowolne, jednakże ich brak powoduje niemożność zawarcia i realizacji Umowy
(*tylko w przypadku gdy Wykonawca jest osobą fizyczną prowadzącą działalność
gospodarczą).
13.5. Dane osobowe osób wskazanych w ust. 1
nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w
rozumieniu RODO. W oparciu o dane osobowe osób, o których mowa w ust. 1,
Zamawiający nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji
będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO.
13.6. Dane osobowe osób, o których mowa w
ust. 1, będą przetwarzane przez okres od dnia ich otrzymania przez
Zamawiającego do 10 lat od końca roku kalendarzowego w którym zakończono
postępowanie, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np.: z
uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń itp.
13.7. Osobom, o których mowa w ust. 1,
przysługuje prawo do żądania od Zamawiającego dostępu do ich danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia
sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
13.8. Osobom, o których mowa w ust. 1, w
związku z przetwarzaniem ich danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia
skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-11-27
07:15:55
|
Adam Manikowski | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Dzień dobry, w związku z trwającą i przedłużająca się procedurą formalno-prawną, prowadzącą do uzyskania niezbędnych zgód urzędowych dotyczących zadania, Zamawiający informuje o czasowym zawieszeniu postępowania przetargowego. Zamawiający w tym celu zakończy bieżące postępowanie na platformie zakupowej i otworzy nowe po uzyskaniu wyżej wymienionych dokumentów. Taki proces jest konieczny z powodu ograniczeń portalu platformazakupowa.pl. Zamawiający informuje, że opracowane w trwającym przetargu komunikaty publiczne oraz pytania przetargowe zostaną w postaci niezmienionej załączone do nowego postępowania, a wszystkie zainteresowane firmy zostaną poinformowane o jego wznowieniu. Przewidujemy, że postępowanie zostanie wznowione w I kwartale 2024 roku. Z poważaniem, Adam Manikowski Grupa MTP |
2023-11-14
08:22:01
|
Adam Manikowski |
Dzień
dobry, w związku z trwającą i przedłużająca się procedurą formalno-prawną, prowadzącą do uzyskania niezbędnych zgód urzędowych dotyczących zadania, Zamawiający informuje o czasowym zawieszeniu postępowania przetargowego. Zamawiający w tym celu zakończy bieżące postępowanie na platformie zakupowej i otworzy nowe po uzyskaniu wyżej wymienionych dokumentów. Taki proces jest konieczny z powodu ograniczeń portalu platformazakupowa.pl. Zamawiający informuje, że opracowane w trwającym przetargu komunikaty publiczne oraz pytania przetargowe zostaną w postaci niezmienionej załączone do nowego postępowania, a wszystkie zainteresowane firmy zostaną poinformowane o jego wznowieniu. Przewidujemy, że postępowanie zostanie wznowione w I kwartale 2024 roku. Z poważaniem, Adam Manikowski Grupa MTP |
2023-10-25
10:46:27
|
Adam Manikowski |
Dzień
dobry, w związku z przedłużającą się procedurą formalno-prawną dotyczącą zadania, zamawiający informuje o wydłużeniu terminu składania ofert do dnia 30 listopada 2023r do godz. 11;55. Równocześnie Zamawiający wydłuża terminy: A) wizji lokalnych do 15.11.2023r B) zadawania pytań do 20.11.2023r. Pozdrawiam Adam Manikowski Grupa MTP |
2023-10-23
07:32:47
|
Adam Manikowski |
Dzień
dobry
Szanowni
Państwo,
W
załączeniu
do
komunikatu
publicznego
Zamawiający
udostępnia
ostatni
pakiet
odpowiedzi
na
pytania
oferentów
do
przetargu.
Pozdrawiam,
Adam
Manikowski
Załączniki |
2023-10-13
07:38:49
|
Adam Manikowski |
Dzień
dobry
Szanowni
Państwo, W załączeniu do komunikatu publicznego Zamawiający udostępnia kolejne odpowiedzi na kolejne pytania oferentów do przetargu. Pozdrawiam, Adam Manikowski Załączniki |
2023-09-22
13:36:14
|
Adam Manikowski |
Dzień
dobry, Szanowni Państwo, W załączeniu do komunikatu publicznego Zamawiający udostępnia aktualizację odpowiedzi na kolejne pytania oferentów do przetargu. Pozdrawiam, Adam Manikowski Załączniki |
2023-09-18
15:09:11
|
Adam Manikowski |
Dzień
dobry, Zamawiający wydłuża terminy określone w przetargu na: 1. Termin wizji lokalnej: do 10.10.2023r.; 2. Termin zakończenia robót: 28.06.2024r.; 3. Termin zadawania pytań: do 13.10.2023r.; 4. Termin składania wyjaśnień do pytań oferentów: 20.10.2023r.; 5. Termin składania ofert: do 27.10.2023r. godz. 11;55; 6. Termin otwarcia ofert: 27.10.2023r. godz. 12;00. Pozdrawiam Adam Manikowski Grupa MTP |
2023-09-14
14:48:21
|
Adam Manikowski |
Dzień
dobry, Zamawiający w załączeniu do komunikatu publicznego udostępnia opisy: architektoniczny oraz rozbiórek. Pozdrawiam Adam Manikowski Grupa MTP Załączniki |
2023-09-13
12:42:05
|
Adam Manikowski |
Dzień
dobry, W załączeniu do komunikatu publicznego Zamawiający udostępnia odpowiedzi na pytania oferentów do przetargu. Pozdrawiam, Adam Manikowski Załączniki |
2023-09-12
07:10:58
|
Adam Manikowski |
Dzień
dobry, Zamawiający umieszcza Ekspertyzę Techniczną WKW PSP wraz z postanowieniem dotyczącą budynku MTP 103. Pozdrawiam Adam Manikowski Załączniki |
2023-09-11
10:39:15
|
Adam Manikowski |
Dzień
dobry, Zamawiający udostępnia dokument postanowienia WKW PSP z dnia 19.08.2023r. dla obiektu: Zmiana sposobu użytkowania skrzydła północnego dla funkcji edukacyjnej oraz zmiany aranżacyjno – funkcjonalne w skrzydle południowym istniejącego Pawilonu nr 103. Pozdrawiam Adam Manikowski Załączniki |
2023-09-07
08:35:00
|
Adam Manikowski |
Dzień
dobry, Niniejszym Zamawiający umieszcza obowiązujący pakiet przedmiarów do projektu. Pozdrawiam, Adam Manikowski Grupa MTP Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?